quote:
Wat jong. Een echte legendequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:39 schreef borisz het volgende:
Marathonloopster Grete Waitz is overleden. 57![]()
Won 9x de NY marathon. Wereldtitel in 1983. Pakte zilver tijdens OS 1984 in LA.
tofquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Over 4 weken gesprek over ander werk. Wat ik begrepen heb zal het in het begin op vrijwillige basis zijn om er even in te komen en te wennen aan meer uren. Maar als ik het goed begrepen heb en alles goed gaat wordt het een vast dienstverband
Ja, ik heb al op de site van hun gekeken, en het lijkt me wel iets wat bij me pastquote:
Dat klinkt inderdaad heel leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al op de site van hun gekeken, en het lijkt me wel iets wat bij me past. Dus ben erg benieuwd. Het is een organisatie dat kleine non-profitorganisaties (sportverenigingen e.d.) helpt bij de organisatie (promotie, boekhouding, onderhoud etc.). Ik zal dan meehelpen op het boekhoudgedeelte.
Deuren en ramen openquote:
inderdaad, beetje hooikoorts gevoelig alleen, er zou best eens een buitje mogen vallenquote:
SPort1 in mijn gevalquote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Kijken Tong en Boris ook naar Barca - Real (op ZDF) ?
Shit zie dit nu pasquote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Kijken Tong en Boris ook naar Barca - Real (op ZDF) ?
Sukkel. meteen van zijn salaris afhalen.quote:
Vreemde manier van cremeren olequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:53 schreef Ole het volgende:
Tja lekker weer he![]()
Ze hebben hier een lijk uit de gracht gehaald. Tweede binnen een week
quote:
Ik heb ooit een jaar van mijn leven verloren door dat kut-leger. Snap niet dat iemand daar vrijwillig in stapt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef borisz het volgende:
Terug van de luchtmachtbasis in Woensdrecht.. Was familiedag. Mijn broertje is sinds drie weken in dienst en heeft zijn introductieperiode erop zitten.
Ja, ik ben blij dat ik niet in dienst hoef. Zou toch waarschijnlijk zijn afgekeurd. Al waren mijn ogen op mijn 18e lang niet zo slecht als nu en is mijn autisme op latere leeftijd gediagnostiseerdquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een jaar van mijn leven verloren door dat kut-leger. Snap niet dat iemand daar vrijwillig in stapt.
Hij vind het leuk. Is er ook wel het type voor. Ik zou ook niet door de keuring heen komen met mijn spierziektequote:Op vrijdag 22 april 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een jaar van mijn leven verloren door dat kut-leger. Snap niet dat iemand daar vrijwillig in stapt.
Jazeker. Komen/kwamen toch wel goede dingen uit het zuiden hoorquote:
Willy Brokampquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jazeker. Komen/kwamen toch wel goede dingen uit het zuiden hoor
Mark van Bommel, Vincent van Gogh, Pieter van den Hoogenband, Bos81, Dries van Agt...quote:
Hard op lacht Bossie. Vergeet Chriet Titulaer nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mark van Bommel, Vincent van Gogh, Pieter van den Hoogenband, Bos81, Dries van Agt...
Nee precies die ook ja. Zo'n man is erg uniekquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hard op lacht Bossie. Vergeet Chriet Titulaer niet
Mooi. Ik zit echt weer lekker veel te sudoku-en deze week. Heb denk ik deze week wel zeker 50 sudoku's gemaakt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef Ole het volgende:
Ik ben vroeg thuis voor mijn doen. Maar ja, morgen weer lekker weer en puzzelen
Ik had een nieuwe sodoku-achtige puzzel ontdekt in De Telegraaf. Met 1 en en 0 enquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi. Ik zit echt weer lekker veel te sudoku-en deze week. Heb denk ik deze week wel zeker 50 sudoku's gemaakt.
Doet mij denken aan een oud M&O docent. Die sloot vaak af als er nog een paar minuten over was met Cryptogrammenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe sodoku-achtige puzzel ontdekt in De Telegraaf. Met 1 en en 0 en
best grappig, maar volgens mij ben je die sneller zat dan sodoku.
Morgen is in elk geval cryptodag hier. Dat is weer een ander gebied in mijn hersentjes aanspreken
Binaire puzzels heten die volgens mij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe sodoku-achtige puzzel ontdekt in De Telegraaf. Met 1 en en 0 en
best grappig, maar volgens mij ben je die sneller zat dan sodoku.
Morgen is in elk geval cryptodag hier. Dat is weer een ander gebied in mijn hersentjes aanspreken
Net zo als dat ene boekje wat ik voor mij verjaardag kreeg, weet je nog. Al zijn dat niet de moeilijkste raadsels..quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:40 schreef Ole het volgende:
Leuk Bos!
Was paar jaar geleden met collega's en studenten op wintersport. Ik deelde het appartement met 2 wiskunde collega's. En dan ook echt van die type wiskundeleraar!
Ik kon alles oplossen![]()
En dat met een paar flessen wijn erbij![]()
Ik ben toen wel gestegen in hun waardering
Je wordt er ook handiger in als je meer van dit soort 'raadseltjes'oplost.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net zo als dat ene boekje wat ik voor mij verjaardag kreeg, weet je nog. Al zijn dat niet de moeilijkste raadsels..
Nee, dat klopt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Je wordt er ook handiger in als je meer van dit soort 'raadseltjes'oplost.
Maar gelukkig kan ik het nog steeds![]()
Er zijn ook mensen die echt geen idee hebben waar die raadsels over gaan hoor Bos!
Nee klopt. Ja cijfertjes liggen mij gewoon goed en dat inzicht heb ik ook gewoon. Jammer dat ik geen ruimtelijk inzicht heb anders had ik misschien wel meer met Wiskunde gedaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef Ole het volgende:
Ik ben dan ook niet zomaar juf in een cijfer-gerelateerd vak!
Ik kan het dan ook nog eens aan een ander uitleggen, dat kan ook niet iedereen
jammer inderdaad. Ik kon ook met X- Y en Z- as overweg. Leuk is dat als je het zietquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. Ja cijfertjes liggen mij gewoon goed en dat inzicht heb ik ook gewoon. Jammer dat ik geen ruimtelijk inzicht heb anders had ik misschien wel meer met Wiskunde gedaan.
Dat kon ik dan wel weer iets beter.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef Ole het volgende:
[..]
jammer inderdaad. Ik kon ook met X- Y en Z- as overweg. Leuk is dat als je het ziet
Okee dat is mooiquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:23 schreef Ole het volgende:
Ik heb gelukkig altijd hele goede wiskunde leraren gehad. heb zelf ook veel wiskunde bijles gegeven. het snappen is één ding, het overbrengen aan mensen die er veel moeite mee hebben is pas echt een kunst!
Vandaar dat ik ook van mezelf zeg dat ik in de eerste plaats docent ben, en daarbij ook drs in Economie. Mijn uitdaging is om mensen die zwak zijn in mijn vak toch te laten slagen.
Dat zeg je mooi Olequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:23 schreef Ole het volgende:
Ik heb gelukkig altijd hele goede wiskunde leraren gehad. heb zelf ook veel wiskunde bijles gegeven. het snappen is één ding, het overbrengen aan mensen die er veel moeite mee hebben is pas echt een kunst!
Vandaar dat ik ook van mezelf zeg dat ik in de eerste plaats docent ben, en daarbij ook drs in Economie. Mijn uitdaging is om mensen die zwak zijn in mijn vak toch te laten slagen.
Ik hou ook echt van mijn vak!quote:
Nee hoor. Je hebt en wiskundeknobbel of niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:09 schreef tong80 het volgende:
Goeiemo9rgen.
Al die wiskundigen in Hools terwijl het mijn slechtste vak was. Kwam ook doordat het me niet interesseerde, en ik nooit mijn huiswerk maakte. Wiskunde is wel iets dat je moet trainen lijkt me.
Ok. Maar heb je die knobbel bie kan een beetje je huiswerk maken geen kwaadquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt en wiskundeknobbel of niet.
Echt mooi. Zou geweldig zijn als ze het alsnog reddenquote:
Willem 2 moet degeraderenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt mooi. Zou geweldig zijn als ze het alsnog redden
Waarom ?quote:
Ja maar de daders daarvan zijn al verdwenen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:13 schreef borisz het volgende:
Omdat de jaren wanbeleid wel eens afgestraft mogen worden.
Feskens tong, ken de culthelden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar de daders daarvan zijn al verdwenen.
Ik gun de trouwe aanhangers een mooi einde. En John Nefkens deugt.
Nieuwe zenderindeling via UPC. Kan hem niet veranderenquote:Op maandag 25 april 2011 17:44 schreef Ole het volgende:
Vast wel![]()
Eens even kijken of er nog een goeie Phil komt straks
Sterkte meidquote:Op maandag 25 april 2011 17:32 schreef Ole het volgende:
Pfff.. Hoor net dat mijn tante is overleden.
Goede vriend van mij is twee weken geleden op zijn hoofd gevallen. 2 hersenoperaties en nu hersenvliesontsteking erbij. Hij wordt kunstmatig in slaap gehouden
/ slecht nieuws
Dat is Woensdag tegen Verenigd of?quote:Op maandag 25 april 2011 19:43 schreef borisz het volgende:
In Engeland gaat QPR promoveren en Norwich City zal ook volgen waarschijnlijk.
Sheffield Utd, Scunthorpe Utd en Preston NE zullen degraderen. Steel City derby op het derde niveau volgend jaar.
Ai. alleen maar blauwe plekken of ook nog een gekneusde rib oid ?quote:
Ben toch bang dat ik op mijn stuur terechtgekomen ben en een licht gekneusde rib heb. Maar goed, alles doet het nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai. alleen maar blauwe plekken of ook nog een gekneusde rib oid ?![]()
Okee, lastig, gelukkig inderdaad niks gebroken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben toch bang dat ik op mijn stuur terechtgekomen ben en een licht gekneusde rib heb. Maar goed, alles doet het nog
Bossie, doe wat je hart je ingeeft. Aan mij zal het niet liggen maat. Hoop je snel weer terug te zien. En ga genieten van Real Barca.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik neem na vanavond waarschijnlijk even een weekje ofzo afstand van FOK. Bij veel posts van mij en reacties daarop krijg ik allemaal negatieve gevoelens en gedachtes, ookal weet ik dat deze niet kloppen. Toch denk ik dat het beter is om even afstand te nemen en uit te rusten en tot bedaren te komen enzo.
Ja doe ikquote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bossie, doe wat je hart je ingeeft. Aan mij zal het niet liggen maat. Hoop je snel weer terug te zien. En ga genieten van Real Barca.
Ik denk aan je.
Werd toch leuker dan verwacht.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:51 schreef Ole het volgende:
Mogguh tong! Phil is niet zo leuk nu. Gaat over pesten
Glasbasel of zoiets. 8 zenders zijn verplaatst. Mijn broer moet ze herprogammeren.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:47 schreef borisz het volgende:
Wat hebben ze dan omgegooid? Digitale zenderindeling?
Hva gelukkigquote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef borisz het volgende:
Ole ben jij nu ook van InHolland? Of was het de HvA?
Ja die man heeft het nog nergens goed gedaanquote:Op donderdag 28 april 2011 18:37 schreef borisz het volgende:
Met Geert Dales aan het roer vroeg InHolland ook wel om problemen.
Als hij Leeuwarden binnenkort staat iedereen klaar om hem weer uit de gemeente te schoppenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja die man heeft het nog nergens goed gedaan
Johnie!! God, ik woonde in Vleuten in mn jeugd, ging tijdens de middelbare schooltijd met vrienden van school vrij vaak naar de Galgenwaard. Linford was altijd geweldig om aan te moedigen, Kill Johnie, kill!!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:45 schreef raptorix het volgende:
Kwam trouwens nog een interview tegen van John Linford
[ afbeelding ]
Where Wherever, wherever you go. Iron Maiden's gonna get you no matter how far.quote:
Is ze nu nog in Thorn of al in Weert?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:51 schreef borisz het volgende:
Iedereen is er ook voor Pieter van Vollenhoven.
Ze zijn nog in De witte stad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is ze nu nog in Thorn of al in Weert?
Witte Tonnie ?quote:
Thorn heeft 3000 inwoners en......quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:26 schreef Ole het volgende:
Krijgen we weer al die oud-Hollandsche spelen?
Wel leuk, verdienen ze wel na al die magere jaren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:55 schreef borisz het volgende:
Keulen op 1-0. Dortmund gaat kampioen worden.
Dortmund kampioen iddquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel leuk, verdienen ze wel na al die magere jaren.
Ja zeker.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Dortmund kampioen idd. Na 2002 is het weer eens een titel voor Dortmund. Dortmund wat een aantal jaar geleden ook op de rand van afgrond stond nu weer kampioen. Wie dat van de zomer had gezegd had veel geld kunnen verdienen
.
Bor de wolf zou zeggen ooooooeeeeiiiiiquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Bos81 het volgende:
Tong, welk dier bestaat voor 3 kwart uit wol?
Je kent hemquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bor de wolf zou zeggen ooooooeeeeiiiii
Okee, omdat wolf natuurlijk het juiste antwoord isquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:39 schreef tong80 het volgende:
Bor de wolf wel. De vraag hoorde ik voor het eerst
Dat vermoeden had ik alquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, omdat wolf natuurlijk het juiste antwoord is
Ja we hebben het gewoon in eigen hand, dus...quote:
winnen ratteplanquote:Op zondag 1 mei 2011 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja we hebben het gewoon in eigen hand, dus...
Ja klopt. Als we winnen in Groningen worden we tweede, ongeacht wat Ajax - Twente wordt.quote:
Ik zelf ook niet. Maar sommige mensen doen dat wel. dan moet je niet zo'n reclame van te voren uit gaan zenden he.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:46 schreef borisz het volgende:
Ik heb er niets mee, wachten totdat het 19.00 is en dan pas voetbal kijken.
Ja. Nog even lezen en puzzelen en dan slapen.quote:
Houdoe.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:56 schreef Ole het volgende:
* Ole gaat zo in het ziekenhuis de schade van Koninginnedag laten opnemen![]()
Auww..quote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef Ole het volgende:
Enkel doet pijn, is dik, rood en blauw en ik kan er niet meer op staan
Ai, vervelend zeg. Flinke tikken op gehad ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef Ole het volgende:
Enkel doet pijn, is dik, rood en blauw en ik kan er niet meer op staan
Goeiemorgen.quote:
Oeh bah. Hoe lang duurt het herstel? en ging je niet meestal in mei op vakantie naar Spanje?quote:
Goeie tip.quote:
Shit stoppen ze er mee. Stop ook zo met Fokkenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef borisz het volgende:
35.
Laatste frame nu van deze sessie. Vanavond de laatste sessie.
Voor altijdquote:Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit stoppen ze er mee. Stop ook zo met Fokken
alles bij elkaar zes maandenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah. Hoe lang duurt het herstel? en ging je niet meestal in mei op vakantie naar Spanje?
Bij mijn laatste operatie, werd ik aan mijn teennagels geopereerd. wat doet die verpleegster. Gooit ze een deken op mijn voeten. Gelukkig deed het niet echt zeer, maar toch zei ik er iets vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef Ole het volgende:
ja, straf windje.
Ze pesten meMaken me bang of ze wel mijn goede been opereren (of niet.. of zo )
Ben een beetje wauws van al die pijjnstillers
Ja, de wind inderdaad. Was net even naar het winkelcentrum geweest en was toch blij dat ik een jas aanhad gedaan.quote:
Ja leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:04 schreef borisz het volgende:
EK onder 17 begonnen met om 1700 Nederland - Duitsland op Eurosport
1 - 2 inmiddels.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:33 schreef borisz het volgende:
Leuk duel al tussen Servie en Denemarken. Nu 1-1.
jammer dat jij mijn zuster niet bent bloesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje Ole, beterschappies![]()
Wat'n toestand!
Jawel hoor, maar ik ben er even tussenuit.quote:
Ja dat is wel een mooie leeftijd, 90 en misschien ook minder pijnlijk omdat het er aan zat te komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef Bluezz het volgende:
Ga gewoon lekker door met posten hoor
Bluezzemoeder was 90 en er helemaal klaar voor (het heeft zelfs net ff wat weken te lang geduurd voor ze ging)
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef Bluezz het volgende:
Ga gewoon lekker door met posten hoor
Bluezzemoeder was 90 en er helemaal klaar voor (het heeft zelfs net ff wat weken te lang geduurd voor ze ging)
op moment even niet. Had ik hem er nou maar niet uitgeschopt laatstquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef borisz het volgende:
Ik wilde nog de grap maken heb je nog een scharrel die voor je kan zorgen..
Beterschap
Wanneer wordt je geopereerd? Het is toch al gezet nu?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Ole het volgende:
Heb even een dip. Zie wel op tegen komende weken. Met dit soort dingen is het rot dat je alleen woont. Maar overbezorgdheid word ik ook kriegel van.is natuurlijk goedbedoeld,,aar ik wil niet afhankelijk zijn.
Jawel. Vooral haar eigen gekozen manier om elke dag een stukje minder te leven... ze heeft het echt helemaal zelf gedaan volgens haar wens. Dat vind ik knap.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Ja dat is wel een mooie leeftijd, 90 en misschien ook minder pijnlijk omdat het er aan zat te komen.
Natuurlijk is het nooit leuk je moeder te verliezen, maar je weet gewoon dat het ooit gebeurt. dan is dit toch een mooie manier of niet?
Okee, dat is wel mooi.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel. Vooral haar eigen gekozen manier om elke dag een stukje minder te leven... ze heeft het echt helemaal zelf gedaan volgens haar wens. Dat vind ik knap.
Tis idd lastiger dan ik dacht, dat idee om mn moeder nooit meer te kunnen zien/spreken.
Hou ouder je wordt hoe meer er van je heen gaan. Maar met de jaren wordt je oook wijzer en ben je beter gewapend tegen dit soort feiten...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is wel mooi.
En het is inderdaad lastig om iemand uit je "dagelijks" leven weg geplukt zien worden, maar dat went wel.
Dat wel, maar ik denk dat een naast familielid, zeker je vader of moeder. Net wat anders is dan bijvoorbeeld je buurman, waar je 40 jaar langs hebt gewoond.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou ouder je wordt hoe meer er van je heen gaan. Maar met de jaren wordt je oook wijzer en ben je beter gewapend tegen dit soort feiten...
en dan loop ik mij nu druk te maken over een database cluster dat half kreupel is, en alle andere zooi die niet wilde lukken op het werk vandaag....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel. Vooral haar eigen gekozen manier om elke dag een stukje minder te leven... ze heeft het echt helemaal zelf gedaan volgens haar wens. Dat vind ik knap.
Tis idd lastiger dan ik dacht, dat idee om mn moeder nooit meer te kunnen zien/spreken.
koud douchen is brrselijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:01 schreef psvrio het volgende:
Goedemorgen , lekker zeg geen warm water , waarschijnelijk de ketel kapot , zwager komt straks kijken wat er is.
Maar als het nodig is gelijk een nieuwe ketel bestellen,heb een hekel aan koud douchen.
juist , dus ik hoop dat het zo snel mogelijk gemaakt wordt,gelukkig voor dat ik naar bed ging nog lekker warm gedouchtquote:
Hoop altijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:01 schreef Ole het volgende:
ik he maar vbl aanstaan. Is er nog hoop? Ben niet in de stemming voor een WOII fim
Dan moet je je laten masseren tot deegquote:
raar mensquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:06 schreef borisz het volgende:
Grettha Duisenberg. Zij is Niet eens de moeite waard om aandacht aan te besteden eigenlijk
. Ze verstoorde het moment om 20.00.
En respectloos. Ja natuurlijk weet ik dat ze de palestijnen aanhangt. Maar dit is gewoon een lage actie. Achter tralies gooien en voorlopig niet vrijlaten.quote:
Wat deed ze ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:06 schreef borisz het volgende:
Grettha Duisenberg. Zij is Niet eens de moeite waard om aandacht aan te besteden eigenlijk
. Ze verstoorde het moment om 20.00.
Bellen tijdens die twee minuten in een restaurant en na een minuut roepen 'zijn die twee minuten nog niet over'?quote:
Wat triestquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Bellen tijdens die twee minuten in een restaurant en na een minuut roepen 'zijn die twee minuten nog niet over'?
Kan niet. Welke naam had je gewild ? Bevalt deze naam je niet ?quote:
alsof jij weet hoe dat moetquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan niet. Welke naam had je gewild ? Bevalt deze naam je niet ?
Je kunt een kloon aanmaken.
quote:
kan jij het niet veranderen dan ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan niet. Welke naam had je gewild ? Bevalt deze naam je niet ?
Je kunt een kloon aanmaken.
Eensquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef NoMercy285 het volgende:
wat een rotsite heeft de KNVB toch.. kan niet eens meer het schema voor de play-offs m.b.t. europees vinden, en laatst had ik hem nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |