quote:
Wat jong. Een echte legendequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:39 schreef borisz het volgende:
Marathonloopster Grete Waitz is overleden. 57![]()
Won 9x de NY marathon. Wereldtitel in 1983. Pakte zilver tijdens OS 1984 in LA.
tofquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Over 4 weken gesprek over ander werk. Wat ik begrepen heb zal het in het begin op vrijwillige basis zijn om er even in te komen en te wennen aan meer uren. Maar als ik het goed begrepen heb en alles goed gaat wordt het een vast dienstverband
Ja, ik heb al op de site van hun gekeken, en het lijkt me wel iets wat bij me pastquote:
Dat klinkt inderdaad heel leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al op de site van hun gekeken, en het lijkt me wel iets wat bij me past. Dus ben erg benieuwd. Het is een organisatie dat kleine non-profitorganisaties (sportverenigingen e.d.) helpt bij de organisatie (promotie, boekhouding, onderhoud etc.). Ik zal dan meehelpen op het boekhoudgedeelte.
Deuren en ramen openquote:
inderdaad, beetje hooikoorts gevoelig alleen, er zou best eens een buitje mogen vallenquote:
SPort1 in mijn gevalquote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Kijken Tong en Boris ook naar Barca - Real (op ZDF) ?
Shit zie dit nu pasquote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Kijken Tong en Boris ook naar Barca - Real (op ZDF) ?
Sukkel. meteen van zijn salaris afhalen.quote:
Vreemde manier van cremeren olequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:53 schreef Ole het volgende:
Tja lekker weer he![]()
Ze hebben hier een lijk uit de gracht gehaald. Tweede binnen een week
quote:
Ik heb ooit een jaar van mijn leven verloren door dat kut-leger. Snap niet dat iemand daar vrijwillig in stapt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef borisz het volgende:
Terug van de luchtmachtbasis in Woensdrecht.. Was familiedag. Mijn broertje is sinds drie weken in dienst en heeft zijn introductieperiode erop zitten.
Ja, ik ben blij dat ik niet in dienst hoef. Zou toch waarschijnlijk zijn afgekeurd. Al waren mijn ogen op mijn 18e lang niet zo slecht als nu en is mijn autisme op latere leeftijd gediagnostiseerdquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een jaar van mijn leven verloren door dat kut-leger. Snap niet dat iemand daar vrijwillig in stapt.
Hij vind het leuk. Is er ook wel het type voor. Ik zou ook niet door de keuring heen komen met mijn spierziektequote:Op vrijdag 22 april 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een jaar van mijn leven verloren door dat kut-leger. Snap niet dat iemand daar vrijwillig in stapt.
Jazeker. Komen/kwamen toch wel goede dingen uit het zuiden hoorquote:
Willy Brokampquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jazeker. Komen/kwamen toch wel goede dingen uit het zuiden hoor
Mark van Bommel, Vincent van Gogh, Pieter van den Hoogenband, Bos81, Dries van Agt...quote:
Hard op lacht Bossie. Vergeet Chriet Titulaer nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mark van Bommel, Vincent van Gogh, Pieter van den Hoogenband, Bos81, Dries van Agt...
Nee precies die ook ja. Zo'n man is erg uniekquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hard op lacht Bossie. Vergeet Chriet Titulaer niet
Mooi. Ik zit echt weer lekker veel te sudoku-en deze week. Heb denk ik deze week wel zeker 50 sudoku's gemaakt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef Ole het volgende:
Ik ben vroeg thuis voor mijn doen. Maar ja, morgen weer lekker weer en puzzelen
Ik had een nieuwe sodoku-achtige puzzel ontdekt in De Telegraaf. Met 1 en en 0 enquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi. Ik zit echt weer lekker veel te sudoku-en deze week. Heb denk ik deze week wel zeker 50 sudoku's gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |