Nee, gewoon een 5 meter torentje, zoveel keer op en neer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Was dat bij die hele hoge klimtoren? ( waar ligt die ook alweer? )
Klein torentje zeg, touwklimmen was ik altijd wel erg goed in, maar dat is wel alweer lang geleden, ik heb wel nog op mijn 52e bergklimmen gedaan, maar dat was toen wel weer even wennen, maar we hebben het tot een goed einde weten te brengen. ( allemaal collega's van rond de 50 )quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, gewoon een 5 meter torentje, zoveel keer op en neer.
Mafkeesquote:Op woensdag 20 april 2011 00:02 schreef m.k het volgende:
Zo ff 40 km gefietst in het donker door de avontuurlijke polders, nu genieten van een Duveltje
goeie poep !!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:02 schreef m.k het volgende:
Zo ff 40 km gefietst in het donker door de avontuurlijke polders, nu genieten van een Duveltje
Correctquote:
Mogguhquote:
Hey Cobra, eerst ff een bakkie koffie en een peukie op deze mooie dagquote:
Goed plan!quote:Op woensdag 20 april 2011 08:23 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Hey Cobra, eerst ff een bakkie koffie en een peukie om deze mooie dag
Goeiemorgen lieve Maitje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:09 schreef paintmeester het volgende:
Misschien iets in haar oog gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Huh? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Nou.. Ik heb een zakje vocht onder mijn linkeroog ...![]()
Beterschapquote:Op woensdag 20 april 2011 09:18 schreef Pumatje het volgende:
Mogge
ziek gemeld.
Hele nacht aan de scheit gezeten.. toen kwam er ook nog eens spul uit mijn mond.
Nu sip voor de pc.. straks hopelijk beter minder sip in de zon.
nu mis ik de giga PGU inspectie.. jammer
Dan laat jij je wel op een vreemde plek prikken.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:51 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Denk geprikt door een mug ofzo. Maar valt nu wel mee, het is al minder dik!
Je hebt lekker weer. Neem de picnickmand maar mee.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk weer op naar werk.
Het weer is idd weer uitstekend, maar die picknickmand neem ik wel een keertje mee in m'n vrije tijd als Lotusss en ik eens op pad gaan met de fietsquote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt lekker weer. Neem de picnickmand maar mee.
Zij trappen en jij achterop?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het weer is idd weer uitstekend, maar die picknickmand neem ik wel een keertje mee in m'n vrije tijd als Lotusss en ik eens op pad gaan met de fiets
En uiteraard met een biertje in de hand en peuk in de andere.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En uiteraard met een biertje in de hand en peuk in de andere.
Feliciteerdquote:
Werkse!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Feliciteerd
Ik ga naar werk, tot laters!
50 duizend in 4 jaar, lekkerquote:
Van harte gefeliciteerd!quote:
Thx! En kom nu maar op met die blauwe kleur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |