honden gaan op hun baasje lijkenquote:
Ow wat hebben ze daar nou aan? Naar zichzelf kijken. Dacht dat ze iets over het Daileyprogramma te zien kregenquote:
Word je vrolijk vanquote:
Dacht ik ook, bummerquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ow wat hebben ze daar nou aan? Naar zichzelf kijken. Dacht dat ze iets over het Daileyprogramma te zien kregen
wat sneu voor segredoquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef bull1966 het volgende:
[..]
honden gaan op hun baasje lijken
wat een ongelofeloose rotkop heeft die hond
nu pas ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Aimy het volgende:
Ik begin me nu serieus te irriteren aan Joanna..
ze wil er 3.500 euro voor gevenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
helemaal lyrisch om een foto met een rayban op ze kop
nu pas...wowquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Aimy het volgende:
Ze zal vast wel dan weer haar zin krijgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef Urb het volgende:
Jo over die foto " Iemand koopt hem wel voor me, ze weten dat ik hem wil dus ze bewaren hem wel "
![]()
![]()
zo, traag van begrip?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Aimy het volgende:
lyrisch? Hysterisch is Jo momenteel, ze geeft haar lichaam er nog voor, hoe maf kan je zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
helemaal lyrisch om een foto met een rayban op ze kop
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goh wat leuk, ze krijgen het oog te zien en de SL van het zwembad.
Klopt. Daar ziet zit hij er zo eng uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is Karim trouwens veel toffer (en leuker om te zien) in dat huis dan in die leader he?
[ afbeelding ]
en dan gewoon niet vermelden dat er meer keuzes waren waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef beequeen het volgende:
Djoon, wat kan jij liegen. Je had echt wel de foto van die kuthond gekozen.
leugen nr zoveelquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Blackprinces het volgende:
ze had boedha ook laten staan.......zal toch wel niet..
maar niet as ze het niet vantevoren wist.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef beequeen het volgende:
Djoon, wat kan jij liegen. Je had echt wel de foto van die kuthond gekozen.
Nee, al eerder.. maar daarna ging ze wel weer.... ze gaat in fases.quote:
Die knipbeurt van Servio heeft hem echt goed gedaan ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is Karim trouwens veel toffer (en leuker om te zien) in dat huis dan in die leader he?
[ afbeelding ]
Heb ik ook hoor Aimy, ups and downs met Joquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef Aimy het volgende:
[..]
Nee, al eerder.. maar daarna ging ze wel weer.... ze gaat in fases.
als een JoJoquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:18 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor Aimy, ups and downs met Jo
Daar lijkt-ie zo'n natnek iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was iets dat ze als geintje zeiquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef PinkLow het volgende:
Ik heb zeker het deel gemist over het mogelijk zwanger zijn van Mo?
Die is niet zwanger die maakte gister een geintje en gelijk net5 er bovenop om kijkcijfers te trekkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef PinkLow het volgende:
Ik heb zeker het deel gemist over het mogelijk zwanger zijn van Mo?
Ik dacht alquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef bull1966 het volgende:
[..]
was iets dat ze als geintje zei
maar de regie pakt dat op als cliff-hanger
of JoJoquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef Dakotamu het volgende:
hoe leuk zou het zijn als Johanna zwanger was van maik
Gatverquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef Aimy het volgende:
Sharon zat gezellig in de reet te krabben... bah.
Oh en Jo gebruikt geen deo...
lekker bezig daar.
ja servio is weer weg om d'r tips te gevenquote:
Goh waar zou Segredo's naam nou vandaan komen..quote:
idd, zo vermoeiend nu weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:21 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja servio is weer weg om d'r tips te geven
Omg zelfs het muziekje is hetzelfde.quote:
mijn voorspelling, ze gaat heel vies kijken (glimlachen) en vertellen hoe mooi ze het vindt gedaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:22 schreef MargrietV het volgende:
Ja je staat er op alsof je naar de Troonrede moet, echt niet te filmen Laura
sorry dat je bestaat?quote:
dat betekend toch gewoon geheim of niet? maar wat stom dat die intro's zo erg op elkaar lijken dacht eerst dit is wel toff gemaakt maar nu denk ik wat stom om het dan nog slechter te doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:22 schreef Aimy het volgende:
[..]
Goh waar zou Segredo's naam nou vandaan komen..
Ik zou me als ik Gerard was genaaid voelen: 1 lik gel voegt meer toe dan die 'hele' leader.quote:
En zelfs Joanna is op hetzelfde moment, met dezelfde naamquote:
Van de kijkers, die hebben dat echt beslist hoor...quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:22 schreef Aimy het volgende:
[..]
Goh waar zou Segredo's naam nou vandaan komen..
thx bull, needed that !quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef bull1966 het volgende:
[..]
sorry dat je bestaat?
hoef jij je niet voor te verontschuldigen
't is je ouders schuld
Ja dat viel me ook al op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef PinkLow het volgende:
[..]
En zelfs Joanna is op hetzelfde moment, met dezelfde naam
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef PinkLow het volgende:
[..]
En zelfs Joanna is op hetzelfde moment, met dezelfde naam
nu pas????je bent goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Aimy het volgende:
Ik vind ze ergens ook wel op elkaar lijken ..quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:26 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik vind ze ergens ook wel op elkaar lijken ..
waarvan ? Zo ik ben er echt niet bij vandaag he!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef kaatje50 het volgende:
ik hoop dat we wel mee mogen kijken, wil die reakties wel zien
humor?????? zij weet niet wat dat isquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef Sorry... het volgende:
De humor van Luira....sorry...ik vergis me..
Volgens mij heeft ze er ook nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
humor?????? zij weet niet wat dat is
zou zijn verdiende loon zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef Sunshine1974 het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Gelukkig lees ik hier net dat eMo niet zwanger v Maik is...
Gelukkig voor hem!
ze mogen de leader van het programma zienquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef PinkLow het volgende:
[..]
waarvan ? Zo ik ben er echt niet bij vandaag he!
Hahaha...Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zou zijn verdiende loon zijn eigenlijk
heb je daar caps van? volgens lul je namelijk maar watquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
Djoon zou nooit naakt in de leader willen zitten. Nee Djoon, jij doet dat voor de spiegel voor de Portugezen.
mensen met huidziektes..bv psoriasis..gebruiken meestaal idd geen deo..als er maar iets inzit aan parfum gaat de boel helemaal ontploffen..ze nemen meestal talk of babypoederquote:
Nee, natuurlijk niet. Ze filmen haar dan op de rug. Maar ik ben niet blind hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:30 schreef Darklight het volgende:
heb je daar caps van? volgens lul je namelijk maar wat
Als er iemand lult dan is het Joanna wel, die klaagde telkens dat er volgens haar portugezen achter die ramen foto's van haar maakten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:30 schreef Darklight het volgende:
[..]
heb je daar caps van? volgens lul je namelijk maar wat
Gnagnagnaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:32 schreef Sunshine1974 het volgende:
Hahaha ze herkennen niemand, nou, wij ook niet!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Ook dat, die was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:32 schreef Urb het volgende:
Als er iemand lult dan is het Joanna wel, die klaagde telkens dat er volgens haar portugezen achter die ramen foto's van haar maakten.![]()
En dat in een huis vol camera's met 24/7 streams.![]()
![]()
OMG.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Ja dat zei ze ja, met een iphonequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook dat, die was ik alweer vergeten.
Gelukkig voor de baby;-)quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef Sunshine1974 het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Gelukkig lees ik hier net dat eMo niet zwanger v Maik is...
Gelukkig voor hem!
dat kun je ook zo goed zien dat het met een iphone is ;')quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:34 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ja dat zei ze ja, met een iphone
Tja, bij Jo kan alles....quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
dat kun je ook zo goed zien dat het met een iphone is ;')
geloof er niks van
Je kent Moniek net een paar minuten zeker???quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:35 schreef Ifa het volgende:
Heerlijk spontane Moniek die laat zien dat je ook met dertig nog niet zo'n verschrikkelijk saaie oude oma hoeft te zijn als Sharon met 20...
Precies!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:35 schreef Ifa het volgende:
Heerlijk spontane Moniek die laat zien dat je ook met dertig nog niet zo'n verschrikkelijk saaie oude oma hoeft te zijn als Sharon met 20...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:37 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Je kent Moniek net een paar minuten zeker???
moet toegeven dat die leuk is neergezet in de leader, alleen jammer dat dat het enige leuke beeld van hem wasquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef PinkLow het volgende:
Maik lekker?? Welke Leader hebben ze gezien ??
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:35 schreef Ifa het volgende:
Heerlijk spontane Moniek die laat zien dat je ook met dertig nog niet zo'n verschrikkelijk saaie oude blaf-oma hoeft te zijn als Sharon met 20...
Serieus?quote:
Ja, ik vond het ook een overdreven reactie, vooral van Joanna...quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef PinkLow het volgende:
Maik lekker?? Welke Leader hebben ze gezien ??
irl...???dat deed die ook ook al hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:35 schreef Pippien het volgende:
Mo weer alle aandacht opeisen!! Jammer alleen dat Maik irl zo tegenvalt..
+1quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:37 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
moet toegeven dat die leuk is neergezet in de leader, alleen jammer dat dat het enige leuke beeld van hem was
Jij hebt meer tijd nodig om spontaniteit te herkennen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:37 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Je kent Moniek net een paar minuten zeker???
Ze herkent inmiddels alle cameramannen hoor. Met of zonder aaifoon.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef Darklight het volgende:
dat kun je ook zo goed zien dat het met een iphone is ;')
geloof er niks van
Sharon sprong net zo hard mee op de bank hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:35 schreef Ifa het volgende:
Heerlijk spontane Moniek die laat zien dat je ook met dertig nog niet zo'n verschrikkelijk saaie oude blaf-oma hoeft te zijn als Sharon met 20...
Karim mocht kiezen of hij iets wilde voor Gerard, Joanna of voor iedereen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:38 schreef 38half het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal, ben terug van boodschappen doen, er moet per slot van rekening gegeten worden.
Wat is de bedoeling van de opdracht???
Haha!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:38 schreef Ifa het volgende:
[..]
Jij hebt meer tijd nodig om spontaniteit te herkennen?
ze zijn allebei debielquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Sharon sprong net zo hard mee op de bank hoor.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef Sunshine1974 het volgende:
Hahaha Luira herkende zichzelf geeneens
Laat mij ook even lekker selectief kijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Sharon sprong net zo hard mee op de bank hoor.
zou kunnnen, maar wel belachelijk dat ze foto's zitten te maken, van Joanna of iemand andersquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze herkent inmiddels alle cameramannen hoor. Met of zonder aaifoon.
Hoelang kijk je.. 5 minuutjes ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Aimy het volgende:
enige aantoonbare reden of gewoon weer random moodswing?quote:
Heb je mij nog nooit gezienquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:35 schreef Ifa het volgende:
Dus je geloofd het ook nog echt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Darklight het volgende:
[..]
zou kunnnen, maar wel belachelijk dat ze foto's zitten te maken, van Joanna of iemand anders
Hey! Nee man...quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi net terug van werk zijn de nominaties bekend weet iemand wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand wie de genomineerden zijn deze week? Hoe is er genomineerd? weet iemand dat?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef Danny het volgende:
laura heeft d'r vinger alweer bijna in mo's gleuf.
wahahaaaaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef Danny het volgende:
voorspel nominatiesquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand wie de genomineerden zijn deze week? Hoe is er genomineerd? weet iemand dat?
haha iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef Danny het volgende:
Ja met zo'n hooft wacht hij niet op Schiphol!quote:
Neen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef meneertje1972 het volgende:
Toi toi toi, Moniekske goa dur nu tach vurrquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef Sorry... het volgende:
Nondejú Moniekske zou haar vader zegguh nu ! Blehrbekske Kappuh nu !
en daarna weer vingers in d'r mond, eeeewquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef Darklight het volgende:
[..]
haha idd
die gaat zo lekker kriebelen
Luira uit de kast? Nja, nu je het zegt... het zou best kunnenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:43 schreef Danny het volgende:
en waarom noemt luira iedereen steeds schatje, lieverd, lieve schat, scheetje, poepie, drolletje etc?
en wanneer komt ze uit de kast?
Ze kruipt in de kont van iedereen zolang haar positie maar veilig isquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:43 schreef Danny het volgende:
en waarom noemt luira iedereen steeds schatje, lieverd, lieve schat, scheetje, poepie, drolletje etc?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:43 schreef Urb het volgende:
Heerlijk hoe Gerard weer lekker sarcastisch doet over z'n potje gel, steek naar Joanna's gehuil om die foto van d'r hond.![]()
![]()
Omdat Lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:43 schreef Danny het volgende:
hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik ben gek op vrouwen en als vrouw moet je ook lekker je gevoel kunnen uiten en af en toe gewoon eens lekker huilen. Helemaal goed. Maar wat Monique presteert qua huilen is niet normaal en zit volgens mij niet aan het gemiddelde van de aantallen keren dat een vrouw huilt. Als iemand zegt mijn favoriete schoenenmerk is 'NIKE' dan gaat ze al huilen omdat het als MAIK klinkt.
hoe kan iemand fan van deze soap zijn en zo weinig weten??lieve meneer..als ik na 6 uur postlopen naar huis kom neem ik de moeite om soms 11 cossen door te lezen.....en er zijn mensen die zelf nachts de moeite nemen om het op te schrijfen...ik zou zeggen..pak lekker koffie en lees vanag vanochtend ff bij...deed ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef meneertje1972 het volgende:
Nee hoor, Laura en Flip, of Laura en Joanna.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef Diamonds28 het volgende:
Volgens mij berekening komen Mo,Laura en Flip op de nominatie stoel
Daar wachten we ook nogsteeds op ja, haar bi-zijn is nog in ontwikkeling zei ze een tijd geleden al.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:43 schreef Danny het volgende:
Ze heeft gezegd dat ze nog niet weet of ze bi is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Luira uit de kast? Nja, nu je het zegt... het zou best kunnen
Maar Nike spreek je uit als 'naaikie', Maik spreek je uit als 'loser'quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik ben gek op vrouwen en als vrouw moet je ook lekker je gevoel kunnen uiten en af en toe gewoon eens lekker huilen. Helemaal goed. Maar wat Monique presteert qua huilen is niet normaal en zit volgens mij niet aan het gemiddelde van de aantallen keren dat een vrouw huilt. Als iemand zegt mijn favoriete schoenenmerk is 'NIKE' dan gaat ze al huilen omdat het als MAIK klinkt.
en daarom ben jij postbode en ik..........quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:45 schreef trollie67 het volgende:
[..]
hoe kan iemand fan van deze soap zijn en zo weinig weten??lieve meneer..als ik na 6 uur postlopen naar huis kom neem ik de moeite om soms 11 cossen door te lezen.....en er zijn mensen die zelf nachts de moeite nemen om het op te schrijfen...ik zou zeggen..pak lekker koffie en lees vanag vanochtend ff bij...deed ik ook
dan weten wij meer dan zijquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze nog niet weet of ze bi is.
Lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:44 schreef meneertje1972 het volgende:
persoonlijk kan ik dat toch beter hebben dan de hele dag fakking, tering, tyfus, me moeder, me hond, ik, ik, ik, ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:43 schreef Danny het volgende:
Omdat ze ab-so-luuuuuuuut, een verschikkelijk irritant kutwijf is dat niet doorheeft hoe irritant ze is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:43 schreef Danny het volgende:
Dat is dus gewoon een jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze nog niet weet of ze bi is.
Mo kan ook nog steeds, als Laura alleen op haar gestemd heeft maar we zullen zien straks.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:45 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nee hoor, Laura en Flip, of Laura en Joanna.
YEPquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:45 schreef bull1966 het volgende:
voor mo een win-win situatie
als ze genomineerd is en naar huis gaat is het haar goed als ze kan blijven is het ook goed
zowiezo !!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:46 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Omdat ze ab-so-luuuuuuuut, een verschikkelijk irritant kutwijf is dat niet doorheeft hoe irritant ze is.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar Nike spreek je uit als 'naaikie', Maik spreek je uit als 'loser'
dus dat lijkt niet echt op elkaar.
Maar Mo spreekt het uit als MAIKIEquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar Nike spreek je uit als 'naaikie', Maik spreek je uit als 'loser'
dus dat lijkt niet echt op elkaar.
die leader is gewoon deel van het format, daar mogen ze vast niet veel van afwijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:47 schreef sjampoeh het volgende:
De leader van de franse en de nederlandse.. goh wat hebben ze een fantasie hiero![]()
ja blijkbaar, ik vind de nl leuker in elk gevalquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die leader is gewoon deel van het format, daar mogen ze vast niet veel van afwijken
Vergeet niet dat ze haar moeder voor het programma al beloofd heeft om niet te sexen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:47 schreef Roguee het volgende:
Hoe raar is het eigenlijk. Jo: Ik ben verliefd geworden in secret story, terwijl ik met een 3,5 jarige relatie het huis in stapte.
En MamaDjoon beloven geen sex in huis te hebben.Dat hele Dennis verhaal is BS.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:47 schreef Roguee het volgende:
Hoe raar is het eigenlijk. Jo: Ik ben verliefd geworden in secret story, terwijl ik met een 3,5 jarige relatie het huis in stapte.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:45 schreef trollie67 het volgende:
[..]
hoe kan iemand fan van deze soap zijn en zo weinig weten??lieve meneer..als ik na 6 uur postlopen naar huis kom neem ik de moeite om soms 11 cossen door te lezen.....en er zijn mensen die zelf nachts de moeite nemen om het op te schrijfen...ik zou zeggen..pak lekker koffie en lees vanag vanochtend ff bij...deed ik ook
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze haar moeder voor het programma al beloofd heeft om niet te sexen.
+ dat jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
En MamaDjoon beloven geen sex in huis te hebben.Dat hele Dennis verhaal is BS.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef liqrich het volgende:
Je zou toch denken dat ze een keer uitgedroogd raakt van al dat gejank
niets mis met postbode..hoef niet te betalen voor de sportschool en ben minimaal 6 uur aktief voor 6 dagen in de week...quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:46 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
en daarom ben jij postbode en ik..........
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:50 schreef Roguee het volgende:
Die meid IS allang uitgedroogd, huilen zonder tranen.
Mooie, leek me lachuh als ze perongeluk deze hadden laten zien, ik denk dat de bewoners dan een heel stuk minder enthousiast waren geweest....quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:47 schreef sjampoeh het volgende:
De leader van de franse en de nederlandse.. goh wat hebben ze een fantasie hiero![]()
Ik heb ook gemist wat de opdracht nou precies wasquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:50 schreef 38half het volgende:
Ik snapte de "opdracht" niet. Voor de mensen die net als ik later inschakelen;-)
De leader
19 april om 16.36
Bewoners zien hem voor het eerst.
Dankzij Karim mogen de bewoners de leader van het programma zien. Vanaf de rode bank zien ze hoe hun beelden zijn verwerkt tot een spetterende intro. Eerste reactie: fantastisch, vooral Maik. Aan elkaar vertellen ze in wat voor benauwde posities ze moesten staan om het clipje op te nemen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:52 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Het heeft geregend dus de regenton zit weer vol
Onder anderequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef Sonera het volgende:
Maar waarom huilt ze nu weer dan? Om de leader?
Firefox + Adblock Plus =quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef NenaLois het volgende:
Die kutreclame op de streams... kan bijna niks fatsoenlijk volgen
Geen opdracht dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook gemist wat de opdracht nou precies was
omdat maik in de leader zatquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef Sonera het volgende:
Denk de zwangerschapshormonenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef Sonera het volgende:
Maik gezien, mist Maik en is onzeker of hij nog op haar wacht. Vrij normaalquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef Sonera het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:52 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Het heeft geregend dus de regenton zit weer vol
firefox en adblock nooit meer reclame's ideaalquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef NenaLois het volgende:
Die kutreclame op de streams... kan bijna niks fatsoenlijk volgen
ze heeft maik op de leader gezien, daarna is ze naar slaapkamer gerend en in huilen uitgebarsten. ze heeft maik 2 sec gezien en mist hem heel erg.......quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef Sonera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |