quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ] er is zelfs een smiley van lau
Mo is een smiechtquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
Mo en Lau allebei anti-Jo?? Dacht alleen Laura
omdat ze de vervroegde vlucht naar nederland neemtquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Hallo allemaal, kom er net in. Uhm waarom maakt Laura zich zo laat nog op weet iemand dat?
Iedereen is opgewonden over de nominaties en de date van Karimquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef Niki.P het volgende:
Jurien wil mee doen aan Lingo
Een half uur 1 COS vol snel voor een gewone avond...
krijgen we dan ook nieuwe kleren van stemmetje? of van DANNY?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lijkt hier SST wel, ook steeds meer stelletjes, hadden we Mark en Annelies al, nu Knagsje en Stability in de maak?
Whoeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
En Karim heeft Bianca en Peggy gekozen
En een bruiloftquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
krijgen we dan ook nieuwe kleren van stemmetje? of van DANNY?
wat snel? Wat is er gebeurd dan? Karim kleding aan gedaan voor date.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef mieppie77 het volgende:
gaat echt snel vanavond. Kan het allemaal niet meer bijbenen en ook nog een typen want dan lig ik gelijk weer een paar pagina's achter![]()
![]()
![]()
niet van TOFS in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
krijgen we dan ook nieuwe kleren van stemmetje? of van DANNY?
En ze heeft ook een katquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
jij loopt vooruit op de zaken he...quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze heeft ook een kat
[ afbeelding ]
Idemquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef mieppie77 het volgende:
gaat echt snel vanavond. Kan het allemaal niet meer bijbenen en ook nog een typen want dan lig ik gelijk weer een paar pagina's achter![]()
![]()
![]()
de cos gaat snelquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
wat snel? Wat is er gebeurd dan? Karim kleding aan gedaan voor date.
Verder niks...
wowquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze heeft ook een kat
[ afbeelding ]
http://www.secretstory.nl(...)n+eigen+dates+kiezenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoeeeeeeeeeeee
Over de nominaties dan. Waar kan ik zien wie Bianca en Peggy ook alweer waren?
En hoe reageerde hij toen hij het hoorde, vond hij het leuk?
Ik mis weer de leukste dingen
Dat waren de leukste en die gene die het beste bij hem pastequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoeeeeeeeeeeee
Over de nominaties dan. Waar kan ik zien wie Bianca en Peggy ook alweer waren?
En hoe reageerde hij toen hij het hoorde, vond hij het leuk?
Ik mis weer de leukste dingen
Ze is volgens mij stinkend jaloers dat Jo's mannetje nog in huis zit en de hare nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja vertel eens wat nieuws. Maar je ziet t gewoon, die haat jegens Jo. Best scary man
Nou dank je ik wil welquote:
heb ik net al geschreven, na je vorige vraag, dus als je dat ff leestquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef meneertje1972 het volgende:
maar waarom maken ze zich op zo laat vraag ik me af gaat er nog wat gebeuren dan?
Is zij de Amerikaanse? Of heeft hij die niet gekozen?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze heeft ook een kat
[ afbeelding ]
dat doen alle vrouwen toch vlak voordat ze gaan slapen? enne haarlak enzo...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef meneertje1972 het volgende:
maar waarom maken ze zich op zo laat vraag ik me af gaat er nog wat gebeuren dan?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef Candyfreak het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)euze/193931267304212
Zal Laura lid zijn van deze groep?
Dacht het wel..quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Is zij de Amerikaanse? Of heeft hij die niet gekozen?
je wilt het wel heel graag weten he, maar ik zeg lekker niksquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef Sorry... het volgende:
Sjips...Lau is in t lichaam van Phil gekropen...
mijn date denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jouw vrouw zit daar niet mee? Of ben jij de nieuwe Anton Heijboer?
Nee joh da's Alex. Check het stokkiequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef Sorry... het volgende:
Sjips...Lau is in t lichaam van Phil gekropen...
Dit is nooit leuk, hij moet wel !!!!! Wat een force Arme Karimquote:[b Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef iBenny het volgende:[/b]
[..]
Dat waren de leukste en die gene die het beste bij hem paste.
Hij had het niet verwacht en hij vond het 'wel leuk'.
Geen idee of er al een filmpje van is
Die vond ik het beste bij hem passen.quote:
Dat is Bianca en die heeft hij ook gekozen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry foutje... Bianca was de Amerikaansequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Huh? Peggy Bundy...?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Die met die zweep is jo natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Misschien rare vraag maar welke smilie staat voor Jo en welke voor Flip?
die jongen komt egt uit een eiquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Blackprinces het volgende:
Flip is blij dat ie Jo heeft....
Nouuuuuuuuuu jongen daar kom je nog achter
en helemaal als zn schoonmoeder elke dag op de koffie komt als ze thuis zijn....quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Blackprinces het volgende:
Flip is blij dat ie Jo heeft....
Nouuuuuuuuuu jongen daar kom je nog achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |