honden gaan op hun baasje lijkenquote:
Ow wat hebben ze daar nou aan? Naar zichzelf kijken. Dacht dat ze iets over het Daileyprogramma te zien kregenquote:
Word je vrolijk vanquote:
Dacht ik ook, bummerquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ow wat hebben ze daar nou aan? Naar zichzelf kijken. Dacht dat ze iets over het Daileyprogramma te zien kregen
wat sneu voor segredoquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef bull1966 het volgende:
[..]
honden gaan op hun baasje lijken
wat een ongelofeloose rotkop heeft die hond
nu pas ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Aimy het volgende:
Ik begin me nu serieus te irriteren aan Joanna..
ze wil er 3.500 euro voor gevenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
helemaal lyrisch om een foto met een rayban op ze kop
nu pas...wowquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Aimy het volgende:
Ze zal vast wel dan weer haar zin krijgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef Urb het volgende:
Jo over die foto " Iemand koopt hem wel voor me, ze weten dat ik hem wil dus ze bewaren hem wel "
![]()
![]()
zo, traag van begrip?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Aimy het volgende:
lyrisch? Hysterisch is Jo momenteel, ze geeft haar lichaam er nog voor, hoe maf kan je zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
helemaal lyrisch om een foto met een rayban op ze kop
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goh wat leuk, ze krijgen het oog te zien en de SL van het zwembad.
Klopt. Daar ziet zit hij er zo eng uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is Karim trouwens veel toffer (en leuker om te zien) in dat huis dan in die leader he?
[ afbeelding ]
en dan gewoon niet vermelden dat er meer keuzes waren waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef beequeen het volgende:
Djoon, wat kan jij liegen. Je had echt wel de foto van die kuthond gekozen.
leugen nr zoveelquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Blackprinces het volgende:
ze had boedha ook laten staan.......zal toch wel niet..
maar niet as ze het niet vantevoren wist.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef beequeen het volgende:
Djoon, wat kan jij liegen. Je had echt wel de foto van die kuthond gekozen.
Nee, al eerder.. maar daarna ging ze wel weer.... ze gaat in fases.quote:
Die knipbeurt van Servio heeft hem echt goed gedaan ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is Karim trouwens veel toffer (en leuker om te zien) in dat huis dan in die leader he?
[ afbeelding ]
Heb ik ook hoor Aimy, ups and downs met Joquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef Aimy het volgende:
[..]
Nee, al eerder.. maar daarna ging ze wel weer.... ze gaat in fases.
als een JoJoquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:18 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor Aimy, ups and downs met Jo
Daar lijkt-ie zo'n natnek iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was iets dat ze als geintje zeiquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef PinkLow het volgende:
Ik heb zeker het deel gemist over het mogelijk zwanger zijn van Mo?
Die is niet zwanger die maakte gister een geintje en gelijk net5 er bovenop om kijkcijfers te trekkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef PinkLow het volgende:
Ik heb zeker het deel gemist over het mogelijk zwanger zijn van Mo?
Ik dacht alquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef bull1966 het volgende:
[..]
was iets dat ze als geintje zei
maar de regie pakt dat op als cliff-hanger
of JoJoquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef Dakotamu het volgende:
hoe leuk zou het zijn als Johanna zwanger was van maik
Gatverquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef Aimy het volgende:
Sharon zat gezellig in de reet te krabben... bah.
Oh en Jo gebruikt geen deo...
lekker bezig daar.
ja servio is weer weg om d'r tips te gevenquote:
Goh waar zou Segredo's naam nou vandaan komen..quote:
idd, zo vermoeiend nu weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:21 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja servio is weer weg om d'r tips te geven
Omg zelfs het muziekje is hetzelfde.quote:
mijn voorspelling, ze gaat heel vies kijken (glimlachen) en vertellen hoe mooi ze het vindt gedaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:22 schreef MargrietV het volgende:
Ja je staat er op alsof je naar de Troonrede moet, echt niet te filmen Laura
sorry dat je bestaat?quote:
dat betekend toch gewoon geheim of niet? maar wat stom dat die intro's zo erg op elkaar lijken dacht eerst dit is wel toff gemaakt maar nu denk ik wat stom om het dan nog slechter te doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:22 schreef Aimy het volgende:
[..]
Goh waar zou Segredo's naam nou vandaan komen..
Ik zou me als ik Gerard was genaaid voelen: 1 lik gel voegt meer toe dan die 'hele' leader.quote:
En zelfs Joanna is op hetzelfde moment, met dezelfde naamquote:
Van de kijkers, die hebben dat echt beslist hoor...quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:22 schreef Aimy het volgende:
[..]
Goh waar zou Segredo's naam nou vandaan komen..
thx bull, needed that !quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef bull1966 het volgende:
[..]
sorry dat je bestaat?
hoef jij je niet voor te verontschuldigen
't is je ouders schuld
Ja dat viel me ook al op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef PinkLow het volgende:
[..]
En zelfs Joanna is op hetzelfde moment, met dezelfde naam
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef PinkLow het volgende:
[..]
En zelfs Joanna is op hetzelfde moment, met dezelfde naam
nu pas????je bent goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef Aimy het volgende:
Ik vind ze ergens ook wel op elkaar lijken ..quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:26 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik vind ze ergens ook wel op elkaar lijken ..
waarvan ? Zo ik ben er echt niet bij vandaag he!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef kaatje50 het volgende:
ik hoop dat we wel mee mogen kijken, wil die reakties wel zien
humor?????? zij weet niet wat dat isquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef Sorry... het volgende:
De humor van Luira....sorry...ik vergis me..
Volgens mij heeft ze er ook nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
humor?????? zij weet niet wat dat is
zou zijn verdiende loon zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef Sunshine1974 het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Gelukkig lees ik hier net dat eMo niet zwanger v Maik is...
Gelukkig voor hem!
ze mogen de leader van het programma zienquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef PinkLow het volgende:
[..]
waarvan ? Zo ik ben er echt niet bij vandaag he!
Hahaha...Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zou zijn verdiende loon zijn eigenlijk
heb je daar caps van? volgens lul je namelijk maar watquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
Djoon zou nooit naakt in de leader willen zitten. Nee Djoon, jij doet dat voor de spiegel voor de Portugezen.
mensen met huidziektes..bv psoriasis..gebruiken meestaal idd geen deo..als er maar iets inzit aan parfum gaat de boel helemaal ontploffen..ze nemen meestal talk of babypoederquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |