Driedubbel is gewoon serieus nog weinigquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef Patje1987 het volgende:
Vinnie wat ben je ook een driedubbele klaphark hè
Huhwat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef smegmanus het volgende:
Lapo's bestaan niet meer, het recht van de snelste telt nu
bloempjequote:
Ik faal nooit zodra het hard isquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DIT KAN JIJ NIET WETEN, IK FAAL ALLEEN MET HARD GEKOOKTE EIEREN MEER NIET.
[..]
Ja is goed hoor
Watquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef smegmanus het volgende:
Zal ik je troosten?quote:
Kutregelquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef smegmanus het volgende:
Dat maakt toch niet uit? Als wij dat als regel opgesteld hebben is het toch niet ZO moeilijk om je daar aan te houden?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef smegmanus het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef GlowMouse het volgende:
Topicreeksen zijn er sinds een uurtje! Je kunt in een topic als Oorlog in Libië #97. Meer bescherming gewenst. makkelijk de eerdere topics terugvinden, tvp's worden bij het openen van een nieuw deel automatisch meegenomen, en het is onmogelijk om twee vervolgtopics te openen (dus de regel dat de lapo'er het nieuwe topic opent is passé; de snelste wint).
Je kunt bij het aanmaken van een topic aangeven of een topic in een reeks hoort. Dat doen je door aan te geven welk ander topic in dezelfde reeks moet staan. Bij een gesloten topic stond al een tijdje de knop 'open nieuw deel'. Als je die gebruikt, gaat de rest vanzelf.
Eens dit. Tevens: wat een leuke UIquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
KutregelAls iedereen dan snel een topic opent heb je straks 20 topics van dezelfde reeks.
Fix die nummering eens, aubquote:
Hoe kan ik je troosten?quote:
Ik ben wel verbrand vandaag jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
bloempje![]()
ja ik was aan het bakken net maar nu is het wel weer heel goed te doen straks nog ff chillen daar in de enge buitenwereld
Kan niet. Als er een nieuw deel is, kun je geen nieuwe maken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
KutregelAls iedereen dan snel een topic opent heb je straks 20 topics van dezelfde reeks.
Kan niet omdat deze open is, zie Smegmanus zijn quotequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:19 schreef HappyBob het volgende:
* HappyBob wacht nog steeds op het topic van flips
Beter lezen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nou eigenlijk ben ik ontroostbaar en ga ik zo van ellende mijn pup maar uitlaten in dit zonnige weertjequote:
Dat moet gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef sharr het volgende:
Smegmanus? Ik moet van Utopie vragen waarom hij niet kan reageren hier.
Ja dat is dus niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef Ragboer het volgende:
Oh god, dit is nu al een kutregel. We krijgen dus constant Sharr TT's...
Als jij even utopie zn ip adres geeft regelen we onderling even waar hij woont en hoe we hem gaan martelen hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef smegmanus het volgende:
En hoe jullie het onderling regelen is aan jullie natuurlijk.
Ga huilen bij diegene die de regels bedacht hebben.quote:
Leeuwarden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als jij even utopie zn ip adres geeft regelen we onderling even waar hij woont en hoe we hem gaan martelen hoor![]()
Jan met de vliegenmepper hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als jij even utopie zn ip adres geeft regelen we onderling even waar hij woont en hoe we hem gaan martelen hoor![]()
Maar wij mogen toch gewoon onze regels aanhouden of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ga huilen bij diegene die de regels bedacht hebben.
Natuurlijk mogen wij dat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wij mogen toch gewoon onze regels aanhouden of zie ik dat nou verkeerd?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef Bloempje. het volgende:
Hey, briljant idee hier: zullen we gewoon met z'n allen afspreken dat lapo = nieuw topic?
Zeg maar tegen Utopie. Die met zijn reumavingertjes weer niet van de 'nieuw topic'-kop af kon blijven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef Bloempje. het volgende:
Hey, briljant idee hier: zullen we gewoon met z'n allen afspreken dat lapo = nieuw topic?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef Bloempje. het volgende:
Ja, dat staat ook in de OP gewoon, fatsoenlijke mensen hebben dat ook gelezen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef Bloempje. het volgende:
Ja maar als er dus 1 droeftoeter tussen zit die constant nieuwe topics opent die niet de lapo heeft?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ga huilen bij diegene die de regels bedacht hebben.
Lief doen, klein foutje, als hij het nog een keer doet, zullen we m kielhalen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Utopie. Die met zijn reumavingertjes weer niet van de 'nieuw topic'-kop af kon blijven.
*driedubbelzucht*quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wij mogen toch gewoon onze regels aanhouden of zie ik dat nou verkeerd?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef smegmanus het volgende:
En hoe jullie het onderling regelen is aan jullie natuurlijk.
Goed idee. Alleen jammer dat er altijd weer aidsmensen zijn die extra aandacht nodig hebben en toch gewoon een nieuw topic openen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef Bloempje. het volgende:
agreedquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef Bloempje. het volgende:
kunnen wel, maar willen?quote:
Victory!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef smegmanus het volgende:
Christus wat een haat hier, ik ben weg. Shago's
Mag ik een pakkie shag van je lenen ? je krijgt morgen terug toch ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef smegmanus het volgende:
Een TR is dan op zijn plaatsquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef Ragboer het volgende:
Maar dit blijft een rare regel. Je krijgt dus mensen die nooit in het topic komen die ineens een nieuw topic met enorm kuttitel gaan maken (en foute nummering).
Haat op die regel..niet op jou natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
Smegmanus wat een lekker ding ben je ook
Goeeed, zo eventjes aan school werken keihard, dan kan ik morgen heel de dag in de zon liggenquote:
dit lijkt wel een broer/zus ruzie?quote:
Het lef, de bikini's van tegenwoordig ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goeeed, zo eventjes aan school werken keihard, dan kan ik morgen heel de dag in de zon liggen
Mijn bikini riep al vanuit mijn kast, maar ik heb geroepen dat ie z'n mond moet houden tot ik flink hardgelopen heb
Inderdaad, hij is vast boos dat ik m maar 2 keer aangehad heb ongeveer vorig jaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het lef, de bikini's van tegenwoordig ook![]()
Straf hem en ga zonder je bikini naar buiten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is vast boos dat ik m maar 2 keer aangehad heb ongeveer vorig jaar
ditquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Straf hem en ga zonder je bikini naar buiten.
Ik heb vrijwel nooit een bikini aan als ik naar buiten ga hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is een goede oplossing jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ooo, pff.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is vast boos dat ik m maar 2 keer aangehad heb ongeveer vorig jaar
Ja maar als je gaat zonnen dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel nooit een bikini aan als ik naar buiten ga hoor
quote:
Ja, gewoon winterkleding enzulks aan ja?quote:
Afgelopen weekend geweest..ik heb alleen helemaal niks met auto'squote:
En dankzij een zeikende moeder koopt mijn vader geen MG...quote:
Oh zoquote:
Nee t-shirt zou ik doen want warm enzulksquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
[..]
Ja, gewoon winterkleding enzulks aan ja?
Ohja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nee t-shirt zou ik doen want warm enzulks
jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef mc-Piel het volgende:
Riep iemand ( beach) daar toevallig piel?
Ik was gisteren op tinychatquote:
Godver, heb je hem weer...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef mc-Piel het volgende:
Riep iemand ( beach) daar toevallig piel?
Ja ik ben altijd kei zenuwachtig enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja altijd als ik er niet ben natuurlijk.
Stommerd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd kei zenuwachtig enzo
komt wel goed johquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef sharr het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor morgenochtendsollicitatieding
Haha okquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Afgelopen weekend geweest..ik heb alleen helemaal niks met auto's
Ohjee, watwaarhoe?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef sharr het volgende:
Bij de plek waar je moeder ook werkt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef sharr het volgende:
Waar ga je solliciteren?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef sharr het volgende:
waar heb je sollicitatie?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef sharr het volgende:
Geeft nietquote:
Ohjaaa, had je verteldquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
Geen zin om multitequoten maar bij bejaardenhuis waar mijn moeder ook werkt ja in de keuken
Dan ga je koken en dan spugen en kotsen en ijlen ze in hun eten en dat komt dan weer terug in de keuken. Leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
Geen zin om multitequoten maar bij bejaardenhuis waar mijn moeder ook werkt ja in de keuken
gadverquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dan ga je koken en dan spugen en kotsen en ijlen ze in hun eten en dat komt dan weer terug in de keuken. Leuk.
Lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dan ga je koken en dan spugen en kotsen en ijlen ze in hun eten en dat komt dan weer terug in de keuken. Leuk.
SPOILER: Ragboer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihi![]()
![]()
Ja speciaal voor jouquote:
Ja ik ben heel traag behalve als ik aan het werk ben dan ben ik hyperquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geeft nietje bent gewoon een beetje traag
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Och, lekker rustig juistquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:33 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou
[..]
Ja ik ben heel traag behalve als ik aan het werk ben dan ben ik hyper
Deel het met mij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
Boh echt te veel en te snel gegeten, zware buikpijn maar nog met B&J in het verschiet
Het zijn bejaarden. Oude mensen zijn de meest ranzige eters die er zijn. Die hebben ook de slechtste tafelmanieren.quote:
Kom danquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wanneer gaan we een pilsje happen, Klinkertje?SPOILER: Ragboer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihi
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Haha ja ik ook en als er dan van die Amerikanen zijn die doorhebben dat ik snel Engels praat gaan ze heel snel mee praten dat is best grappigquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Och, lekker rustig juist. Ik ben altijd een beetje druk
ik praat ook ziek snel
Ik maak het eten klaar, ik kijk niet naar hoe ze etenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het zijn bejaarden. Oude mensen zijn de meest ranzige eters die er zijn. Die hebben ook de slechtste tafelmanieren.
Nee hoorquote:
gewoon je sharrmes in de strijd gooienquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef sharr het volgende:
Ben & Jerry'squote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
Boh echt te veel en te snel gegeten, zware buikpijn maar nog met B&J in het verschiet
Nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een pilsje happen, Klinkertje?
ga je daten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een pilsje happen, Klinkertje?
Ja ik heb cookie doughquote:
sharrmesquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon je sharrmes in de strijd gooien
En dan moet je met vlees werken, kan je dat wel aan? Vind je dat niet zielig enzo? Lekker snijden in een dood stuk dier!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik maak het eten klaar, ik kijk niet naar hoe ze eten
Shaggie roken en biertje drinken?quote:
scherp mesquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon je sharrmes in de strijd gooien
Bij de Hema ook gedaan. Is niet mijn favoriete werk, eigenlijk. Zolang ik het zelf niet in mijn mond hoef te stoppen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En dan moet je met vlees werken, kan je dat wel aan? Vind je dat niet zielig enzo? Lekker snijden in een dood stuk dier!
Ohh dan ga ik wel met ragboer meequote:
Lekker snijden, stukken haas en hert enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Bij de Hema ook gedaan. Is niet mijn favoriete werk, eigenlijk. Zolang ik het zelf niet in mijn mond hoef te stoppen.
Wildquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lekker snijden, stukken haas en hert enzo
Één biertje... met mij? Ik leer je poolen.quote:
oquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lekker snijden, stukken haas en hert enzo
Inhoudelijk zeer sterke post.quote:
Deal. Nee wacht, vers geperst sinaasappelsapquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:38 schreef JanPiraat het volgende:
Dan ga ik wel met Klinkie en Bloempje caprisonne drinken en met katten spelen![]()
Met chips ook wel toch ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Deal. Nee wacht, vers geperst sinaasappelsapik maak t wel.
Jij pikt weer de vrouwen in hoor casanovaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:38 schreef JanPiraat het volgende:
Dan ga ik wel met Klinkie en Bloempje caprisonne drinken en met katten spelen![]()
Ja dit klinkt leuuuk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:38 schreef JanPiraat het volgende:
Sharr, wil je met mij een keer een biertje drinken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet op feestjes ook?Uitgaan? Gewoon bij de TV?
Je wordt oudd hihihiiquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef gianni61 het volgende:
godsamme, jullie typen sneller als dat ik lees
als ik ff een ander liedje opzet ben ik het halve topic kwijt
Ja op feestjes wel en ik ga vrijwel nooit uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet op feestjes ook?Uitgaan? Gewoon bij de TV?
Jawel. Zolang je niet over dode dieren praat dan ok.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sharr, wil je met mij een keer een biertje drinken?
Ik doe het eigenlijk allemaal voor de katten maar zeg dat niet doorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij pikt weer de vrouwen in hoor casanova
Herkenbaar wel, heb ik van bier soms echt heel ergquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja op feestjes wel en ik ga vrijwel nooit uitMaar ik weet niet, ik vind een wijntje wel lekker soms, maar ik word er slaperig van
das waar, en muziek kiezen duurt ook langquote:
Hehe voor de poesjes dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk allemaal voor de katten maar zeg dat niet door![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Voor jou welquote:
En harry toch??quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 keer gepooled maar ik heb al een pool maatje tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
Klinker, één biertje... met mij? Ik leer je poolen.
Ga je dan de flesjes met je aansteker openen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel. Zolang je niet over dode dieren praat dan ok.
Ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat kan ik denk ik nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga je dan de flesjes met je aansteker openen?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Hehe voor de poesjes dusBeachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ok jammer dan. Niet drinken enzo met mij... En niet eens shag roken...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 keer gepooled maar ik heb al een pool maatje toch
Ik leer het je!quote:
Ik weet het, in het gezelschap van zulke leuke dames nu zou ik dat niet mogen zeggenquote:
Ik verkoop het wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ok jammer dan. Niet drinken enzo met mij... En niet eens shag roken...
dat heb je zo geleerd.quote:
Ik stuur Harry wel alleen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg Harry komt ook ?dan kom ik zeker
Wat doe ik verkeerd?quote:
Kan je het ook met een sigarettenpakje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb je zo geleerd.
bij onze groep hebben we het alle vrouwen aangeleerd
Ik krijg blikjes soms niet eens openquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb je zo geleerd.
Bier vind ik echt best heel viesquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, heb ik van bier soms echt heel erg
Sterke zooi zoals wat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bier vind ik echt best heel viessterkere zooi wel lekker, maar dan drink ik 2 glazen en vind ik het wel weer genoeg geweest
Na half 2 mag allesquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die vieze praatjes opeens, kan dit niet na 11 uur?![]()
Dame, ik?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet het, in het gezelschap van zulke leuke dames nu zou ik dat niet mogen zeggen
nog niet geprobeerd, maar er zijn niet veel dingen waar het niet mee luktquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan je het ook met een sigarettenpakje?
Bieropener, aansteker, krat, schep, reclamebord, rand van een bankje, hames, lepel. Als het maar open gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb je zo geleerd.
ik heb laatst een fles blue label opgedronkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef K-Cash het volgende:
jan, wanneer gaan we ons volgooien met jack? [ afbeelding ]
Waarom wil je niet met mij drinken?quote:
hmmm tot wanneer ben je alleen thuis ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef K-Cash het volgende:
jan, wanneer gaan we ons volgooien met jack? [ afbeelding ]
tandenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bieropener, aansteker, krat, schep, reclamebord, rand van een bankje, hames, lepel. Als het maar open gaat.
Heb je een punt welquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niet geprobeerd, maar er zijn niet veel dingen waar het niet mee lukt
Nou tot zondag hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hmmm tot wanneer ben je alleen thuis ?misschien kom ik wel even langswippen hoor
Dat ga ik niet proberen, wil geen kapotte tanden enzo.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:43 schreef sharr het volgende:
Heb wel eens een flesje met mijn tanden opengemaakt ja. Voelde minder fijn.
Met je oogkasquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:43 schreef sharr het volgende:
Sharr durft het welquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat ga ik niet proberen, wil geen kapotte tanden enzo.
Bacardi razz met fantaquote:
pet, riem, A4tje, snorkel (= handig tijdens het zwemmen)quote:
Dan wel erg prive hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gaan jullie dan tc'en of wordt het na de drank erg privé?
Elkaar beetje insmeren met vaseline mag toch wel zonder gebanned te worden op tc ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gaan jullie dan tc'en of wordt het na de drank erg privé?
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Elkaar beetje insmeren met vaseline mag toch wel zonder gebanned te worden op tc ?
Ik heb nooit een opener bij me, wel een aansteker.quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Elkaar beetje insmeren met vaseline mag toch wel zonder gebanned te worden op tc ?
Niet?quote:
Lees nog eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet?oei wat nu
dan moeten Klinkie en sharr de eer hoog houden
Ik heb beide nooit bij mequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb nooit een opener bij me, wel een aansteker.
Ik ga met Klinker shag roken en bier drinken.quote:
Dat gaat m dus ook niet wordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet?oei wat nu
dan moeten Klinkie en sharr de eer hoog houden
Moet je trouwens wel het kamp opquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zonde van de whiskeyquote:
Waar steek jij je sigaretten dan mee aan? Lucifers?quote:
Ik heb een kamp naast mijn huis niks mis mee hoorquote:
Ik heb een opener aan m'n sleutelbos hangenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb nooit een opener bij me, wel een aansteker.
Ze heeft een gasfles op der rugquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waar steek jij je sigaretten dan mee aan? Lucifers?
Lenen. Ik raak die kutdingen altijd kwijt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waar steek jij je sigaretten dan mee aan? Lucifers?
Jou kan ik vergeven zolang het niet hoger was dan red label oidquote:
Je steekt je sigaretten aan met lenen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Lenen. Ik raak die kutdingen altijd kwijt.
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik word verliefd van muziek, is dat niet raar?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze mannnnnnnnnnnnnnnn ik ben verliefd op hemmmmmmmmmmIk zie er 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier met je YLODquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef Furdinand het volgende:
Shit PlayStation liep vast en ik wilde net een zombie dood schieten met een shotgun
Ik woon er sjaakquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik heb een kamp naast mijn huis niks mis mee hoor
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze mannnnnnnnnnnnnnnn ik ben verliefd op hemmmmmmmmmmHij lijkt wel op Beach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |