quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij laura alleen zo leuk omdat ze bij voorkeur al ligt :p En Jo omdat ze makkelijker af te spoelen is met al dat plastic :p
Lekker makkelijk toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij laura alleen zo leuk omdat ze bij voorkeur al ligt :p En Jo omdat ze makkelijker af te spoelen is met al dat plastic :p
Ik dacht dat die dokter gister voor die hersenschudding kwam, blijkt t een eierstokschudding te zijn. Ik voel me genept.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze mag zo meteen live even een test doen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dokter gister voor die hersenschudding kwam, blijkt t een eierstokschudding te zijn. Ik voel me genept.
Mij maak je niet gek eend.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef PC eend het volgende:
Hopelijk wordt het een langgerekte verhaallijn dan blijft zo nog even
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dokter gister voor die hersenschudding kwam, blijkt t een eierstokschudding te zijn. Ik voel me genept.
ik las insemineertquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat komt er van als je konijnen imiteert
Gatverdamme en het erge is het is nog waar ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
Monique moet gewoon eens haar kut wassen en eens flink doorspoelen met de douschkop erop door al het vastgekoekte vuiligheid zal der ongesteldheid wel tegen gehouden worden
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, het waren er 21.
Toppertjes Lau en Jo tellen voor 10!!
Het is geen clue.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
Ik snap alleen niet waarom dat een clue is?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gatverdamme en het erge is het is nog waar ookWat een ransbak is te he.
Remlof nr 2quote:
Ik weet dat je daar mij niet voor nodig hebtquote:
niet alles is een clue, maar zo slim zijn die bewoners nog nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
Hoe kun je anders dat geheim nog weken rekkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
Alleen een tsunami kan dat ding nog schoonwassen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
Monique moet gewoon eens haar kut wassen en eens flink doorspoelen met de douschkop erop door al het vastgekoekte vuiligheid zal der ongesteldheid wel tegen gehouden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |