honden gaan op hun baasje lijkenquote:
Ow wat hebben ze daar nou aan? Naar zichzelf kijken. Dacht dat ze iets over het Daileyprogramma te zien kregenquote:
Word je vrolijk vanquote:
Dacht ik ook, bummerquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ow wat hebben ze daar nou aan? Naar zichzelf kijken. Dacht dat ze iets over het Daileyprogramma te zien kregen
wat sneu voor segredoquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef bull1966 het volgende:
[..]
honden gaan op hun baasje lijken
wat een ongelofeloose rotkop heeft die hond
nu pas ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Aimy het volgende:
Ik begin me nu serieus te irriteren aan Joanna..
ze wil er 3.500 euro voor gevenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
helemaal lyrisch om een foto met een rayban op ze kop
nu pas...wowquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Aimy het volgende:
Ze zal vast wel dan weer haar zin krijgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef Urb het volgende:
Jo over die foto " Iemand koopt hem wel voor me, ze weten dat ik hem wil dus ze bewaren hem wel "
![]()
![]()
zo, traag van begrip?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Aimy het volgende:
lyrisch? Hysterisch is Jo momenteel, ze geeft haar lichaam er nog voor, hoe maf kan je zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
helemaal lyrisch om een foto met een rayban op ze kop
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goh wat leuk, ze krijgen het oog te zien en de SL van het zwembad.
Klopt. Daar ziet zit hij er zo eng uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is Karim trouwens veel toffer (en leuker om te zien) in dat huis dan in die leader he?
[ afbeelding ]
en dan gewoon niet vermelden dat er meer keuzes waren waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef beequeen het volgende:
Djoon, wat kan jij liegen. Je had echt wel de foto van die kuthond gekozen.
leugen nr zoveelquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Blackprinces het volgende:
ze had boedha ook laten staan.......zal toch wel niet..
maar niet as ze het niet vantevoren wist.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef beequeen het volgende:
Djoon, wat kan jij liegen. Je had echt wel de foto van die kuthond gekozen.
Nee, al eerder.. maar daarna ging ze wel weer.... ze gaat in fases.quote:
Die knipbeurt van Servio heeft hem echt goed gedaan ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is Karim trouwens veel toffer (en leuker om te zien) in dat huis dan in die leader he?
[ afbeelding ]
Heb ik ook hoor Aimy, ups and downs met Joquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef Aimy het volgende:
[..]
Nee, al eerder.. maar daarna ging ze wel weer.... ze gaat in fases.
als een JoJoquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:18 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor Aimy, ups and downs met Jo
Daar lijkt-ie zo'n natnek iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was iets dat ze als geintje zeiquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef PinkLow het volgende:
Ik heb zeker het deel gemist over het mogelijk zwanger zijn van Mo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |