was al bekend je bent te laatquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef meneertje1972 het volgende:
off topic: John de Mol koopt SBS groep. (BREKEND)
Dan zat ik te suffen. Komt denk ik omdat ik mn interesse aan t verliezen benquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Je hadden er geen 4 op de bank kunnen zetten ze dan hadden ze er 6 op moeten zetten (alleen Sharon had meer dan 2 stemmen)
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
laura met dr zusje
Sharon had er zelfs 4!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Volgens mij zouden het er dan 6 zijn, en niet 4 though?
Lau en Jo 1 stem
Flip, Karim, Gerard & Mo 2 stemmen
Sharon 3 stemmen
Niki was me voor.![]()
hebben ze zeker ook weer een hele middag over vergaderd de redaktiequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Echt fantastischhhhhhhhhhhh hoe komen ze erop.
Nee moeten we niet missen dit zeg![]()
vergeet niet de streamlock he!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Echt fantastischhhhhhhhhhhh hoe komen ze erop.
Nee moeten we niet missen dit zeg![]()
TV maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef afca_oc het volgende:
Ze moeten van liefdesscene overstappen naar bitchfight
slaap lekker chanelquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
Nou dan ga ik lekker de binnenkant van mijn ogen bekijken!!!
Zij vind niks leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef MartineLongchamp het volgende:
Lau vindt het zelf ook niet leuk![]()
![]()
Iemand vind PB!quote:
Tactisch. Laura speelt heel tactisch en wil dus met de in haar ogen zwakste spelers in de finale komen. Ze heeft denk is Sharon heel erg onderschat qua populariteit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ahja idd, die stem van Laura zag ik echt niet aankomen, en snap um nog niet helemaal.
ach PB stapt gewoon weer over naar een anderquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Iemand vind PB!Twitter, SMS, Facebook naja wordt toch SL...
Arme PB trouwens haar twee favoriete genomineerd nu moet ze kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |