Hier stond toen net dat Glee vandaag tot 22:00 zou durenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef zoem het volgende:
Dan heb je niet goed in de gids gekeken
In mijn mediacenter staat tot 21:50.
hij blijft geweldigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef DjinN het volgende:
<=== Voor diegenen die hem toch nog even een keertje willen luisteren of em net gemist hebben
Hier zit de repeatknop vast![]()
Super he!quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik vond hem echt knap in deze aflevering
quote:
Ik kijk al vanaf het beginquote:Op woensdag 25 mei 2011 06:20 schreef Beach het volgende:
Ik ben sinds gisteren begonnen met kijken en tot nu toe bevalt het me erg goed
Leuke liedjes, drama, american football; wat wil ik nog meer
En ik kan 2 volle seizoenen kijken terwijl jullie moeten wachten elke week.
Ik ga er mooi niet voor betalenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik kijk al vanaf het beginNog geen aflevering gemist
Binnenkort even alle dvd boxen bestellen
Deel 1 van seizoen 1 heb ik al, zodra mijn geldschipje weer binnen komt varen bestel ik de rest ook
Als ik wil kan ik ook 2 volle seizoenen kijkenSpotnet ftw
Mijn vriend is ook een trouwe Glee kijker, maar die kan door zijn werk nooit kijken. Die download dus alle afleveringen
(EN betaalt er ook netjes voor zelfs
)
Mja, denk dat het vantevoren ingezongen is en dat ze dan tijdens de opnames playbackenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ga er mooi niet voor betalen
Maar ehmsoms is het zingen heel overtuigend maar andere keren lijkt het ontzettend geplaybackt. Zingen de acteurs en actrices wel altijd echt?
Volgens mij een keer extra reclame.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:41 schreef Anonymousz het volgende:
waarom duurde de aflevering langer dan normaal?
Aflevering duurde langer dan anders, zie Glee Full Episodes en dan is een keer extra reclame het logische gevolg.quote:
Ooh ik wil ook. M'n zussen willen vast wel mee als ik ze uitnodigquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:21 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Glee Live! 3D komt naar de Nederlandse bioscopen!Vanaf 1 september! Reken maar dat ik hier heen ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |