Telkens als ik die jingle nu hoor hoor ik "Een clue is good for you" hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef danilel het volgende:
[..]
het leek een clue, omdat een paar weken eerder door de stem werd gezegd, "de volgende keer wanneer je deze cue hoort komt er een clue"
Daarom dacht Geer dat het een clue was.......
preciesquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gebruikten het muziekje die als teken voor een 'clue' staat
hmm daar zit wel wat in, best gemeen eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef danilel het volgende:
[..]
het leek een clue, omdat een paar weken eerder door de stem werd gezegd, "de volgende keer wanneer je deze cue hoort komt er een clue"
Daarom dacht Geer dat het een clue was.......
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Telkens als ik die jingle nu hoor hoor ik "Een clue is good for you" haha
Dat is waar, jij bent gek voor 2.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef PC eend het volgende:
Ik weet dat je daar mij niet voor nodig hebt
Ik denk nog steeds voornamelijk aan de q-koorts.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Telkens als ik die jingle nu hoor hoor ik "Een clue is good for you" haha
Ik dacht dat ze toch wel zo slim waren om condooms te gebruikenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat komt er van als je konijnen imiteert
vind ik wel, ben ook van mening dat de stem dit recht mag zetten, maar dat doet ie toch nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hmm daar zit wel wat in, best gemeen eigenlijk
Dat ....dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze toch wel zo slim waren om condooms te gebruiken
Oh nee want Maik .
De stem zet niets recht, de stem doet het bewust zo om verwarring te zaaien over zn geheim en zo het laatste geheim weken te rekken als dat lukt. Door hun eigen incompetentie en sturing in het begin waardoor ze nu geheimloos zijn in een programma over geheimen :/quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:52 schreef danilel het volgende:
[..]
vind ik wel, ben ook van mening dat de stem dit recht mag zetten, maar dat doet ie toch niet
ik ook, ga d'r nu lekker een opstekenquote:
Dit dus!quote:
Kunnen we hem samen dood kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die blijft gezellig nog een poosje, fijn he?
Ze knippen wat af daar hoorquote:
Alsof ze het draaiboek met behulp van een blender samenstellen.quote:
Dit lijkt wel een pijnbank .. de domheid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neee. niks ervan. Niet er stiekem tussenuit knijpen
Was ook wat geweest voor Maik zijn missies, als hij erbij na moest denken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Urb het volgende:
Mission Impossible muziek, da's meer wat voor Laura's missies.![]()
![]()
En dan te bedenken dat Maik er al uitligt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een pijnbank .. de domheid.
Nog een paar weekjesquote:
ze is lui...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef waterkant het volgende:
toch ff serieus nu...
dat ze deze missie gehaald heeft??????
wat me wel heel erg hoog zit is waarom laura zoveel gebasch over zich heen krijgt!
is het omdat ze zo doorsnee is?
(geen miljonair, dislectisch)
of is het toch omdat laura makkelijk is om af te reageren?
ik snap het niet!
juist omdat laura als mens zo gewoontjes is ja sorry hoor maar ik snap haar frustraties en kansen die iedereen krijgt,
is het dan veilig om haar maar af te vallen?
en eerlijk.... ze heeft een leuk snoetje... zelfs als ze niet opgemaakt is vind ik haar knap
al de andere mensen moeten meer moeite doen om mooi te zijn in de camara is dat dan jaloezie??
kortom ik snap het niet...
ik erger me meer aan anderen!
gewoon erover heen lezen......quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef waterkant het volgende:
toch ff serieus nu...
wat me wel heel erg hoog zit is waarom laura zoveel gebasch over zich heen krijgt!
ik snap het niet!
juist omdat laura als mens zo gewoontjes is ja sorry hoor maar ik snap haar frustraties en kansen die iedereen krijgt,
en eerlijk.... ze heeft een leuk snoetje... zelfs als ze niet opgemaakt is vind ik haar knap
al de andere mensen moeten meer moeite doen om mooi te zijn in de camara is dat dan jaloezie??
Ze is lui. Maakt niets uit, maar dan moet je niet met je kop op TV gaan zitten maandenlang. Blijf dan thuis :squote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef waterkant het volgende:
toch ff serieus nu...
ik snap het niet!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef waterkant het volgende:
toch ff serieus nu...
ik snap het niet!
datquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze is lui. Maakt niets uit, maar dan moet je niet met je kop op TV gaan zitten maandenlang. Blijf dan thuis :s
Ja maar de andere helft nogquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Maik er al uitligt.
Dat dus.quote:
Joh dan pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |