quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ] er is zelfs een smiley van lau
Mo is een smiechtquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
Mo en Lau allebei anti-Jo?? Dacht alleen Laura
omdat ze de vervroegde vlucht naar nederland neemtquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Hallo allemaal, kom er net in. Uhm waarom maakt Laura zich zo laat nog op weet iemand dat?
Iedereen is opgewonden over de nominaties en de date van Karimquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef Niki.P het volgende:
Jurien wil mee doen aan Lingo
Een half uur 1 COS vol snel voor een gewone avond...
krijgen we dan ook nieuwe kleren van stemmetje? of van DANNY?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lijkt hier SST wel, ook steeds meer stelletjes, hadden we Mark en Annelies al, nu Knagsje en Stability in de maak?
Whoeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
En Karim heeft Bianca en Peggy gekozen
En een bruiloftquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
krijgen we dan ook nieuwe kleren van stemmetje? of van DANNY?
wat snel? Wat is er gebeurd dan? Karim kleding aan gedaan voor date.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef mieppie77 het volgende:
gaat echt snel vanavond. Kan het allemaal niet meer bijbenen en ook nog een typen want dan lig ik gelijk weer een paar pagina's achter![]()
![]()
![]()
niet van TOFS in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
krijgen we dan ook nieuwe kleren van stemmetje? of van DANNY?
En ze heeft ook een katquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
jij loopt vooruit op de zaken he...quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze heeft ook een kat
[ afbeelding ]
Idemquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef mieppie77 het volgende:
gaat echt snel vanavond. Kan het allemaal niet meer bijbenen en ook nog een typen want dan lig ik gelijk weer een paar pagina's achter![]()
![]()
![]()
de cos gaat snelquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
wat snel? Wat is er gebeurd dan? Karim kleding aan gedaan voor date.
Verder niks...
wowquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze heeft ook een kat
[ afbeelding ]
http://www.secretstory.nl(...)n+eigen+dates+kiezenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoeeeeeeeeeeee
Over de nominaties dan. Waar kan ik zien wie Bianca en Peggy ook alweer waren?
En hoe reageerde hij toen hij het hoorde, vond hij het leuk?
Ik mis weer de leukste dingen
Dat waren de leukste en die gene die het beste bij hem pastequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoeeeeeeeeeeee
Over de nominaties dan. Waar kan ik zien wie Bianca en Peggy ook alweer waren?
En hoe reageerde hij toen hij het hoorde, vond hij het leuk?
Ik mis weer de leukste dingen
Ze is volgens mij stinkend jaloers dat Jo's mannetje nog in huis zit en de hare nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja vertel eens wat nieuws. Maar je ziet t gewoon, die haat jegens Jo. Best scary man
Nou dank je ik wil welquote:
heb ik net al geschreven, na je vorige vraag, dus als je dat ff leestquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef meneertje1972 het volgende:
maar waarom maken ze zich op zo laat vraag ik me af gaat er nog wat gebeuren dan?
Is zij de Amerikaanse? Of heeft hij die niet gekozen?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze heeft ook een kat
[ afbeelding ]
dat doen alle vrouwen toch vlak voordat ze gaan slapen? enne haarlak enzo...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef meneertje1972 het volgende:
maar waarom maken ze zich op zo laat vraag ik me af gaat er nog wat gebeuren dan?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef Candyfreak het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)euze/193931267304212
Zal Laura lid zijn van deze groep?
Dacht het wel..quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Is zij de Amerikaanse? Of heeft hij die niet gekozen?
je wilt het wel heel graag weten he, maar ik zeg lekker niksquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef Sorry... het volgende:
Sjips...Lau is in t lichaam van Phil gekropen...
mijn date denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jouw vrouw zit daar niet mee? Of ben jij de nieuwe Anton Heijboer?
Nee joh da's Alex. Check het stokkiequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef Sorry... het volgende:
Sjips...Lau is in t lichaam van Phil gekropen...
Dit is nooit leuk, hij moet wel !!!!! Wat een force Arme Karimquote:[b Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef iBenny het volgende:[/b]
[..]
Dat waren de leukste en die gene die het beste bij hem paste.
Hij had het niet verwacht en hij vond het 'wel leuk'.
Geen idee of er al een filmpje van is
Die vond ik het beste bij hem passen.quote:
Dat is Bianca en die heeft hij ook gekozen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry foutje... Bianca was de Amerikaansequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Huh? Peggy Bundy...?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Die met die zweep is jo natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Misschien rare vraag maar welke smilie staat voor Jo en welke voor Flip?
die jongen komt egt uit een eiquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Blackprinces het volgende:
Flip is blij dat ie Jo heeft....
Nouuuuuuuuuu jongen daar kom je nog achter
en helemaal als zn schoonmoeder elke dag op de koffie komt als ze thuis zijn....quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Blackprinces het volgende:
Flip is blij dat ie Jo heeft....
Nouuuuuuuuuu jongen daar kom je nog achter
volgens mij wel duidelijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Yep, beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef Kiqy het volgende:
Flip is de laatste dagen wel heel goed aan het werken aan beter contact met de mannen, doet hij goed!
HAHAHAHA hoe krijg je ze bij mekaar allemaal zeg, leuk !!!quote:
Ik ben ook zo wazigquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij moest toch ook eerst zijn schoonmoeder versieren zei hij toch vorige weekquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Stability het volgende:
[..]
en helemaal als zn schoonmoeder elke dag op de koffie komt als ze thuis zijn....![]()
![]()
en je vriend van vandaag is je vijand van morgen.......quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, beter laat dan nooit.![]()
Also, "keep your friends close, but your enemies closer"
hoe noem je zo'n wijf ook al weer? zoals p paay enzo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Hij moest toch ook eerst zijn schoonmoeder versieren zei hij toch vorge week
Nou dat was niet echt nodig hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
in de herhaling jo en flip [ afbeelding ]
mama kleikop toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
hoe noem je zo'n wijf ook al weer? zoals p paay enzo?
Ze kan het dak op van mij!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja ja zieltjes winnen voor die arme Jo.
een zlotty ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
Dankjewel!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef Urb het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl(...)n+eigen+dates+kiezen
Ik denk dat het wel eens goed kan uitpakken volgende week, dat Karim en Geer volgende week als er weer gewoon genomineerd wordt Jo en Mo doen in de plaats van Jo en Flip (ook omdat Mo hun heeft genomineerd) Wat ook goed nieuws voor ons betekent! Mo genomineerd!! Was ook deze week waarschijnlijk al gebeurt als ze niet anti-nominaties hadden gedaan...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, beter laat dan nooit.![]()
Also, "keep your friends close, but your enemies closer"
Ja daag zit ik weer de hele avond naar die kutzooi te kijkenquote:
ja dat ook, maar er is een benaming voor ouwe wijven die het met jonge jochies willen doen toch?quote:
Couger!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
een milf ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat ook, maar er is een benaming voor ouwe wijven die het met jonge jochies willen doen toch?
Dat is je eigen keuze!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daag zit ik weer de hele avond naar die kutzooi te kijken
maar paay ziet er dan nog beter uit met haar 60quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat ook, maar er is een benaming voor ouwe wijven die het met jonge jochies willen doen toch?
Yep! Mo gaat volgende week.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel eens goed kan uitpakken volgende week, dat Karim en Geer volgende week als er weer gewoon genomineerd wordt Jo en Mo doen in de plaats van Jo en Flip (ook omdat Mo hun heeft genomineerd) Wat ook goed nieuws voor ons betekent! Mo genomineerd!! Was ook deze week waarschijnlijk al gebeurt als ze niet anti-nominaties hadden gedaan...
Ja dat stokje moet zijn keel inquote:
ach das toch ook een bonk plastic? wat heeft die nou van zichzelf?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
maar paay ziet er dan nog beter uit met haar 60
Trappen we samen, komt harder aan bij haarquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Yep! Mo gaat volgende week.![]()
En anders trap ik d'r zelf uit dat huis.
Lijkt mij een prima scenario.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel eens goed kan uitpakken volgende week, dat Karim en Geer volgende week als er weer gewoon genomineerd wordt Jo en Mo doen in de plaats van Jo en Flip (ook omdat Mo hun heeft genomineerd) Wat ook goed nieuws voor ons betekent! Mo genomineerd!! Was ook deze week waarschijnlijk al gebeurt als ze niet anti-nominaties hadden gedaan...
Wat ie aan gaat doen als de date er echt is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef diditje64 het volgende:
waarom moest karim nou allemaal kleding aantrekken en stonden ze bij de deur te luisteren terwijl die meiden nog niet in portugal zijn?
Ik bedoelde het eigenlijk sarcastisch.quote:
is ook niks maar beter dan mamakleikopquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef Stability het volgende:
[..]
ach das toch ook een bonk plastic? wat heeft die nou van zichzelf?
Ja je hebt de bordjes gevonden Opzoutenquote:
hoorde ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Word ik nu gek of hoorde ik de stem: "Genomineerden...."
da stagaire douwde op de verkeerde knopquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
dat hoorde ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gebeurt wel vaker, helaas hebben ze de knop nu sneller gevonden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoorde ik ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat hoorde je goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nop hoorde het ook hoor de laatste tijd wel vaker de stem iemand in de geheime kamer aanspreken... (volgens mij moet je dan wel geluid op 1 of 2 aan hebben)quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze hadden er ook 4 op de bank kunnen zetten, dan had Mo erbij gezeten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hier nog een voor jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je hebt de bordjes gevonden Opzouten
Ja, die was garpigquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker, helaas hebben ze de knop nu sneller gevonden.
We hebben al eens heel gesprek gehoord van flip en stem
Ahhhhquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een voor jou
[ afbeelding ]
Je hadden er geen 4 op de bank kunnen zetten ze dan hadden ze er 6 op moeten zetten (alleen Sharon had meer dan 2 stemmen)quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze hadden er ook 4 op de bank kunnen zetten, dan had Mo erbij gezeten.
Was ook qua stem-inkomsten beter geweest. Niet dat ik ga stemmen, maar stel dat, dan zou ik sowieso nooit op Jo óf Laura stemmen. Hadden Mo en Sharon er ook bijgezeten, dan zou ik theoretisch op Sharon hebben kunnen stemmen. En zo zullen meer mensen denken.
Maar ik denk dat die percentages berekenen met niet 3 maar 4 personen echt te lastig is voor deze faal-redactie :p
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een voor jou
[ afbeelding ]
Volgens mij zouden het er dan 6 zijn, en niet 4 though?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze hadden er ook 4 op de bank kunnen zetten, dan had Mo erbij gezeten.
Was ook qua stem-inkomsten beter geweest. Niet dat ik ga stemmen, maar stel dat, dan zou ik sowieso nooit op Jo óf Laura stemmen. Hadden Mo en Sharon er ook bijgezeten, dan zou ik theoretisch op Sharon hebben kunnen stemmen. En zo zullen meer mensen denken.
Maar ik denk dat die percentages berekenen met niet 3 maar 4 personen echt te lastig is voor deze faal-redactie :p
Ja enquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef Kwaliteit het volgende:
Nog even en dan wordt SST van de buis gehaald
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
laura met dr zusje
nee, ik ken um ook niet eigenlijk...die naam heb ik van horen zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ken ik die? Waar zou ik die van moeten kennen? Ken ik nie.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een voor jou
[ afbeelding ]
was al bekend je bent te laatquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef meneertje1972 het volgende:
off topic: John de Mol koopt SBS groep. (BREKEND)
Dan zat ik te suffen. Komt denk ik omdat ik mn interesse aan t verliezen benquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Je hadden er geen 4 op de bank kunnen zetten ze dan hadden ze er 6 op moeten zetten (alleen Sharon had meer dan 2 stemmen)
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
laura met dr zusje
Sharon had er zelfs 4!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Volgens mij zouden het er dan 6 zijn, en niet 4 though?
Lau en Jo 1 stem
Flip, Karim, Gerard & Mo 2 stemmen
Sharon 3 stemmen
Niki was me voor.![]()
hebben ze zeker ook weer een hele middag over vergaderd de redaktiequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Echt fantastischhhhhhhhhhhh hoe komen ze erop.
Nee moeten we niet missen dit zeg![]()
vergeet niet de streamlock he!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Echt fantastischhhhhhhhhhhh hoe komen ze erop.
Nee moeten we niet missen dit zeg![]()
TV maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef afca_oc het volgende:
Ze moeten van liefdesscene overstappen naar bitchfight
slaap lekker chanelquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
Nou dan ga ik lekker de binnenkant van mijn ogen bekijken!!!
Zij vind niks leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef MartineLongchamp het volgende:
Lau vindt het zelf ook niet leuk![]()
![]()
Iemand vind PB!quote:
Tactisch. Laura speelt heel tactisch en wil dus met de in haar ogen zwakste spelers in de finale komen. Ze heeft denk is Sharon heel erg onderschat qua populariteit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ahja idd, die stem van Laura zag ik echt niet aankomen, en snap um nog niet helemaal.
ach PB stapt gewoon weer over naar een anderquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Iemand vind PB!Twitter, SMS, Facebook naja wordt toch SL...
Arme PB trouwens haar twee favoriete genomineerd nu moet ze kiezen
En iets met mucho mafquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar het eindigt met zoenen met Lau?
eefje 1 oog????quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
stability herself
Ja stel je nou eens voor dat het gelijk blijft staan...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef bull1966 het volgende:
als nou niemand stemt gaan ze er dan alletwee uit ???
nee, ik zie/doe alles met een knipoogquote:
Beidequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
En wie wint de wedstrijd lelijkste kleding ooit op tv vertoont..
Hoi allen! Die kleding is nodig omdat het een clue van Karim is (film - theater).quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef Blackprinces het volgende:
En waar is die achterlijke kleding voor nodig?
ja, het is goed dat Jo met ideeen komt en initiatief neemt, anders zou het helemaal niks worden!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef snetje het volgende:
he bah! Laura moet weer eens wat doen .... ze weet weer niet hoe of wat .... klaagt weer steen en been ...het straalt er weer vanaf ...![]()
in deze is Jo weer lekker bezig
nou, zij liever dan ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En laura zal t niet uit de weg gaan
ik doe ff een lauraatje danquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, ik zie/doe alles met een knipoog![]()
laura hou je piepmuil toch eens dicht
Hebben elkaar al gekust tijdens een feestje toen Lau op Alex zijn schoot zat..quote:
die is liever dan lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik doe ff een lauraatje dan
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |