GMTAquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nog steeds lekker in de zon buiten hoor!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je niet weet naar welk oog je moet kijken als iemand heel scheel kijkt en dat je dan vanzelf zelf ook scheel gaat kijken?
Alleen als het een man is, bij een vrouw kijk ik wat lager. Maar als die borsten scheefhangen: ja, dan heb ik het ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je niet weet naar welk oog je moet kijken als iemand heel scheel kijkt en dat je dan vanzelf zelf ook scheel gaat kijken?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als het een man is, bij een vrouw kijk ik wat lager. Maar als die borsten scheefhangen: ja, dan heb ik het ook.
Ja mijn oppaskind is scheelquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
ik mag dat, mijn buik doet zeer en ik heb koortsquote:
mijn oom loenst ontzettend, en ik weet nooit met welk oogquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
geen kip voor jou vrijdagquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zet de zon even uit tot half vijf.
Beterschap meisje...quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik mag dat, mijn buik doet zeer en ik heb koorts
Jij of dat kind?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mijn oppaskind is scheel
Daarom ook zoveel hoofdpijn
HTC 3G -> Wifispot ftw!quote:
Dat heeft TJ ook een tijd gehad, complete kussenslopen vol bloedquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:33 schreef pgrferrari het volgende:
Leuk is dat, elke keer een bloedneus hebben.
Vanochtend werd ik er mee wakker
Ja, doei, sta zelf maar vroeg op :pquote:
Samsung Galaxy doet dat ook priiiima!quote:
ja ik sta betijds op om om 8 uur in de trein naar 030 te stappenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
Muck, kusje op je buik![]()
Vraaari, kusje op je neus
Ik heb het door mijn medicijnen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heeft TJ ook een tijd gehad, complete kussenslopen vol bloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |