Schavuitquote:
niet verkeerd. waarvoor was de sollicitatie vandaag ook alweer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:00 schreef 92Merel het volgende:
Ach, ik doe wel blousje en ben er nu vandoor, anders kom ik te laat.
Daag![]()
[..]
Ik heb deze
http://i.imgur.com/7tNBM.jpg
[..]
Oke
Eerst maar even boodschapjes doenquote:
nog een half uur tot de pauzequote:
Succes daarmeequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:07 schreef sharr het volgende:
Hihi ik ga naar Rotterdam, iemand stalken. Groetjes
Ga je met je piratenschip?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:07 schreef sharr het volgende:
Hihi ik ga naar Rotterdam, iemand stalken. Groetjes
haj henk, hoe is het met ingrid?quote:
Ik weet niet of schreeuwen daar invloed op heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAROM ZIJN MIJN BROODJES NOG NIET KLAAR
Nou, als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmen. Dus als SpaceInvaders broodjes warm wil maken, heeft dat inderdaad invloed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik weet niet of schreeuwen daar invloed op heeft.
Ik denk niet dat ze zo lang wilt wachten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nou, als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmen. Dus als SpaceInvaders broodjes warm wil maken, heeft dat inderdaad invloed.
Trek ik eraf en bind ik zeeschildpadden mee vast om van een onbewoond eiland af te komen toch.quote:
Mijn hemel, mijn kokosnoten beginnen te tintelenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Trek ik eraf en bind ik zeeschildpadden mee vast om van een onbewoond eiland af te komen toch.
Laten we het haar vragen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zo lang wilt wachten.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Mijn hemel, mijn kokosnoten beginnen te tintelen
Hoezo maai je gras in je kamer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:24 schreef Henkie94 het volgende:
Er hangt een geur van versgemaaid gras in mn kamer.
Je moet ook geen spul eten waar je "slank" van wordt. Dat spul is zo goor dat je t niet wilt vreten en dat je daarna geen honger meer hebt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
gadverdamme slankie met tuinkruiden![]()
aidszooi
knakworstjes
Ramen open tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoezo maai je gras in je kamer?
Doe normaal mijn oma is doodgegaan aan knakworstjes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
gadverdamme slankie met tuinkruiden![]()
aidszooi
knakworstjes
Die zooi koop je toch niet om slank te wordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je moet ook geen spul eten waar je "slank" van wordt. Dat spul is zo goor dat je t niet wilt vreten en dat je daarna geen honger meer hebt.
Mijn knakworstjes zijn doodgegaan aan tuinkruidenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe normaal mijn oma is doodgegaan aan knakworstjes.
mijn geluksdagquote:Hallo,
Dit is geen grapje, jij bent de 99,999e ontvanger van deze email!
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd als mogelijke winnaar van een Apple iMac, Apple iPhone4 of Apple iPad2.
Als je bent geselecteerd, klik dan meteen HIER.
Dit aanbod is maar tijdelijk en alleen maar beschikbaar voor een paar geselecteerden!
Jouw mogelijke prijs: Apple iMac - Apple iPhone4 - Apple iPad2.
We zijn ontzettend blij voor je!
Jouw Prijskiezen.be Team
mijn tuinkruiden zijn doodgegaan aan oma'squote:Op dinsdag 19 april 2011 12:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Mijn knakworstjes zijn doodgegaan aan tuinkruiden
WAAROM HEET HET DAN SLANKIE HEquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zooi koop je toch niet om slank te worden
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey Beachie! Ja, gaat wel... Beetje moe wel, maarja. En met jou?
Gewoon .avi, niet moeilijk doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
.mkv bestanden is het aids onder videobestanden, nog erger dan .wmv
Eens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
.mkv bestanden is het aids onder videobestanden, nog erger dan .wmv
Nah, tot half 10 ofzo. Maar op de één of andere manier ben ik gewoon nooit uitgerust.quote:
Ik heb aaaaltijd gezeur met codecs als ik .mkv bestanden af wil spelen. Speel alles af via mijn Xbox, en die accepteerd nog geen .mkv.quote:
MKV2VOB 14.gifquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb aaaaltijd gezeur met codecs als ik .mkv bestanden af wil spelen. Speel alles af via mijn Xbox, en die accepteerd nog geen .mkv.
Frikandelbroodje en red bull. Of een eigen meningquote:
Godver dit wilde ik zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Frikandelbroodje en red bull. Of een eigen mening
vergeet niet langs de gratis koffie automaat te lopenquote:
Ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die niet te koop.
En hoeveel kosten foto's van deze zeldzame appelsoort in AH outfit ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:46 schreef gianni61 het volgende:
er is maar 1 super markt waar de zeldzame omdatappel te zien is. echter not for sale
Opgelostquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:50 schreef Furdinand het volgende:
Ik word in mijn fobo gestalkt door een anonieme fokker
Best eng..
Nee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bleven de katten nog liggen op bed vannacht tijdens je slaap ?![]()
Ook opgelostquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ohmaar hoe kom ik er dan aan eentje? Want ik heb er best wel trek in
Komen jullie allemaal langs?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:46 schreef gianni61 het volgende:
er is maar 1 super markt waar de zeldzame omdatappel te zien is. echter not for sale
ey ey yo wa ken ik mu aanmeldu?? xx shanelliquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:55 schreef Michhas het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een leuke kapster uit de omgeving van Zaandam. Tussen de 20 en 25 jaar oud, leuk karakter en een mooie boezem zijn vereisten.
Ben jij die kapster waarnaar ik op zoek ben?
Meld je dan nu aan voor 'Harige man zoekt kapster' via www.forum.fok.nl, en misschien wordt jij die meid die mij mag knippen!
Harde groetjes,
Theo Snor
Hoi Shanelli,quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ey ey yo wa ken ik mu aanmeldu?? xx shanelli
Ik heb er zin in, groetjes Luuk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Shanelli,
Je uitstraling staat me niet aan. Je gaat helaas niet door naar de volgende ronde.
Harde groetjes,
Theo Snor
ewa man ik nak je kkhoofd vies ben jij ewquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Shanelli,
Je uitstraling staat me niet aan. Je gaat helaas niet door naar de volgende ronde.
Harde groetjes,
Theo Snor
Hallo ik ben overal gladgeschoren en zing liedjes van Marco Borsato tijdens het knippenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Shanelli,
Harde groetjes,
Theo Snor
Jij bent door.quote:
Oké, sorry. Je bent door, het zal niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ewa man ik nak je kkhoofd vies ben jij ew
Hoi Gerard,quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hallo ik ben overal gladgeschoren en zing liedjes van Marco Borsato tijdens het knippen
xx Gerard
Ik kom een keer langs! Maar wel als je klaar bent met werk. Dan kom ik je ophalen en dan gaan wij iets leuks doenquote:
Sjonge!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik kom een keer langs! Maar wel als je klaar bent met werk. Dan kom ik je ophalen en dan gaan wij iets leuks doen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:01 schreef Patje1987 het volgende:
Hoi ik zou graag jullie haar in model willen brengen, ik ben een knappe jonge man van rond de 40. Ik hou van fietsen en bespeel de harp. Het is alweer een tijdje geleden dat ik iemand heb geknipt. De laatste was mijn oudste broer Johan. Na deze knipbeurt was ik voortaan de oudste
Groetjes Peter Parkinson.
Iets super leuks en romantisch natuurlijk. Maar ik sta uiteraard altijd open voor suggesties.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sjonge!Wat heb je op de planning staan?
Succes!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:02 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga even sjouwen voordat die aap chagrijnig wordt.
Oh, grutjes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Iets super leuks en romantisch natuurlijk. Maar ik sta uiteraard altijd open voor suggesties.
quote:
Nee het is leukquote:
nee, dat is lievquote:
zware metalen band ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Een band tegenkomen die je al jaren niet gehoord hebt
Ik heb een nieuwe sig!quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe sig!Even instellen.
Ik heb ramen en deuren open, iedereen mag meegenietenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zit weer naar Judas te luisteren hoor en mee te zingen met gesloten deur
waag het je niet..quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil graag een appeltje voor de dorst eten
Naar wel van Mozesquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat een eerik had ook een hele leuke maar toen kwam Mozes alles verpesten
ja, die ken ik. is die tegenwoordig FA?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die van die 10 geboden weet je wel
De zee splijten, ok maar jouw sig verwijderen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die van die 10 geboden weet je wel
Doei appelquote:
Ik wou er een penispaal van maken, maar bij nader inzienquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
Cosjen doe eens een totempaal painten, jij bent toch goed met palen?
Genoeg tijd om even met je klasgenoten te gaan picknicken tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heerlijk die pauzes van 20 min tussen die lessen![]()
Hoi juffrouwquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heerlijk die pauzes van 20 min tussen die lessen![]()
Hehe gekkie, we zitten nu in de binnenplaats van de school, volle zon alles.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Genoeg tijd om even met je klasgenoten te gaan picknicken toch![]()
Ik luister nu Noah and the Whale - 5 years time, ik was het bijna vergetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe gekkie, we zitten nu in de binnenplaats van de school, volle zon alles.
vroeger deden we dan nog met elkaar praten enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mooi he?! Luister jacosta ookkkquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik luister nu Noah and the Whale - 5 years time, ik was het bijna vergeten
oeiii ja chille muziek inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mooi he?! Luister jacosta ookkk
doen we ook, maar ondertussen moet ik ook, als een echte fokker, even fokken tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger deden we dan nog met elkaar praten enzo
maak foto's kthxbaiquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiii ja chille muziek inderdaadok jacosta ook nog even en dan douchen met Harry en mezelf scheren met zn ruwe vleugeltjes
zomg school. Dat is toch al snel 8 jaar geleden #opapiraatquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de middelbare mag ik ook al zo'n 10 jaar niet meer komenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zomg school. Dat is toch al snel 8 jaar geleden #opapiraat
hbo sorryquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zomg school. Dat is toch al snel 8 jaar geleden #opapiraat
ook daar ben ik sinds 2006 niet meer geweest..quote:
quote:
Jannnnnnquote:
Ik zat 20 minuten in de zon en heb mijn pillen niet op dus ik heb bultjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:50 schreef HappyBob het volgende:
Ik moet oppassen dat ik niet verbrand met dit weer
Vrouwen hebben toch sowieso bultjes? XDXDquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zat 20 minuten in de zon en heb mijn pillen niet op dus ik heb bultjes
zonneallergie enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vrouwen hebben toch sowieso bultjes? XDXD
Maar wat voor pillen tegen wat voor bultjes?
Dat is wel erg kut. Heb je er met die pilletjes helemaal geen last meer van?quote:
Ik heb t alleen als de zon 'begint' in de lente (nu dus) erg. Die pillen werken wel maar in het begin niet altijd. Na een maand ofzo moet ik nog steeds die pillen slikken maar dan krijg ik geen bultjes meer. Wel als ik ze niet slikquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is wel erg kut. Heb je er met die pilletjes helemaal geen last meer van?
Ik blijf in het begin gewoon zo veel mogelijk uit de zon en ga sowieso alleen naar het strand als ik ga surfen. Deze week ook maar eens even zonnebrand halen
Mijn record is van 09:00 tot 02:30quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Bofkont die ik ben, moet nog tot 11 uur avonds door! Pers. Record wel, zo van 08:00 tot 23:00
wil je er over praten?quote:
die is solliciterenquote:
Ja iddquote:
Wat is je status nu ? saaie les ? clippen in de tram ? of knakworsten bekijken in de bus ?quote:
Jawel, tenzij die controller erin naar de ballen is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:50 schreef Zeroku het volgende:
Als die laser van je muis aangaat als je die in je USB-ingang steekt, moet hij het toch gewoon nog doen, fnie?
Chillen in de tram toch, beetje praten, beetje naar buiten kijken een beetje het warm hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat is je status nu ? saaie les ? clippen in de tram ? of knakworsten bekijken in de bus ?of ben je gewoon al thuis ?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Paar biertjes met mn laatste centen
Jamaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als het je niet bevalt ga je toch![]()
![]()
Kijk naar de namen danquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar![]()
Nu moet ik 3x kijken wie wat zegt enzulks![]()
3 keer is scheepsrecht piraten ARG7 arrrrrrrquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar![]()
Nu moet ik 3x kijken wie wat zegt enzulks![]()
Ik las gerooktquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kom net van buiten ik voel me lekker gekookt nu![]()
even afkoelen hoer pfffoe
roze hartjequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb best veel buiten gezeten vandaag, terwijl ik gewoon op school was.
Roze strik met een hartje op dr oog, NIKS ROZE HARTJEquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
roze hartje
roze hartje
roze hartje
ok klinker
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Roze strik met een hartje op dr oog, NIKS ROZE HARTJE
goeszoo alleen waar zie ij een roze hart ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
roze hartje
roze hartje
roze hartje
ok klinker
roze KOMMA hartje ok danquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goeszoo alleen waar zie ij een roze hart ?
wat danquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:56 schreef Zeroku het volgende:
Pff. Wat een gezeik weer zeg, laatste uur.
1 boek geleverd, terwijl ik er 6 moest hebben. Muis naar de tering.quote:
oh..... dat is wel minder jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
1 boek geleverd, terwijl ik er 6 moest hebben. Muis naar de tering.
Nog steeds, jouw UI.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:59 schreef HappyBob het volgende:
Ik noem iedereen met een Kitty gewoon Jan vanaf nu
Verwarrend.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:59 schreef HappyBob het volgende:
Nope, vorige is ook al een paar maanden terug kapot gegaan...quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:59 schreef Beach het volgende:
[..]
oh..... dat is wel minder ja
Heb je niet een backup muis nog ergens?
Snel naar de stad een nieuwe halen danquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nope, vorige is ook al een paar maanden terug kapot gegaan...
Originaliteit en allesquote:
Niets verwarrend aan, Janquote:
beetje handige jongen redt zich wel even zonder muis.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Snel naar de stad een nieuwe halen dan
Ik hou ook van jou Boboquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Originaliteit en alles
[..]
Niets verwarrend aan, Jan [ afbeelding ]
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Snel naar de stad een nieuwe halen dan
opeens twee handen vrij om te fappenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje handige jongen redt zich wel even zonder muis.
Koop gewoon zo'n ding van een paar euro. Kun je er meteen een paar van kopen. Ik gebruik zelf al een aardige tijd een ding van een tientje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:01 schreef Zeroku het volgende:
Ding was 60 euro. Geen zin om dat drie keer uit te geven.
trust predator ftw!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:01 schreef Zeroku het volgende:
wait. whut just happened?quote:
Je hoeft er geen van 60 euro te kopenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:01 schreef Zeroku het volgende:
Niet alles valt onder garantie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je hoeft er geen van 60 euro te kopen
En als je er 1 van 60 euro koopt zit er vast minstens een jaar garantie op, dus bonnetje goed bewaren
ohw jee, wat heb je met je muis gedaan??quote:
wtf is dat om een ruimteschip te besturen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef Beach het volgende:
Mensen die geen HP SpacePilot Pro USB 3D-invoerapparaat van 540 euro hebben
[ afbeelding ]
Wat heb je er dan mee gedaan dat hij het niet meer doet?quote:
heb je de middenconsole uit een bmw gesloopt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef Beach het volgende:
Mensen die geen HP SpacePilot Pro USB 3D-invoerapparaat van 540 euro hebben
[ afbeelding ]
Niks. Zet m'n laptop net aan en hij doet niks meer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw jee, wat heb je met je muis gedaan??
Beter dit dan dat je muis het wel doet maar je laptop niet meer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niks. Zet m'n laptop net aan en hij doet niks meer.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:59 schreef HappyBob het volgende:
die van jan ik makkelijk: groter hoofd en bazig snorretjequote:
En gemaakt met liefde..dat zie je meteenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van jan ik makkelijk: groter hoofd en bazig snorretje
En de rest is niet gemaakt met liefde?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En gemaakt met liefde..dat zie je meteen
In ieder geval met veel minder liefde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
En de rest is niet gemaakt met liefde?
ik heb mijne zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In ieder geval met veel minder liefde.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In ieder geval met veel minder liefde.
dat is wel waar ja, nog altijd zeer dankbaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En gemaakt met liefde..dat zie je meteen
Jij mag helemaal niet drinken voor 19en want anders laat je al ons eten aanbrandenquote:
Dit ging alleen om de Kitty UI'squote:Op dinsdag 19 april 2011 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mijne zelf gemaakt.
liefde had ik vlak daarvoor al in een tissue gesjort
That's lifequote:
Vanavond gerookte kut met spersiebonen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet drinken voor 19en want anders laat je al ons eten aanbrandenwat staat er vanavond op het menu ?
dit klinkt me niet als muziek in de oren zoals meestal het geval is bij je maaltijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vanavond gerookte kut met spersiebonen!
En bier, want ik kook niet, ik heb feest!
HEUJ HEUJ, en nu wil ik bier
sorry, bewijsmateriaal is reeds vernietigtquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit ging alleen om de Kitty UI'sEn pics van je liefdevolle tissue
[..]
That's life [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |