haha don't get the wrong idea.. was niet mijn verhaal hoor :p kopieerde het ook maar van die link hierbovenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ik 9%
, wat een onzin. Met een paasei 10%-coupon ben ik dan nog beter uit. Had gewoon nooit moeten zeggen dat er een t-shirt te winnen viel.
Mymemory.co.ukquote:Op donderdag 21 april 2011 10:30 schreef UncleSam het volgende:
Welke shop verkoopt betrouwbare geheugenkaarten?
quote:Jopie: I don't know your story it true or not, but i like it very much. It is full of thrills. Luckily, the birds got their eggs back finally or i won't give you the free T-shirt. Wish you find a nice girlfriend soon.
Volgens mij dezelfde gast die die vage humor heeft en de pasengrapjes geschreven heeft.quote:
waarom staat die eigenlijk in dit topic? heeft niets met china te maken, is eenzelfde soort shop als een amazon, play, HMV, Game.uk..quote:
Het is even duur als in China, en van veel betere kwaliteit. Beter dus om het daar te kopen, gewoon een tip dusquote:Op donderdag 21 april 2011 13:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom staat die eigenlijk in dit topic? heeft niets met china te maken, is eenzelfde soort shop als een amazon, play, HMV, Game.uk..
Zie de antwoorden in het Android tablet topicquote:Op donderdag 21 april 2011 13:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
die zegt nog: Zending niet gevonden
dus kan nog wel even duren
Mijne stond ook de 14e op dispatched. Waarom niet met zelfde vliegtuigquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef nielsvdplas het volgende:
Snelste bic levering ooit!![]()
![]()
13-04 besteld, 14-04 verzonden en vandaag 21-04 ontvangen
Zoiets zoek ik ook maar ik denk niet dat het te vinden is voor andere telefoons dan Iphones, ik heb een ZTE Blade/San Francisco/Base Lutea dus als iemand iets weet? Houder voor een Samsung Wave passen eventueel ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:39 schreef beeklaan het volgende:
Ik ben opzoek naar iets waarmee ik me telefoon (lg optimus) stevig neer kan zetten op me bureau. Dus als ik er op druk dan moet de holder niet bewegen. Het liefste ook nog met oplader (micro usb is dat tegenwoordig).
Zoiets dus.
Wat is ongeveer de gemiddede processing tijd bij pandawill, heb al een order 13 april staan op: Processing ERP SYNCquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef nielsvdplas het volgende:
Snelste bic levering ooit!![]()
![]()
13-04 besteld, 14-04 verzonden en vandaag 21-04 ontvangen
Ik zou niet weten nog nooit bij pandawill bestelt.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:04 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Wat is ongeveer de gemiddede processing tijd bij pandawill, heb al een order 13 april staan op: Processing ERP SYNC
Duurt wel erg lang daar.
Heeft 08gnoT. je daar niet laatst op gewezen? Brandsdragon, verder volgens mij niet.quote:
Die discussie is ook pas nog geweest, met de conclusie: beter haal je er eentje in Nederland. En anders weerhoudt niets je ervan eventjes te zoeken op http://chinaprices.us/ . Gewoon de juiste zoektermen (vb: 1080p media player) hanteren. Zelf een beetje rondkijken kan geen kwaad hoor...quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
weet iemand een goede, niet te dure mediaplayer?? van een chinese webshop natuurlijk ;]
Nee refund naar Paypalquote:
Op vrijdag 22 april 2011 13:22 schreef shiznuts het volgende:
En als we dat combineren, krijgen we dit: http://chinaprices.us?to=0.01quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heeft 08gnoT. je daar niet laatst op gewezen? Brandsdragon, verder volgens mij niet.
[..]
Die discussie is ook pas nog geweest, met de conclusie: beter haal je er eentje in Nederland. En anders weerhoudt niets je ervan eventjes te zoeken op http://chinaprices.us/ . Gewoon de juiste zoektermen (vb: 1080p media player) hanteren. Zelf een beetje rondkijken kan geen kwaad hoor...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En als we dat combineren, krijgen we dit: http://chinaprices.us?to=0.01
http://www.davismicro.com/pt-hot-sortby4.htmlquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
nee, en ik wist brandsdragon wel, maar die ligt plat bij mij iig.
Ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:39 schreef nielsvdplas het volgende:
komen er op goede vrijdag pakketjes?
Mooi statiefquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.
Net de statief van eBay eens uitgepakt (grootste pakket tot nu toe). Ik weet het niet, super stevig is ie niet echt:
[ afbeelding ]
Inclusief tas:
[ afbeelding ]
In volle glorie:
[ afbeelding ]
Niet echt (ben ook geen statief gewend (behalve die flexible tripod; welke opzich best stevig is) dus misschien is het ook wel normaal). Maar het is wel te gebruiken i.c.m. wat kortere sluitertijden, of self-timer van camera of gewoon als steun.quote:
Dit is wat ik kan vinden, geen flauw idee of t klopt, maar t is wel in Chinaquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:22 schreef UncleSam het volgende:
Creepy!
Het BIC adres is:
West, 4th Floor, B Building, CuiShan industrial areas, 2063 Jindaotian Road, Luohu District, Shenzhen, Guangdong 518019, P.R. China
Kan er alleen geen Google Maps link van vinden.
Dat houd ik het wel fijn bij mijn zelfgemaakte (van inelkaarpassende metalen tentstokken en de schroef van een tripod. Als hij goed staat, best stevig. Maar ik ben ook wel eens een poot kwijtgeraakt in het riool toen een vriend hem op het putdeksel zettequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet echt (ben ook geen statief gewend (behalve die flexible tripod; welke opzich best stevig is) dus misschien is het ook wel normaal). Maar het is wel te gebruiken i.c.m. wat kortere sluitertijden, of self-timer van camera of gewoon als steun.
Ook met schroeven aandraaien van klinkt het niet allemaal geweldig (kraakt wat).
Misschien is dit wel normaal (zeker voor goedkope statieven) maar misschien is het slimmer om toch even een in het echt te testen (of goede reviews lezen) voordat je d'r een koopt. Dus echte miskoop is het niet, maar het kon zeker wel beter.
Uit dit gebouw komt ie trouwens vandaan...
EDIT: en natuurlijk weer een gigantische stinklucht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |