ik hoor het al, ik ga bij spaghettivreter etenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef mc-Piel het volgende:
Omdat jan de lapo had, zal ik voor hem koken vanavond.
De rest zoekt het uit godnondenju want ik ga bier drinken en kut roepen.
Jan, ik zal dit voor je bereiden:
Flinter dunne coquilles op gekarameliseerd witlof, gesmolten ganzenlever en schuimige saus van schaaldieren
Spaghettini om precies te zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij die spaghetti gaat eten, wat onverwacht
Ik voel een negatieve energiequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoor het al, ik ga bij spaghettivreter eten
Die dunnetjes?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Spaghettini om precies te zijn
nee hoor, maar ik houd niet zo van witlof en leverquote:
Spaghetti Platiniquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Spaghettini om precies te zijn
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef mc-Piel het volgende:
Omdat jan de lapo had, zal ik voor hem koken vanavond.
De rest zoekt het uit godnondenju want ik ga bier drinken en kut roepen.
Jan, ik zal dit voor je bereiden:
Flinter dunne coquilles op gekarameliseerd witlof, gesmolten ganzenlever en schuimige saus van schaaldieren
schaam jequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef mc-Piel het volgende:
Ik hoef eigenlijk niet per se een jan te zijn ofzo hoor.
Onze geliefde piratenleiderquote:
Niet iedereen.quote:
Wat vind jij daar van?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi, maar meestal noemt men mij Johan
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef mc-Piel het volgende:
Ik hoef eigenlijk niet per se een jan te zijn ofzo hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:30 schreef gianni61 het volgende:
ik ga maar eens naar huis
houdoe wArrrrr
raar tog :S:Squote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:37 schreef 92Merel het volgende:
hooi!
aangenomen enzo! zit nu worteltjes te eten op hc, omdat ik zo weer moet werken. leve gratis internet hier
Schoenenwinkel, gewoon 40% korting op schoenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Waar ben je aangenomen?
Ok nicequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Schoenenwinkel, gewoon 40% korting op schoenen
Dankje Beachquote:
Werksequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje Beach
300 gram worteltjes is nog best veel.. en ben er nu maar eens vandoor, fijne avond nog!
Dat is niet veel iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:00 schreef mc-Piel het volgende:
1 Suikerwafel
5 ( losse) patatjes
3 redbull
6 bier.
En ik ben al sinds vanochtend 6 uur op!
Mijn maag wordt gek..
Iemand red me uit deze waanzin!
Kom een tosti halen bro.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:00 schreef mc-Piel het volgende:
1 Suikerwafel
5 ( losse) patatjes
3 redbull
6 bier.
En ik ben al sinds vanochtend 6 uur op!
Mijn maag wordt gek..
Iemand red me uit deze waanzin!
Thanks zus,quote:
Dan gooi ik het er zelf wel op!quote:
Nee, wegwezen jij!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:02 schreef utopie het volgende:
ik heb net 2 tosti's ham kaas op, ben ik nu ook welkom hier ?
ik was er, lulquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee, wegwezen jou!
Nadat je niet bent verschenen op de begrafenis van Henk hoef ik die kop van jou niet meer te zien!
Oh, dan is het goed!quote:
Mits het een toegevoegde waarde heeft aan het huidige onderwerp ( tosti's) .. ja!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef utopie het volgende:
is het posten van een alpaca hier wel toegestaan ?
Doe maar niet, of in een spoiler.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef utopie het volgende:
nee flikker op daarmeequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef utopie het volgende:
Meisje, ze is booooosquote:
vet cool tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
Tosti met kaas en helacurry.
Ik eet overigens elke dag een tosti, ben ik nu cool of dik?
moet hij niet zo raar doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Hey man, je doet niet lief tegen Utopie
Zo is hij gewoon.quote:
dikke emo.gif voor jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:09 schreef K-Cash het volgende:
godverdomme, haast je je om 25 naar de kapper omdat je om 30 een afspraak hebt, zit je daar nog tot 40 te wachten
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:09 schreef K-Cash het volgende:
godverdomme, haast je je om 25 naar de kapper omdat je om 30 een afspraak hebt, zit je daar nog tot 40 te wachten
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:09 schreef K-Cash het volgende:
Examenstunt gehadquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef sharr het volgende:
if you are what you say you are..
Wat hebben jullie vandaag voor boeiends gedaan?
Ik heb net een bagel gegeten in Rotterdam met Jeroen
Kun je niet, tevens beantwoord mijn vraag eens, dat Jan dus hier vraagt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een emo.gif op je oog geven
Nee nee, gewoon poppen met die AK'squote:Op dinsdag 19 april 2011 17:09 schreef sharr het volgende:
[..]Ik zou een schaar in haar hoofd hebben gestoken.
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]tandarts of dokter is ook altijd standaard half uur wachten ofzo en dat moet maar normaal zijn
Maar het matje is weg dus ?!![]()
TOCH AL GEDAAN MENSquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je niet, tevens beantwoord mijn vraag eens, dat Jan dus hier vraagt.
Klinkerbotsingquote:
Nu ga je te ver, nu kan je wat mij betreft vertrekkenquote:
Waar blijft godverredomme m'n tosti danquote:
Het was al een kamper, wat wil je dat er terecht komt van hemquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nog een tekst in je haar ofzo of een nummer geschoren net als Balotelli ?
Een hele 101barz op mijn gezicht getatoeëerd hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nog een tekst in je haar ofzo of een nummer geschoren net als Balotelli ?
Die heb ik net gebracht?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waar blijft godverredomme m'n tosti dan?
Beest!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:14 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Een hele 101barz op mijn gezicht getatoeëerd hoor
M'n nieuwe bedoel ik natuurlijkquote:
Daar is utopie goed inquote:
Af en toe wel ja, heerlijk!quote:
oke doeiquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef Myraela het volgende:
Utopie, ga lekker in andere topics lopen zieken.
Let me guess.. klinker was naar FB gekomen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef Myraela het volgende:
Utopie, ga lekker in andere topics lopen zieken.
Niet eens?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Let me guess.. klinker was naar FB gekomen?
Neehoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Let me guess.. klinker was naar FB gekomen?
Ik heb TR gemaakt jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef sharr het volgende:
Is er een TR gedaan of is Myra helderziend?
Myra lurkt gewoon de hele dagquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef sharr het volgende:
Is er een TR gedaan of is Myra helderziend?
Dat ook wel, sinds die nieuwe reeksen automatisch mijn my-at verschijnen klik ik telkens. En ik houd patjen in de gaten.quote:
Patjen is lief hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ook wel, sinds die nieuwe reeksen automatisch mijn my-at verschijnen klik ik telkens. En ik houd patjen in de gaten.
Is dat zo hard nodig dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ook wel, sinds die nieuwe reeksen automatisch mijn my-at verschijnen klik ik telkens. En ik houd patjen in de gaten.
Ahh dan kan ik veilig mijn gang gaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijkertijd manquote:
Ohh was jij dat? Volgende keer mag je wel binnenkomen hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef sharr het volgende:
Ik houd Patje ook de hele dag in de gaten. Ik slaap soms zelfs voor zijn huis
En mijn kleine broertje..quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:19 schreef Furdinand het volgende:
Utopiehij is vieze zemmel stalker die gaat huilen als ik met zijn vriendinnetje praat
Kut, heeft hij een vriendinnetje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:19 schreef Furdinand het volgende:
Utopiehij is vieze zemmel stalker die gaat huilen als ik met zijn vriendinnetje praat
Ik laat deze intikker onbenutquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijkertijd man
Myr dus ook... ( denk ik/gok ik/vermoedelijk)
Ik liet hem ook al schietenquote:
Wat een stouterd is het toch ook!quote:
Je probeert me gewoon uit de tent te lokken jijquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik liet hem ook al schieten..
Heel subtiel voel je hem al aankomen nietwaar!
Niet meer hoorquote:
Ik durf nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef sharr het volgende:
Vertel mij de inkopper, ik zie hem weer eens niet.
Van je computer naar de koelkast zekerquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef sharr het volgende:
[..]
GOZER DOE NIET LUI, IK HEB OOK DE HELE DAG GELOPEN
Ja wat!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:25 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Van je computer naar de koelkast zeker
Dankjenwel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geeft niet toch [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zozo, actievelingquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja wat!ook naar de keuken. En naar Rotterdam. En naar school. En twee keer met de hond
.
vetttquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geeft niet toch [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je dat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:27 schreef HappyBob het volgende:
Wacht..het was een gifjeMoet ik weer bewegen Myraela?
Ik nooit hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik eis geen spoor van sarcasme tegen mij he![]()
ee faffi kom niet praten. ik roep me moeder en die band jequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zegt degene die zichzelf de zoon van Yvonne noemt.
Stoere boi ben je wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef utopie het volgende:
[..]
ee faffi kom niet praten. ik roep me moeder en die band je
Dat kanquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je dat?![]()
Of anders helemaal zonder slotje.
[ afbeelding ]
En dan, briefbommen binnenkrijgen omdat je te laf bent om aan mn deurtje te kloppen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:30 schreef utopie het volgende:
[..]
kom dan jonge, PM/DM me je adres 1 op 1
Ja dus? Goodlife heet dat, haterquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zegt degene die alles op max,. 5 minuten afstand heeft_!
Ligt dat aan hem of aan jou?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Alweer? Je kreeg dat ding de vorige keer ook al niet omhoog.
Ik had even de muis van mn zus gejat. Werkte niet. Dus ik kwam op het geniale idee om de laptop eens opnieuw op te startenquote:
hey Flipsjequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zegt degene die alles op max,. 5 minuten afstand heeft_!
Tou-chéquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Alweer? Je kreeg dat ding de vorige keer ook al niet omhoog.
Dat is het eerste (en ook het laatstequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had even de muis van mn zus gejat. Werkte niet. Dus ik kwam op het geniale idee om de laptop eens opnieuw op te starten. Ik duw die muis er daarna weer in en ja hoor
.
ja maar het fobo van klinkerbotsing stond nog open..... *ril*quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Aan hem, ik hoor niemand er verder over klagen.
lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had even de muis van mn zus gejat. Werkte niet. Dus ik kwam op het geniale idee om de laptop eens opnieuw op te starten. Ik duw die muis er daarna weer in en ja hoor
.
Gewoon even naar DIG toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is het eerste (en ook het laatste) wat ik probeer als er iets niet goed doet
Verder niet al te veel verstand van die dingen..dus als dat niet werkt kan ik alleen nog maar huilen
Fok buiten ONZquote:
quote:
Ja, ik was van plan hem anders open te schroeven, heb toch geen garantie o.i.d. meer. Maar gelukkig niet nodigquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is het eerste (en ook het laatste) wat ik probeer als er iets niet goed doet
Verder niet al te veel verstand van die dingen..dus als dat niet werkt kan ik alleen nog maar huilen
Kom de volgende keer eerst maar naar mij toe dan, als je computer weer eens raar doetquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik was van plan hem anders open te schroeven, heb toch geen garantie o.i.d. meer. Maar gelukkig niet nodig.
Gelukkigquote:
Doe ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom de volgende keer eerst maar naar mij toe dan, als je computer weer eens raar doet
Aanstellerquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GelukkigWat las ik gisteren nou, je had een goed gesprek ofzo?
MinderHeb voor het eerst werk afgezegd vanwege mijn knie, morgenochtend kan ik eindelijk naar dokter. En er gaat van alles mis maar heeeee thats life.
Sorry.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fok buiten ONZDenk eens even na voordat je post. Buiten dit subforum zitten allemaal levenloze autisten
Hier is iedereen normaal enzo
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klopt, ik kan er niet mee om gaan
Die kraakt zichzelf wel afquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stomme homo, ga eens ronaldo plaatjes zoeken en hem afkraken ofzo.
Heeft de rest wel zijn boeken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:39 schreef Zeroku het volgende:
Zou dat kunnen?
Moet boeken bestellen voor school dit blok, maar alles wordt superlaat geleverd etc. Kan ik die meuk gewoon annuleren? Het is al wel betaald enzo.
Ik zie het net pas wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef Henkie94 het volgende:
Hey Beach, die kitty op je UI wordt wel snel oud.
Niet allemaal. Maar ik wist niet of ik vorig blok gehaald had, dus heb gewoon gewacht, net als bijna iedereenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heeft de rest wel zijn boeken?
Wij zijn al klaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:43 schreef sharr het volgende:
Oh noes. Snijbonen. Bij wie mag ik vanavond eten?
Lekkahh juistquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:43 schreef sharr het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef Henkie94 het volgende:
Hey Beach, die kitty op je UI wordt wel snel oud.
heyquote:
eng jijquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
Vissticks trouwens. Geweldige uitvinding wel, baas die dat verzonnen heeft.
Tonijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
P diddyquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
Waarom prak je ze? Gewoon in kleine stukjes bij de aardappelen met een stukje vlees en jus en appelmoessssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaal van iemand uit mijn oude (middelbare) klas op Hyves. Die kerel is 18..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:48 schreef Beach het volgende:
sharr je mag wel hier mee-eten
we etenNet een klauwtje met saus weggenaaid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef K-Cash het volgende:
Tidy whitiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:48 schreef Zeroku het volgende:
Echt.
Fail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaal van iemand uit mijn oude (middelbare) klas op Hyves. Die kerel is 18..
Heyquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:46 schreef Beach het volgende:
[..]ik zie niks
[..]
hey
[..]
eng jijik ga maar snel mn telefoon uitzetten voordat je belt
![]()
Echt.
Slimme jongen. Als ik mijn werkgever aanklaag om welk gegronde reden dan ook, en dit ziet er goed uit, hoef ik geen tentamen te maken van mijn leraar Arbeidsrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaal van iemand uit mijn oude (middelbare) klas op Hyves. Die kerel is 18..
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef K-Cash het volgende:
Lekker kontje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je noemt dit slimquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slimme jongen. Als ik mijn werkgever aanklaag om welk gegronde reden dan ook, en dit ziet er goed uit, hoef ik geen tentamen te maken van mijn leraar Arbeidsrecht.
Zou ik niet riskerenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hey, trouwens Arbeidsrecht. Als ik vragen dit blok daarover heb, kan ik bij jou terecht?
Echt.
Dus bovenop de boete die hij waarschijnlijk alsnog moet betalen, moet hij nu ook nog kosten voor de advocaat gaan betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaal van iemand uit mijn oude (middelbare) klas op Hyves. Die kerel is 18..
En sowieso ruim 100 km/h te hard rijden
Zeker ook nog in een verlaagde Volkswagen Golf met glimmende velgjes en spoilertjes?
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ja, of advocaat van onvermogen hequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus bovenop de boete die hij waarschijnlijk alsnog moet betalen, moet hij nu ook nog kosten voor de advocaat gaan betalen?En sowieso met ruim 100 km/h te hard rijden
Zeker ook nog in een verlaagde Volkswagen Golf met glimmende velgjes en spoilertjes?
Ja ik noem dit slim. Als je eens wist onder hoeveel boetes je onderuit kan komen alleen omdat de politie een handeling is vergeten, en als het het proberen waard is waarom niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je noemt dit slim? Die kerel heeft gewoon op een 'normale' weg dik 100 kilometer te hard gereden, ben dan ook zo stoer om gewoon die boete te betalen en je rijbewijs in te leveren.
Hey, trouwens Arbeidsrecht. Als ik vragen dit blok daarover heb, kan ik bij jou terecht?
Wtf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, of advocaat van onvermogen he. Maar griffiekosten etc. moet hij sowieso betalen + 8 euro per kilometer. Wordt een mooie boete dus.
Nee, Audi A3 als ik me niet vergis. Die vader is automonteur, hij heeft al 3 auto's in elkaar gereden en die vader blijft maar auto's sponsoren.
slechte opvoedingquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, of advocaat van onvermogen he. Maar griffiekosten etc. moet hij sowieso betalen + 8 euro per kilometer. Wordt een mooie boete dus.
Nee, Audi A3 als ik me niet vergis. Die vader is automonteur, hij heeft al 3 auto's in elkaar gereden en die vader blijft maar auto's sponsoren.
Intelligentie zit in de familie dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Echt.
Wat een tokkie zeg. Pleur 't gelijk maar op hyves heur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaal van iemand uit mijn oude (middelbare) klas op Hyves. Die kerel is 18..
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ja want da's cool.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat een tokkie zeg. Pleur 't gelijk maar op hyves heur...
Oh oke, dat wist ik niet. Ik doe niet aan dat soort netwerken enzo.quote:
Pics.quote:
Klopt.quote:
Ik heb hyves maar doe er vrij weinig mee. Als ik er iets mee doe is het onzinnig. Vage shit plaatsen bij iemand enzo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh oke, dat wist ik niet. Ik doe niet aan dat soort netwerken enzo.
Ben benieuwd...quote:
Spaghetti met een Juupje of 2 erbij?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben de hond uitlaten en daarna eten
Ja, in dat opzicht wel. Maar het enige wat is gebeurd (of juist nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik noem dit slim. Als je eens wist onder hoeveel boetes je onderuit kan komen alleen omdat de politie een handeling is vergeten, en als het het proberen waard is waarom niet.
Daarmee keur ik trouwens niet zijn handeling goed of iets dergelijks.
Wat trouwens het leukste resultaat is, als hij het verliest, boete moet betalen en rechtzaak moet betalen.
NatuurlijkPM staat open. Ik heb al 1 semester praktijk gehad, en nu 1 theorie, dus kan evt. helpen met casus ook
Spaghettiniquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Spaghetti met een Juupje of 2 erbij?
Hutspot?quote:
Ik hoor net dat hier patat gegeten wordt, dus je kan hier komenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:43 schreef sharr het volgende:
Beetje laat, ik denkt dat ze haar voer al aan het wegnaaien is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:06 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hier patat gegeten wordt, dus je kan hier komen
Vertel maar tegen die tijd wat het eindresultaat is, ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, in dat opzicht wel. Maar het enige wat is gebeurd (of juist niet) is dat het apparaat niet geëikt is. Ik geloof niet dat dat tot OVAR kan leiden. Maargoed, ben benieuwd
. Ik denk zelf dat hij gewoon mag dokken, maar wie weet
.
Ah tof. Ja, ben vandaag met het blok begonnen, dus ben benieuwd hoe het gaat lopen allemaal
.
Frietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Zal ik doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vertel maar tegen die tijd wat het eindresultaat is, ben wel benieuwd
Ik vind het zelf best interessant vak. Wij waren begonnen met praktijk ipv theorie, dus dat was erg aanpoten, maar zo heb ik wel het beste geleerd hoe een rechtzaak in zijn werk gaat.
En als je zelf werkt, is het wel grappig om te zien hoe slecht je het in sommige opzichte het hebt. Heb jij het ook gecombineerd met sociaalzekerheidsrecht?
Komende maandag moet ik de WW uitrekenen, als ik dat goed doe heb ik een extra punt op mijn tentamen.
Spoiler.quote:
iPhone*.quote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Vandaag eerste hoorcollege, hoorde al meteen twee dingen die niet mochten (wat wel vaak gebeurd), wat al bij mijn werk gebeurd.
Uhm, nee. Zit wel voor een klein deel in in de opdrachten, maar dat behandelen we verder niet echt. Maar, jij zit op de Uni? Of op HBO?
Ja, ik was serieus al van plan morgen mijn contract eens door te nemenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ikLeuk is ook wel eens om je contract na te kijken. Ik heb nu een ding onthouden daarover, en dat is dat je nooit een concurrentiebeding moet aannemen, tenzij je een bepaalde baan gaat doen, waarbij dat van groots belang is. Maar in ieder geval niet bij een bijbaantje ofzo
HBO en jij?
Hoe was de kaas?quote:
Goeie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |