Nee wel van Pandawillquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb een agrybird t-shirt gewonnen met mijn verhaal
Gaat wel lekker of niet? Ik bestel niet vaak maar heb ook nog nooit problemen gehad...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:50 schreef RobertNL het volgende:
Maak ik net mijn pakketje van BIC open, zitten er niet alleen telefoon hoesjes maar ook 2 kook wekkers in. Tel ik daarna de hoesjes, zie ik dat ik er 2 mis, dus ticket gemaakt.
Ook was er 1 van de hoesjes stuk, dus daar ook maar weer een ticket over geschreven.
Voor de zekerheid dus 2 tickets gemaakt anders snappen die chinezen bij BIC het weer niet
Ik heb dus het gevoel dat ik straks nog meer shopcredit krijg
Edit: Zie ik dat er nog een envelop is, blijkt dus van Ebay 12 april verzonden.
Ook weer een telefoon hoesje (voor een kennis), Ook stuk -.-'' gaat lekker.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Durf ik niet
Jopie
http://www.pandawillforum(...)xtra=page%3D1&page=2
quote:
quote:Jopie: I don't know your story it true or not, but i like it very much. It is full of thrills. Luckily, the birds got their eggs back finally or i won't give you the free T-shirt. Wish you find a nice girlfriend soon.
weet je zeker dat die voetbal wel rond is?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
zo bestellinkje gedaan bij Focalprice, een zonnebril, een 3d bril () een OL shirt en een voetbal
quote:
haha don't get the wrong idea.. was niet mijn verhaal hoor :p kopieerde het ook maar van die link hierbovenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ik 9%
, wat een onzin. Met een paasei 10%-coupon ben ik dan nog beter uit. Had gewoon nooit moeten zeggen dat er een t-shirt te winnen viel.
Mymemory.co.ukquote:Op donderdag 21 april 2011 10:30 schreef UncleSam het volgende:
Welke shop verkoopt betrouwbare geheugenkaarten?
quote:Jopie: I don't know your story it true or not, but i like it very much. It is full of thrills. Luckily, the birds got their eggs back finally or i won't give you the free T-shirt. Wish you find a nice girlfriend soon.
Volgens mij dezelfde gast die die vage humor heeft en de pasengrapjes geschreven heeft.quote:
waarom staat die eigenlijk in dit topic? heeft niets met china te maken, is eenzelfde soort shop als een amazon, play, HMV, Game.uk..quote:
Het is even duur als in China, en van veel betere kwaliteit. Beter dus om het daar te kopen, gewoon een tip dusquote:Op donderdag 21 april 2011 13:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom staat die eigenlijk in dit topic? heeft niets met china te maken, is eenzelfde soort shop als een amazon, play, HMV, Game.uk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |