volgens mij wel duidelijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Misschien rare vraag maar welke smilie staat voor Jo en welke voor Flip?
Yep, beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef Kiqy het volgende:
Flip is de laatste dagen wel heel goed aan het werken aan beter contact met de mannen, doet hij goed!
HAHAHAHA hoe krijg je ze bij mekaar allemaal zeg, leuk !!!quote:
Ik ben ook zo wazigquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Misschien rare vraag maar welke smilie staat voor Jo en welke voor Flip?
Hij moest toch ook eerst zijn schoonmoeder versieren zei hij toch vorige weekquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Stability het volgende:
[..]
en helemaal als zn schoonmoeder elke dag op de koffie komt als ze thuis zijn....![]()
![]()
en je vriend van vandaag is je vijand van morgen.......quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, beter laat dan nooit.![]()
Also, "keep your friends close, but your enemies closer"
hoe noem je zo'n wijf ook al weer? zoals p paay enzo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Hij moest toch ook eerst zijn schoonmoeder versieren zei hij toch vorge week
Nou dat was niet echt nodig hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
in de herhaling jo en flip [ afbeelding ]
mama kleikop toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
hoe noem je zo'n wijf ook al weer? zoals p paay enzo?
Ze kan het dak op van mij!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja ja zieltjes winnen voor die arme Jo.
een zlotty ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
hoe noem je zo'n wijf ook al weer? zoals p paay enzo?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef Urb het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl(...)n+eigen+dates+kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |