Je hebt er zin in hequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Sorry![]()
/Zit al klaar met 2 liter cola en een zak popcorn voor de Daily Jo-Show.![]()
Welja, en we helpen elkaar wel door de shit heen hequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee we doen alsof he, maar toch stug door blijven kijken...
Niet van die moeilijk vragen stellen hè!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef PC eend het volgende:
Ik vraag me af hoe ze de nominaties hebben geregeld.
Karim krijgt zijn date en er schijnt donderdag familie te komen (in het huis) van bepaalde bewoner(s).
Dus die gaan er iig niet uit
gokje, familie van djoon?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef PC eend het volgende:
Ik vraag me af hoe ze de nominaties hebben geregeld.
Karim krijgt zijn date en er schijnt donderdag familie te komen (in het huis) van bepaalde bewoner(s).
Dus die gaan er iig niet uit
Sorryquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet van die moeilijk vragen stellen hè!
Hij niet alleen, hoor.quote:
Ian, MamaDjoon of bulletje.quote:
maar niks is wat het lijkt in secret storyquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Mama-Jo betaald de redactie/regie toch al genoeg.. Dus dat zal vast wel
Wel live hoop ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik hoop dat djoon sterft door een botox-verstikking
Als ze mo nog ff willen houden denk ik ook dat er familie voor haar komt.quote:
Mama-Jo doet zelf de regiequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:27 schreef markna het volgende:
[..]
maar niks is wat het lijkt in secret story
Ik stikikikikik...arggghhquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry![]()
Wat een hoerenzooitje is het ook he, ik hoop dat djoon sterft door een botox-verstikking
zou ze ook DE stem zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Mama-Jo doet zelf de regie?
En de cameraman/vrouw, en de schakeltechnicus, en ze doet het geluid en het licht.. De autocue van Bart.. enz enz.quote:
WOW wat een wijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
En de cameraman/vrouw, en de schakeltechnicus, en ze doet het geluid en het licht.. enz enz..
Het hele scriptquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
En de cameraman/vrouw, en de schakeltechnicus, en ze doet het geluid en het licht.. De autocue van Bart.. enz enz.
Nu nog?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
De brief komt in de uitzending, ik sweer het je. 200.000 fakking %.
MamaJo heeft getwittert dat ze hoopt dat Jo niet genomineert is want dan zit ze zelf in Instanbul ( Je schijnt daar zeer goedkoop fake merk-kleding te kunnen inkopen.quote:
Zo niet ga ik je stalkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
tering, je had haar fakking vanmiddag moeten horen over hoe fakking gaaf het wel niet was van die fakking stem dat ze fakking 2x de fakking leader mochten zien... fakking!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
Yep, komt toch goed uit nu?quote:
Echt? De Stem regelt dat gewoon hoor.quote:
hij heeft nog niet gekozen hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Fokking Hell.....
Die Karim had zeker een glaasje van die goedkope Portugese Lidl-wijn teveel op toen hij die twee vrouwen uitkoos...
Juist. Laura doet echt helemaal niets met emotie hoor, een berekenend loeder is tquote:
Karim mocht niet kiezen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Fokking Hell.....
Die Karim had zeker een glaasje van die goedkope Portugese Lidl-wijn teveel op toen hij die twee vrouwen uitkoos...
Überhaupt al, het idee van een Lauw-ra die iets dóet...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Juist. Laura doet echt helemaal niets met emotie hoor, een berekenend loeder is t![]()
![]()
daar wordt ze moe vanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Überhaupt al, het idee van een Lauw-ra die iets dóet...
Komt nog.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
Waarom laten ze niet alle noms zien of komt dat nog?
Als haar stem op Flip of Jo was dan zou ik het in deze meer geloven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt? De Stem regelt dat gewoon hoor.
Je kan ze achteraf allemaal terugzien op de site, de uitslag komt livequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
20.25 gok ik...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
tuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
Ah, tuurlijk... Servio moet ook ff aandacht
Ja het is ook een mens ietsje anders dan jij en ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef rico80 het volgende:
Ben t wel met de bewoners eens eigenlijk. Ik heb m wekenlang Stervio genoemd maar hij zat er nu zo relaxed in zonder druk om te winnen dat ie een heel ander mens leek :/
Welnéé, die hoereert zich weer gewoon het volgende programma in. Desnoods als stamlid in Groeten uit de Rimboe.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef Coos het volgende:
Nou Servio rot maar terug in de anonimiteit. Dáááháááág...........
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welnéé, die hoereert zich weer gewoon het volgende programma in. Desnoods als stamlid in Groeten uit de Rimboe.
ooo dat zou leuk zijn samen met lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welnéé, die hoereert zich weer gewoon het volgende programma in. Desnoods als stamlid in Groeten uit de Rimboe.
Wacht maar tot er weer gerekent (sorryquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef elby1988 het volgende:
Lekkere ondertitelingGezegd met een -t
Als liaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef suksan het volgende:
[..]
ooo dat zou leuk zijn samen met laura
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |