En daarna achter mijquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Oeps, oh sorry, duwde ik jullie om?![]()
Kurt en Burt
SWEET MOTHER OF GOD.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
die ogen![]()
![]()
Raar trouwens, Darren Criss met lang(er) haaren een 2dagen baard
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef zoem het volgende:
En weer verder!
Zit wel weer een lekker nummer in vandaag![]()
Ik vind hem zo veel aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
die ogen![]()
![]()
Raar trouwens, Darren Criss met lang(er) haaren een 2dagen baard
![]()
Ik ook niet, het is allemaal te perfect en te gelikt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind Blaine echt gewoon he-le-maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niks.
Alleen al aan jouw avatar zie ik dat die scene idd hilarisch isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond de hilarische scene waaruit mijn avatar komt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:58 schreef DjinN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People live to learn things, and I learn to live...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:22 schreef Piepje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:22 schreef Piepje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Ik zag hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:16 schreef DjinN het volgende:
Waaaaaaat?? Zag ik dat nou goed??? Er stond kut in de ondertiteling
OMG echt hequote:
vreselijkquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond de hilarische scene waaruit mijn avatar komt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |