maar niks is wat het lijkt in secret storyquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Mama-Jo betaald de redactie/regie toch al genoeg.. Dus dat zal vast wel
Wel live hoop ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik hoop dat djoon sterft door een botox-verstikking
Als ze mo nog ff willen houden denk ik ook dat er familie voor haar komt.quote:
Mama-Jo doet zelf de regiequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:27 schreef markna het volgende:
[..]
maar niks is wat het lijkt in secret story
Ik stikikikikik...arggghhquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry![]()
Wat een hoerenzooitje is het ook he, ik hoop dat djoon sterft door een botox-verstikking
zou ze ook DE stem zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Mama-Jo doet zelf de regie?
En de cameraman/vrouw, en de schakeltechnicus, en ze doet het geluid en het licht.. De autocue van Bart.. enz enz.quote:
WOW wat een wijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
En de cameraman/vrouw, en de schakeltechnicus, en ze doet het geluid en het licht.. enz enz..
Het hele scriptquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
En de cameraman/vrouw, en de schakeltechnicus, en ze doet het geluid en het licht.. De autocue van Bart.. enz enz.
Nu nog?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
De brief komt in de uitzending, ik sweer het je. 200.000 fakking %.
MamaJo heeft getwittert dat ze hoopt dat Jo niet genomineert is want dan zit ze zelf in Instanbul ( Je schijnt daar zeer goedkoop fake merk-kleding te kunnen inkopen.quote:
Zo niet ga ik je stalkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
tering, je had haar fakking vanmiddag moeten horen over hoe fakking gaaf het wel niet was van die fakking stem dat ze fakking 2x de fakking leader mochten zien... fakking!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
Yep, komt toch goed uit nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |