ik las insemineertquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat komt er van als je konijnen imiteert
Gatverdamme en het erge is het is nog waar ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
Monique moet gewoon eens haar kut wassen en eens flink doorspoelen met de douschkop erop door al het vastgekoekte vuiligheid zal der ongesteldheid wel tegen gehouden worden
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, het waren er 21.
Toppertjes Lau en Jo tellen voor 10!!
Het is geen clue.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
Ik snap alleen niet waarom dat een clue is?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gatverdamme en het erge is het is nog waar ookWat een ransbak is te he.
Remlof nr 2quote:
Ik weet dat je daar mij niet voor nodig hebtquote:
niet alles is een clue, maar zo slim zijn die bewoners nog nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
Hoe kun je anders dat geheim nog weken rekkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
Alleen een tsunami kan dat ding nog schoonwassen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
Monique moet gewoon eens haar kut wassen en eens flink doorspoelen met de douschkop erop door al het vastgekoekte vuiligheid zal der ongesteldheid wel tegen gehouden worden
het leek een clue, omdat een paar weken eerder door de stem werd gezegd, "de volgende keer wanneer je deze cue hoort komt er een clue"quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
zo een flessenragger erdoor heen of een schuursponsquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen een tsunami kan dat ding nog schoonwassen..
Telkens als ik die jingle nu hoor hoor ik "Een clue is good for you" hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef danilel het volgende:
[..]
het leek een clue, omdat een paar weken eerder door de stem werd gezegd, "de volgende keer wanneer je deze cue hoort komt er een clue"
Daarom dacht Geer dat het een clue was.......
preciesquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gebruikten het muziekje die als teken voor een 'clue' staat
hmm daar zit wel wat in, best gemeen eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef danilel het volgende:
[..]
het leek een clue, omdat een paar weken eerder door de stem werd gezegd, "de volgende keer wanneer je deze cue hoort komt er een clue"
Daarom dacht Geer dat het een clue was.......
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Telkens als ik die jingle nu hoor hoor ik "Een clue is good for you" haha
Dat is waar, jij bent gek voor 2.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef PC eend het volgende:
Ik weet dat je daar mij niet voor nodig hebt
Ik denk nog steeds voornamelijk aan de q-koorts.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Telkens als ik die jingle nu hoor hoor ik "Een clue is good for you" haha
Ik dacht dat ze toch wel zo slim waren om condooms te gebruikenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat komt er van als je konijnen imiteert
vind ik wel, ben ook van mening dat de stem dit recht mag zetten, maar dat doet ie toch nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hmm daar zit wel wat in, best gemeen eigenlijk
Dat ....dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze toch wel zo slim waren om condooms te gebruiken
Oh nee want Maik .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |