Waarom zou Mo Jo doen? :Squote:Op dinsdag 19 april 2011 10:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze mogen dus deze keer hun favorieten kiezen met nomineren.
Ik schat in:
Gerard: Karim en Sharon
Karim: Gerard en Sharon
Sharon: Karim en Gerard
Joanna: Flip en Monique
Flip: Joanna en Monique (??) (orders van Joanna vermoed ik)
Monique: Joanna en Laura
Laura: Joanna en Monique (??)
Stemmen:
Gerard: 2
Karim: 2
Sharon: 2
Joanna: 3
Flip: 1
Laura: 1
Monique: 3
Genomineerd; Flip en Laura
Het hangt een beetje af van wat Flip en Laura gedaan hebben maar ik denk Laura en Mo zowieso en mss ook Joanna maar we zullen zien vanavond.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:21 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Waarom zou Mo Jo doen? :S
Ik denk dat Laura en Jo gemonineerd zijn.
Joanna: Flip en Sharon
Flip: Joanna en Mo?
Monique: Flip en Laura
Laura: Mo en Karim
Huh? Ik zie maar 1 stem voor Laura in jou lijstje. wishful thinking. Wil zo graag dat gierige kreng er uit!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Het hangt een beetje af van wat Flip en Laura gedaan hebben maar ik denk Laura en Mo zowieso en mss ook Joanna maar we zullen zien vanavond.
Het kan natuurlijk zijn dat zij met de meeste stemmen, dus de populairste in het huis, op de bank komen en de kijkers thuis mogen gaan stemmen op de populairste (volgens de bewoners) en dat ze de bewoners een hak willen zetten met de verbroedering en Jo die loopt te commanderen wie op wie moet stemmen. I dat geval zou de kans groot zijn dan Jo en Mo op de bank komen, dus de 2 die aan het lobbyen zijn om stemmen te verdelen en te verzamelen bij de andere bewoners.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze mogen dus deze keer hun favorieten kiezen met nomineren.
Ik schat in:
Joanna: Flip en Monique
Flip: Joanna en Monique (??) (orders van Joanna vermoed ik)
Monique: Joanna en Laura
Laura: Joanna en Monique (??)
Stemmen:
Gerard: 2
Karim: 2
Sharon: 2
Joanna: 3
Flip: 1
Laura: 1
Monique: 3
Genomineerd; Flip en Laura
En dat de stemmers dan ook omgekeerd mogen stemmen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb echt geen flauw idee
Ik hoop alleen dat Mo genomineerd is
Eens, ook hebben Karim, Gerard en Sharon al aan elkaar door laten schemeren dat ze elkaar gekozen hebben, of daar leek het iig sterk op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef Pippien het volgende:
Mo zei dit weekend nog tegen Flip en Laura dat zij hun twee favorieten zijn, niet datdat bij Mo echt wat zegt, maar geloof wel dat ze echt niet meer voor Jo gaat. Evenals Laura, die gaat ook echt niet voor Jo, haar top twee waren Mo en Karim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |