Je hebt er zin in hequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Sorry![]()
/Zit al klaar met 2 liter cola en een zak popcorn voor de Daily Jo-Show.![]()
Welja, en we helpen elkaar wel door de shit heen hequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee we doen alsof he, maar toch stug door blijven kijken...
Niet van die moeilijk vragen stellen hè!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef PC eend het volgende:
Ik vraag me af hoe ze de nominaties hebben geregeld.
Karim krijgt zijn date en er schijnt donderdag familie te komen (in het huis) van bepaalde bewoner(s).
Dus die gaan er iig niet uit
gokje, familie van djoon?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef PC eend het volgende:
Ik vraag me af hoe ze de nominaties hebben geregeld.
Karim krijgt zijn date en er schijnt donderdag familie te komen (in het huis) van bepaalde bewoner(s).
Dus die gaan er iig niet uit
Sorryquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet van die moeilijk vragen stellen hè!
Hij niet alleen, hoor.quote:
Ian, MamaDjoon of bulletje.quote:
maar niks is wat het lijkt in secret storyquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Mama-Jo betaald de redactie/regie toch al genoeg.. Dus dat zal vast wel
Wel live hoop ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik hoop dat djoon sterft door een botox-verstikking
Als ze mo nog ff willen houden denk ik ook dat er familie voor haar komt.quote:
Mama-Jo doet zelf de regiequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:27 schreef markna het volgende:
[..]
maar niks is wat het lijkt in secret story
Ik stikikikikik...arggghhquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry![]()
Wat een hoerenzooitje is het ook he, ik hoop dat djoon sterft door een botox-verstikking
zou ze ook DE stem zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Mama-Jo doet zelf de regie?
En de cameraman/vrouw, en de schakeltechnicus, en ze doet het geluid en het licht.. De autocue van Bart.. enz enz.quote:
WOW wat een wijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
En de cameraman/vrouw, en de schakeltechnicus, en ze doet het geluid en het licht.. enz enz..
Het hele scriptquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
En de cameraman/vrouw, en de schakeltechnicus, en ze doet het geluid en het licht.. De autocue van Bart.. enz enz.
Nu nog?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
De brief komt in de uitzending, ik sweer het je. 200.000 fakking %.
MamaJo heeft getwittert dat ze hoopt dat Jo niet genomineert is want dan zit ze zelf in Instanbul ( Je schijnt daar zeer goedkoop fake merk-kleding te kunnen inkopen.quote:
Zo niet ga ik je stalkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
tering, je had haar fakking vanmiddag moeten horen over hoe fakking gaaf het wel niet was van die fakking stem dat ze fakking 2x de fakking leader mochten zien... fakking!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
Yep, komt toch goed uit nu?quote:
Echt? De Stem regelt dat gewoon hoor.quote:
hij heeft nog niet gekozen hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Fokking Hell.....
Die Karim had zeker een glaasje van die goedkope Portugese Lidl-wijn teveel op toen hij die twee vrouwen uitkoos...
Juist. Laura doet echt helemaal niets met emotie hoor, een berekenend loeder is tquote:
Karim mocht niet kiezen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Fokking Hell.....
Die Karim had zeker een glaasje van die goedkope Portugese Lidl-wijn teveel op toen hij die twee vrouwen uitkoos...
Überhaupt al, het idee van een Lauw-ra die iets dóet...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Juist. Laura doet echt helemaal niets met emotie hoor, een berekenend loeder is t![]()
![]()
daar wordt ze moe vanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Überhaupt al, het idee van een Lauw-ra die iets dóet...
Komt nog.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
Waarom laten ze niet alle noms zien of komt dat nog?
Als haar stem op Flip of Jo was dan zou ik het in deze meer geloven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt? De Stem regelt dat gewoon hoor.
Je kan ze achteraf allemaal terugzien op de site, de uitslag komt livequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
20.25 gok ik...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
tuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
Ah, tuurlijk... Servio moet ook ff aandacht
Ja het is ook een mens ietsje anders dan jij en ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef rico80 het volgende:
Ben t wel met de bewoners eens eigenlijk. Ik heb m wekenlang Stervio genoemd maar hij zat er nu zo relaxed in zonder druk om te winnen dat ie een heel ander mens leek :/
Welnéé, die hoereert zich weer gewoon het volgende programma in. Desnoods als stamlid in Groeten uit de Rimboe.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef Coos het volgende:
Nou Servio rot maar terug in de anonimiteit. Dáááháááág...........
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welnéé, die hoereert zich weer gewoon het volgende programma in. Desnoods als stamlid in Groeten uit de Rimboe.
ooo dat zou leuk zijn samen met lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welnéé, die hoereert zich weer gewoon het volgende programma in. Desnoods als stamlid in Groeten uit de Rimboe.
Wacht maar tot er weer gerekent (sorryquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef elby1988 het volgende:
Lekkere ondertitelingGezegd met een -t
Als liaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef suksan het volgende:
[..]
ooo dat zou leuk zijn samen met laura
Ja! We kijken inderdaad de daily! Nu weet ik het weer zeker!quote:
Dan krijgt hij ¤500 en mag een publieke mevrouw laten komenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:38 schreef afca_oc het volgende:
Wat zal er gebeuren als Karim zijn dates weigert
Ik hoop het want ik ben de juistequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:38 schreef afca_oc het volgende:
Wat zal er gebeuren als Karim zijn dates weigert
Natuurlijk hadden ze het weken terug al moeten doen, toen het geheim van Sharon nog niet bekend was (bij de bewoners danquote:
Wát...is er.....preeeecies mis....met...de Stém?quote:
Samen zijn is best lastig hoorquote:
Ik vind ze wel leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef beequeen het volgende:
Goffer, hou toch eens op over Flip en Djoon.
Maar dan in de Stille Oceaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Natuurlijk hadden ze het weken terug al moeten doen, toen het geheim van Sharon nog niet bekend was (bij de bewoners dan): bij wijze van clue voor Sharon's geheim gewoon Maik en Mo 's nachts op dat vlot zetten.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:43 schreef Bastard het volgende:
Het is ook net een bak afgerichte muizen ofzo he.. op commando reageren ze
A...lle..squote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wát...is er.....preeeecies mis....met...de Stém?
Secret Story en rekenen...quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef suksan het volgende:
geslaagd... heeft hij de microfoon uit staan???? de stem
Hij luistert via de rode telefoon denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef suksan het volgende:
geslaagd... heeft hij de microfoon uit staan???? de stem
Lavenderr!!! Je bent....bij dezen....génominéérd!quote:
Nee, het waren er 21.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
domme missie van laura echt kleuterklas ballebak
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
En de Stem past zich aan en telt kennelijk ook als een kleuter. Eén, twee, vier...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Yupquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
Ze stoppen dus echt het zwangerschaps item erin hè?
Volgens mij vind jij laura alleen zo leuk omdat ze bij voorkeur al ligt :p En Jo omdat ze makkelijker af te spoelen is met al dat plastic :pquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, het waren er 21.
Toppertjes Lau en Jo tellen voor 10!!
Dus dat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat geloof je zelf toch nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
Hopelijk wordt het een langgerekte verhaallijn dan blijft ze nog evenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
Tuurlijk, ze mag zo meteen live even een test doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij laura alleen zo leuk omdat ze bij voorkeur al ligt :p En Jo omdat ze makkelijker af te spoelen is met al dat plastic :p
Lekker makkelijk toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij laura alleen zo leuk omdat ze bij voorkeur al ligt :p En Jo omdat ze makkelijker af te spoelen is met al dat plastic :p
Ik dacht dat die dokter gister voor die hersenschudding kwam, blijkt t een eierstokschudding te zijn. Ik voel me genept.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze mag zo meteen live even een test doen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dokter gister voor die hersenschudding kwam, blijkt t een eierstokschudding te zijn. Ik voel me genept.
Mij maak je niet gek eend.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef PC eend het volgende:
Hopelijk wordt het een langgerekte verhaallijn dan blijft zo nog even
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dokter gister voor die hersenschudding kwam, blijkt t een eierstokschudding te zijn. Ik voel me genept.
ik las insemineertquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat komt er van als je konijnen imiteert
Gatverdamme en het erge is het is nog waar ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
Monique moet gewoon eens haar kut wassen en eens flink doorspoelen met de douschkop erop door al het vastgekoekte vuiligheid zal der ongesteldheid wel tegen gehouden worden
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, het waren er 21.
Toppertjes Lau en Jo tellen voor 10!!
Het is geen clue.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
Ik snap alleen niet waarom dat een clue is?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gatverdamme en het erge is het is nog waar ookWat een ransbak is te he.
Remlof nr 2quote:
Ik weet dat je daar mij niet voor nodig hebtquote:
niet alles is een clue, maar zo slim zijn die bewoners nog nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
Hoe kun je anders dat geheim nog weken rekkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
Alleen een tsunami kan dat ding nog schoonwassen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
Monique moet gewoon eens haar kut wassen en eens flink doorspoelen met de douschkop erop door al het vastgekoekte vuiligheid zal der ongesteldheid wel tegen gehouden worden
het leek een clue, omdat een paar weken eerder door de stem werd gezegd, "de volgende keer wanneer je deze cue hoort komt er een clue"quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
zo een flessenragger erdoor heen of een schuursponsquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen een tsunami kan dat ding nog schoonwassen..
Telkens als ik die jingle nu hoor hoor ik "Een clue is good for you" hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef danilel het volgende:
[..]
het leek een clue, omdat een paar weken eerder door de stem werd gezegd, "de volgende keer wanneer je deze cue hoort komt er een clue"
Daarom dacht Geer dat het een clue was.......
preciesquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gebruikten het muziekje die als teken voor een 'clue' staat
hmm daar zit wel wat in, best gemeen eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef danilel het volgende:
[..]
het leek een clue, omdat een paar weken eerder door de stem werd gezegd, "de volgende keer wanneer je deze cue hoort komt er een clue"
Daarom dacht Geer dat het een clue was.......
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Telkens als ik die jingle nu hoor hoor ik "Een clue is good for you" haha
Dat is waar, jij bent gek voor 2.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef PC eend het volgende:
Ik weet dat je daar mij niet voor nodig hebt
Ik denk nog steeds voornamelijk aan de q-koorts.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Telkens als ik die jingle nu hoor hoor ik "Een clue is good for you" haha
Ik dacht dat ze toch wel zo slim waren om condooms te gebruikenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat komt er van als je konijnen imiteert
vind ik wel, ben ook van mening dat de stem dit recht mag zetten, maar dat doet ie toch nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hmm daar zit wel wat in, best gemeen eigenlijk
Dat ....dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze toch wel zo slim waren om condooms te gebruiken
Oh nee want Maik .
De stem zet niets recht, de stem doet het bewust zo om verwarring te zaaien over zn geheim en zo het laatste geheim weken te rekken als dat lukt. Door hun eigen incompetentie en sturing in het begin waardoor ze nu geheimloos zijn in een programma over geheimen :/quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:52 schreef danilel het volgende:
[..]
vind ik wel, ben ook van mening dat de stem dit recht mag zetten, maar dat doet ie toch niet
ik ook, ga d'r nu lekker een opstekenquote:
Dit dus!quote:
Kunnen we hem samen dood kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die blijft gezellig nog een poosje, fijn he?
Ze knippen wat af daar hoorquote:
Alsof ze het draaiboek met behulp van een blender samenstellen.quote:
Dit lijkt wel een pijnbank .. de domheid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neee. niks ervan. Niet er stiekem tussenuit knijpen
Was ook wat geweest voor Maik zijn missies, als hij erbij na moest denken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Urb het volgende:
Mission Impossible muziek, da's meer wat voor Laura's missies.![]()
![]()
En dan te bedenken dat Maik er al uitligt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een pijnbank .. de domheid.
Nog een paar weekjesquote:
ze is lui...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef waterkant het volgende:
toch ff serieus nu...
dat ze deze missie gehaald heeft??????
wat me wel heel erg hoog zit is waarom laura zoveel gebasch over zich heen krijgt!
is het omdat ze zo doorsnee is?
(geen miljonair, dislectisch)
of is het toch omdat laura makkelijk is om af te reageren?
ik snap het niet!
juist omdat laura als mens zo gewoontjes is ja sorry hoor maar ik snap haar frustraties en kansen die iedereen krijgt,
is het dan veilig om haar maar af te vallen?
en eerlijk.... ze heeft een leuk snoetje... zelfs als ze niet opgemaakt is vind ik haar knap
al de andere mensen moeten meer moeite doen om mooi te zijn in de camara is dat dan jaloezie??
kortom ik snap het niet...
ik erger me meer aan anderen!
gewoon erover heen lezen......quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef waterkant het volgende:
toch ff serieus nu...
wat me wel heel erg hoog zit is waarom laura zoveel gebasch over zich heen krijgt!
ik snap het niet!
juist omdat laura als mens zo gewoontjes is ja sorry hoor maar ik snap haar frustraties en kansen die iedereen krijgt,
en eerlijk.... ze heeft een leuk snoetje... zelfs als ze niet opgemaakt is vind ik haar knap
al de andere mensen moeten meer moeite doen om mooi te zijn in de camara is dat dan jaloezie??
Ze is lui. Maakt niets uit, maar dan moet je niet met je kop op TV gaan zitten maandenlang. Blijf dan thuis :squote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef waterkant het volgende:
toch ff serieus nu...
ik snap het niet!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef waterkant het volgende:
toch ff serieus nu...
ik snap het niet!
datquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze is lui. Maakt niets uit, maar dan moet je niet met je kop op TV gaan zitten maandenlang. Blijf dan thuis :s
Ja maar de andere helft nogquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Maik er al uitligt.
Dat dus.quote:
Joh dan pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |