quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:22 schreef Piepje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:22 schreef Piepje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Ik zag hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:16 schreef DjinN het volgende:
Waaaaaaat?? Zag ik dat nou goed??? Er stond kut in de ondertiteling
OMG echt hequote:
vreselijkquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond de hilarische scene waaruit mijn avatar komt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja thanksquote:
Inderdaad, geweldig nummer!quote:wow, raise your glass episch!
Hier sluit ik me bij aan.quote:
amenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:12 schreef DjinN het volgende:
Ik sluit me ook bij jullie aan...vond het ook maar een matige aflevering gister..
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:29 schreef DjinN het volgende:
JaaaEn morgen duurt de aflevering van Glee maar liefst 1,5 uur
![]()
![]()
Neej, kijk hierquote:Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]uurtje maar. Anderhalf uur was inclusief alle reclames in Amerika.
Ik heb m online al gezien, hij is niet langer dan 57 minuten.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Neej, kijk hier
http://www.tvgids.nl/programma/11006502/Glee/![]()
Maar dat is exclusief reclames neem ik aan? Dan zou het in NL inderdaad wel eens neer kunnen komen op bijna anderhalf uur...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik heb m online al gezien, hij is niet langer dan 57 minuten.
Ja 57 minuten exclusief reclame, dus in totaal anderhalf uur. Wat ik hierboven ook al zeiquote:Op maandag 23 mei 2011 21:59 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Maar dat is exclusief reclames neem ik aan? Dan zou het in NL inderdaad wel eens neer kunnen komen op bijna anderhalf uur...
* Pandora73 recorder bijstelt
* Koningin gaat hetzelfde doen, geen risico's lopenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:59 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Maar dat is exclusief reclames neem ik aan? Dan zou het in NL inderdaad wel eens neer kunnen komen op bijna anderhalf uur...
[me=Pandora73] recorder voor de
zekerheid toch maar bijstelt[/me]
Vind ik niet zo'n rare voor 'unpretty', maargoed.quote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:56 schreef zoem het volgende:
Ze zijn allebei wel knap. Het is maar net voor welk type je valt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:
Ik vond het juist supermooi gezongenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |