quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:51 schreef Kiqy het volgende:
ja, Karim heeft een geheime missie he, vrijstelling voor volgende week als hij Mo´s haar helemaal verknalt
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja, dat zogenaamde trance nummer HAHAHAHA wat heb ik erom gelachen..en trots dat ze erop waren
Ze moet nu bijkomen van al het werk dat ze de afgelopen dagen heeft gedaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:51 schreef Sjalalamantha het volgende:
Gerard is aan het opruimen. Dat heb ik Laura ook niet zien doen. Alleen toen Servio er was deed ze actief. Waarom is nu de vraag? Heeft hij haar verteld dat ze te weinig doet of wilde ze slijmen bij hem omdat hij contact heeft met de buitenwereld en hoopt dat hij positief over haar gaat praten ?
wie heeft dat geschreven? een 6-jarige?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Op de nowlive.eu zijn ze Laura ook zat. Maar dat vind ik echt zo'n onvolwassen bedoening.
http://home.nowlive.eu/nieuws/23490
Het schijnt dat ze stagaires hebben uit groep 8quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:53 schreef Darklight het volgende:
[..]
wie heeft dat geschreven? een 6-jarige?
Ah, dezelfde als bij sst zelf dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:54 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze stagaires hebben uit groep 8
JoJo gaat niet exit, zolang Diana gehurkt voor Baas Alphons zit blijft ze nog wel in dat huisquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:53 schreef bull1966 het volgende:
als JoJo exit gaat hoop ik wel dat ze die Loser z'n ballen terug geeft
nomi's zijn al geweestquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:51 schreef Sjalalamantha het volgende:
Gerard is aan het opruimen. Dat heb ik Laura ook niet zien doen. Alleen toen Servio er was deed ze actief. Waarom is nu de vraag? Heeft hij haar verteld dat ze te weinig doet of wilde ze slijmen bij hem omdat hij contact heeft met de buitenwereld en hoopt dat hij positief over haar gaat praten ?
Die schrijven dan ook voor de ss site zeker?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:54 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze stagaires hebben uit groep 8
effe de compressor op de zachtste stand erop zettenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef Stability het volgende:
ik moet mn pc weer eens openmaken en helemaal schoonmaken...processortje maakt aardig herrie haha zal wel weer een aardige stoflaag opzitten met al dat gecomputer de laatste tijd
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef Stability het volgende:
ik moet mn pc weer eens openmaken en helemaal schoonmaken...processortje maakt aardig herrie haha zal wel weer een aardige stoflaag opzitten met al dat gecomputer de laatste tijd
ik maak hem altijd helemaal schoon met stofzuiger, kwastje , wattenstokjes enzo..daarna issie weer helemaal geluidloosquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:56 schreef danilel het volgende:
[..]
effe de compressor op de zachtste stand erop zetten
ja indd, moet je dat nou toch zien liggen. ik zou me doodschamen echt waarquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:56 schreef MargrietV het volgende:
jammer dat Gerard Laura niet uit bed rukt en zegt: nu ga jij maar eens de plee schoonmaken
Moet je maar geen foute foto's bekijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef Stability het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |