quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
Iedereen soms van het lekkere weer aan het genieten?
Flitsferrariquote:
quote:
met stukjes?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah heb ik ook, nog maar ff mn zak zaad leeg maken (breaker)
Nee, met zaad, dat zegt hij tochquote:
Zaad met stukjes bedoelde ikquote:
Ohnoes!quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, net van Microsoft terug. Dus even rustig twee prijsvragen klaarzetten en lekker in de tuin zitten. Ik vraag me af of die anti-glare shit wel zou werken in de zonquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
Iedereen soms van het lekkere weer aan het genieten?
Ik wil je wel wat werk geven hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:03 schreef Solique het volgende:
Zo, terug van lunch. Nu even afkoelen binnen.
En geen werk bij gekomen
dat weet ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geeft niet, ik reageer gewoon even niet zo dan![]()
en je weet toch wel hoe ik er over denk
heb ik mezelf ook op getrakteerdquote:
dat ook jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan en nu heb ik helemaaaaaal geen zin meer
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Moet ik zo langskomen op je werk voor een knuffel?
![]()
Vaak wel. Als het WIndows is!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:09 schreef Barreltje het volgende:
Kan iemand de IT mensjes hier uitleggen dat " kan je em even uitschakelen en daarna weer aanzetten" GEEEEEEN oplossing is!![]()
De leidingen moeten indd regelmatig doorgespoeld worden... Maar dat hoef ik jou vast niet te vertellenquote:
Ik heb opeens geen behoefte aan sla meer. Geen idee hoe het komt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
De leidingen moeten indd regelmatig doorgespoeld worden... Maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:09 schreef Barreltje het volgende:
Kan iemand de IT mensjes hier uitleggen dat " kan je em even uitschakelen en daarna weer aanzetten" GEEEEEEN oplossing is!![]()
zelfs voor een mainframe werkt datquote:
Ligt het aan de dressingquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb opeens geen behoefte aan sla meer. Geen idee hoe het komt.
iets met slasaus?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb opeens geen behoefte aan sla meer. Geen idee hoe het komt.
Voor windows welquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:09 schreef Barreltje het volgende:
Ja, daar zaten klontjes in.quote:
wandel zequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:15 schreef Ladylike het volgende:
eten gepakt, deken erbij gepropt, ik ben klaar om te wandelen
later
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
zelfs voor een mainframe werkt dat![]()
dus gewoon uitzetten en weer aanzetten![]()
Jullie behoren tot dezelfde IT maffia!quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
Jullie behoren tot dezelfde IT maffia!
First try: restart. Not working: crap, work to do.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
ligt aan het probleem.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:
Jullie snappen het ook niet hequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
zelfs voor een mainframe werkt dat![]()
dus gewoon uitzetten en weer aanzetten![]()
en een post-it met "neuken?" achterlaten zeker??quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie snappen het ook niet he?
Je moet LANGSGAAN bij de dame User, een bemoedigend woordje spreken, even moeilijk naar de machine kijken, zelf ff rebooten, en dan de bedankjes voor het fixen in ontvangst nemen![]()
...
Ah, de MPG-approach. Nee, zelfs lopen is vermoeiend.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:22 schreef MPG het volgende:
Je moet LANGSGAAN bij de dame User, een bemoedigend woordje spreken, even moeilijk naar de machine kijken, zelf ff rebooten, en dan de bedankjes voor het fixen in ontvangst nemen![]()
...
Dat zet ie gewoon al in je outlookagenda.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en een post-it met "neuken?" achterlaten zeker??
Goedenmiddagquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik neem ook nog een virtuele koffie voor de gezelligheid
Voorzien van telefoonnummerquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Flushen??quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
heb je hem echt even uit gezet?
doe dat maaren dan na 5 minuten weer aanzetten.
als het dan nog niet werkt moet je even je keyboard flushen
wandel zequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:15 schreef Ladylike het volgende:
eten gepakt, deken erbij gepropt, ik ben klaar om te wandelen
later
ik houd het vandaag nog even bij theequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef Schenkstroop het volgende:
haiquote:
Saraquote:
pas als je dat gedaan hebt mag weer bellen, goedenmiddagquote:
zie ik hem goed voor aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hihi, je zei mevrouw tegen mequote:
trust me,quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
...
je mag hem aan iemand anders geven. ik heb nu genoeg Lushquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:25 schreef Muck het volgende:
Sara
Wilde je die vanishing cream nog hebben?
Ah, de volgende jager in dit geheel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is nog steeds lekker in de zon buiten hoor!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:27 schreef DaMart het volgende:
Lunchpauze voorbij.
En het was zo lekker in de zon buiten.
Primaquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
je mag hem aan iemand anders geven. ik heb nu genoeg Lush
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nog steeds lekker in de zon buiten hoor!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, want ik zit niet meer in de zon!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want ik zit niet meer in de zon!.
heeeeeeerlijk dat zonnetjequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wifi ftw.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
GMTAquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je niet weet naar welk oog je moet kijken als iemand heel scheel kijkt en dat je dan vanzelf zelf ook scheel gaat kijken?
Alleen als het een man is, bij een vrouw kijk ik wat lager. Maar als die borsten scheefhangen: ja, dan heb ik het ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je niet weet naar welk oog je moet kijken als iemand heel scheel kijkt en dat je dan vanzelf zelf ook scheel gaat kijken?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als het een man is, bij een vrouw kijk ik wat lager. Maar als die borsten scheefhangen: ja, dan heb ik het ook.
Ja mijn oppaskind is scheelquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
ik mag dat, mijn buik doet zeer en ik heb koortsquote:
mijn oom loenst ontzettend, en ik weet nooit met welk oogquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
geen kip voor jou vrijdagquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zet de zon even uit tot half vijf.
Beterschap meisje...quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik mag dat, mijn buik doet zeer en ik heb koorts
Jij of dat kind?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mijn oppaskind is scheel
Daarom ook zoveel hoofdpijn
HTC 3G -> Wifispot ftw!quote:
Dat heeft TJ ook een tijd gehad, complete kussenslopen vol bloedquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:33 schreef pgrferrari het volgende:
Leuk is dat, elke keer een bloedneus hebben.
Vanochtend werd ik er mee wakker
Ja, doei, sta zelf maar vroeg op :pquote:
Samsung Galaxy doet dat ook priiiima!quote:
ja ik sta betijds op om om 8 uur in de trein naar 030 te stappenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
Muck, kusje op je buik![]()
Vraaari, kusje op je neus
Ik heb het door mijn medicijnen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heeft TJ ook een tijd gehad, complete kussenslopen vol bloed
geen probleem!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart vraagt of Toek even langs de KFC kan gaan op weg naar huis!
ja, apart afsluiten op je abbo. Anders gaat het van je abbo tegoed af wat snel kan gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Vraagje. Als je zo'n smartphone met inetrnet hebt he. Moet je dan ook betalen voor een internet abbonement op je smartphone ofzo?
ik heb "incl" onbeperkt internetten..quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Vraagje. Als je zo'n smartphone met inetrnet hebt he. Moet je dan ook betalen voor een internet abbonement op je smartphone ofzo?
* goldfinger1963 zet de zon weer aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zet de zon even uit tot half vijf.
internet abobnement van je providerquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:36 schreef Schenkstroop het volgende:
* DaMart zet de wolkengenerator aan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 zet de zon weer aan
* wel.o.k pakt zijn geliefde vol op de mond en zet wolkengenerator weer uitquote:
Wolkengenerator has encountered general error. Please restart your computer.quote:
ik heb wel wat reservesquote:
Te laat, er was net een donderwolk uitgekomenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wolkengenerator has encountered general error. Please restart your computer.
Oh, toch maar boven jouw werk, who cares!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te laat, er was net een donderwolk uitgekomen.
Nee hoor... die wolk drijft richting België nu... je hebt dus gelukquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, toch maar boven jouw werk, who cares!
ik vroeger ook als het weer warmer werd. paar jaar last van gehad daarna van zelf overgegaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heeft TJ ook een tijd gehad, complete kussenslopen vol bloed
Dat kan dan nog verrekte lang durenquote:
router herstartenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:44 schreef sararaats het volgende:
ik heb geen verbinding met m'n router bij m'n ouders. ik heb nu even hun internetkabel gepikt
sjonge jonge!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:44 schreef sararaats het volgende:
ik heb geen verbinding met m'n router bij m'n ouders en heb nu hun internetkabel gepikt
hij is op een gegeven moment vanaf zijn werk door een collega naar het ziekenhuis gebracht, waar ze de boel dichtgebrand hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vroeger ook als het weer warmer werd. paar jaar last van gehad daarna van zelf overgegaan.
kan nu mn neus gewoon kai hard stootten en dan met geluk misschien een klein beetje bloed maar bijna niet meer
ha-haquote:
was helemaal dizzy toen! Was al 4de x die week geloof ik!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
hij is op een gegeven moment vanaf zijn werk door een collega naar het ziekenhuis gebracht, waar ze de boel dichtgebrand hebben.
En je hebt koorts? Ben je al bij de dokter geweest?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb wel wat reserves
maar elke keer als ik iets eet, zit ik een half uurtje later op mijn knieen op de grond omdat mijn buik zo'n pijn doet
gek hequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
was helemaal dizzy toen! Was al 4de x die week geloof ik!
wat voor "uitrusting"..quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
pfff... men noemt dit technisch weer, maar in complete uitrusting is het nu alweer te heet om door de hallen te struinen...
ja ik heb koorts, maar het is pas twee dagen, dus een dokter vind ik nog niet echt nodigquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En je hebt koorts? Ben je al bij de dokter geweest?
brandvertragende broek, veiligheidsschoenen, brandvertragende jas, veiligheidsbril, helm.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wat voor "uitrusting"..
oeps *schrikt*
"blauwe" uitrusting?
Oh brandweer. ik dacht wat andersquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
brandvertragende broek, veiligheidsschoenen, brandvertragende jas, veiligheidsbril, helm.
Jep, het is blauw
Sterkte dan maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ja ik heb koorts, maar het is pas twee dagen, dus een dokter vind ik nog niet echt nodig
met een warme kruik en kopjes thee zing ik het nog wel even uit
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh brandweer. ik dacht wat anders
Sinds wanneer heeft de brandweer blauwe kleding en een veiligheidsbrilquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh brandweer. ik dacht wat anders
Tijd voor een kopje van deze theequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ja ik heb koorts, maar het is pas twee dagen, dus een dokter vind ik nog niet echt nodig
Pics!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Thee! goed plan..quote:
* goldfinger1963 zet een hele grote ventilator aanquote:
* wel.o.k haalt kopje warme thee voor Muckquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt lekkerquote:
thanks wokkiequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k haalt kopje warme thee voor Muck
sterkte meid
zoietsquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Betonblokken weghalen zodat GF zijn paal in de grond kan stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |