waar staat dat, ik heb alle letters maar zie het nergens staan.quote:Congratulations,you get a gift
Ah dat had ik wel gezien bedenk ik me nuquote:Op woensdag 20 april 2011 00:08 schreef shiznuts het volgende:
Is ook niet erg opvallend neergepletterd...
[ afbeelding ] (1e)
[ afbeelding ] (2e)
l-n-n-a-w-n-l-n-w-a-l-w-d-l-l-a-a-l-i-a-i-a-l-l-a-w-d-a-l-n-a-a-d-quote:
Na 5 min vannochtend .. de Pquote:
quote:l-n-n-a-w-n-l-n-w-a-l-w-d-l-l-a-a-l-i-a-i-a-l-l-a-w-d-a-l-n-a-a-d-l-w-a-a-d-p-
Was een pagina terug en weer voorwaarts gegaan, dan had je ook twee keer pandawill.quote:
Dat zal niet mogelijk zijn. De kortingscodes/letters worden serverside gegenereerd.quote:
Dacht ik ook al.. wel jammer, anders nog even een paar brillen reregeld...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:53 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Dat zal niet mogelijk zijn. De kortingscodes/letters worden serverside gegenereerd.
Ik heb daarnet ook eindelijk de i gekregen...
En jack heeft een mooie Heli in de aanbieding gedaan, 10 dollar goedkoper dan focalprice/ebay...quote:
ik wil ook zo een snelle leveringquote:Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef nielsvdplas het volgende:
ik moet ook nog alleen de i
btw ik kreeg een supersnelle ebay binnen, 12-04 besteld en vandaag binnen uit hongkong![]()
normaal duurt het altijd 3 weken of langer dus ik had het verdient dit keerquote:
wat heb je als je bepaalde letters heb? moet je pandawill kunnen maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef thecuriousone het volgende:
Aangezien er op de server zelf wordt bepaald welke letters je krijgt is het voor hen perfect mogelijk de ontbrekende letters achter te houden. Wat je dus kan doen is uitgelogd paaseieren zoeken en pas inloggen als je de ontbrekende letter te zien krijgt.
(ik heb misschien een beetje last van paranoia)
Het kan geen kwaad om dit topic en de reacties erin gewoon door te lezen. Staat alles in.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
wat heb je als je bepaalde letters heb? moet je pandawill kunnen maken?
ja maar dat is zoveel werkquote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef thecuriousone het volgende:
@nielsvdplas Aangezien er op de server zelf wordt bepaald welke letters je krijgt is het voor hen perfect mogelijk de ontbrekende letters achter te houden. Wat je dus kan doen is uitgelogd paaseieren zoeken en pas inloggen als je de ontbrekende letter te zien krijgt.
(ik heb misschien een beetje last van paranoia)
@dobbelsteen gewoon de productenpagina's afbrowsen op pandawill.com, als je een paasei ziet, erop klikken. Meer info hier
Of je houd ctrl ingedrukt en klikt op item. Krijg je ook heel veel tabs.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:04 schreef nielsvdplas het volgende:
[..]
ja maar dat is zoveel werk![]()
ik vertrouw mijn chineze vrienden dat ze me wel een keer een i geven
@DobbelSteen200
Ik heb gewoon een links van een pagina gekopieert en dan: ctrl+t(nieuw tablad), ctrl+v(plakken url), enter. dat heel vaak achterelkaar
Haha idd ook handig zie ik nuquote:Op woensdag 20 april 2011 14:09 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Of je houd ctrl ingedrukt en klikt op item. Krijg je ook heel veel tabs.
Heb jij net ook al een emailtje van ze gehad? Zal wel product zijn van die 1 cent deals. Hebben ze gelijk duizenden emailadressen.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:10 schreef UncleSam het volgende:
Nieuwe website: http://www.autoyet.com Zal wel een kloon zijn van focalprice.
ik wacht ook al 3 wekenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef nielsvdplas het volgende:
[..]
normaal duurt het altijd 3 weken of langer dus ik had het verdient dit keer![]()
a-a-a-w-d-a-w-l-n-n-n-a-a-a-d-d-p-w-l-n-a-w-n-w-p- tsss waar blijft die i
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:30 schreef weekendboy het volgende:
Maare, die zooi op shoppinkq is nep want 10dollar voor CK onderbroeken ?
Nee hoor ze zijn 100% echt*quote:Op woensdag 20 april 2011 16:30 schreef weekendboy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Nee hoor ze zijn 100% echt*Waarom zou je 14 dollar betalen voor een nep lapje stof ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja... eerste te lezen zinnetje uit de OP (dat in het rood):quote:Op woensdag 20 april 2011 16:30 schreef weekendboy het volgende:
heey shiz, je weet wel hondje kerstprijs oke gr grquote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja... eerste te lezen zinnetje uit de OP (dat in het rood):
[ afbeelding ]
Er is een reden dat Chinese webshops gerelateerd worden aan illegale merkkopieën. Er is een reden dat mensen zeggen 'real best fake' en 'made in China, zeker?'. Het wordt gedoogd om als reiziger 3 stuks nepmerkkleding in te voeren in je bagage. Het is niet toegestaan, zeker niet voor commerciële doeleinden, om goedkope merkkopieën te importeren. Er dient hier dan ook geen woord gerept te worden over iets in die richting. Het moge je duidelijk zijn wat een webshop uit China aanbiedt en als dat om merken gaat en deze voor dumpprijzen weggaan moet je daar zelf maar de nodige vragen bij stellen, en terecht. Alleen niet in dit topic, want dat doen we hier niet.
Gracias.
Ja, tijden waren dat hè. Gereïncarneerd?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef weekendboy het volgende:
[..]
heey shiz, je weet wel hondje kerstprijs oke gr gr
Ja, al 20x ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, tijden waren dat hè. Gereïncarneerd?![]()
Gift aanvinken?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:32 schreef weekendboy het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe je bij DE kan selecteren of je hem wilt inpakken
Nee wel van Pandawillquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb een agrybird t-shirt gewonnen met mijn verhaal
Gaat wel lekker of niet? Ik bestel niet vaak maar heb ook nog nooit problemen gehad...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:50 schreef RobertNL het volgende:
Maak ik net mijn pakketje van BIC open, zitten er niet alleen telefoon hoesjes maar ook 2 kook wekkers in. Tel ik daarna de hoesjes, zie ik dat ik er 2 mis, dus ticket gemaakt.
Ook was er 1 van de hoesjes stuk, dus daar ook maar weer een ticket over geschreven.
Voor de zekerheid dus 2 tickets gemaakt anders snappen die chinezen bij BIC het weer niet
Ik heb dus het gevoel dat ik straks nog meer shopcredit krijg
Edit: Zie ik dat er nog een envelop is, blijkt dus van Ebay 12 april verzonden.
Ook weer een telefoon hoesje (voor een kennis), Ook stuk -.-'' gaat lekker.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Durf ik niet
Jopie
http://www.pandawillforum(...)xtra=page%3D1&page=2
quote:
quote:Jopie: I don't know your story it true or not, but i like it very much. It is full of thrills. Luckily, the birds got their eggs back finally or i won't give you the free T-shirt. Wish you find a nice girlfriend soon.
weet je zeker dat die voetbal wel rond is?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
zo bestellinkje gedaan bij Focalprice, een zonnebril, een 3d bril () een OL shirt en een voetbal
quote:
haha don't get the wrong idea.. was niet mijn verhaal hoor :p kopieerde het ook maar van die link hierbovenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ik 9%
, wat een onzin. Met een paasei 10%-coupon ben ik dan nog beter uit. Had gewoon nooit moeten zeggen dat er een t-shirt te winnen viel.
Mymemory.co.ukquote:Op donderdag 21 april 2011 10:30 schreef UncleSam het volgende:
Welke shop verkoopt betrouwbare geheugenkaarten?
quote:Jopie: I don't know your story it true or not, but i like it very much. It is full of thrills. Luckily, the birds got their eggs back finally or i won't give you the free T-shirt. Wish you find a nice girlfriend soon.
Volgens mij dezelfde gast die die vage humor heeft en de pasengrapjes geschreven heeft.quote:
waarom staat die eigenlijk in dit topic? heeft niets met china te maken, is eenzelfde soort shop als een amazon, play, HMV, Game.uk..quote:
Het is even duur als in China, en van veel betere kwaliteit. Beter dus om het daar te kopen, gewoon een tip dusquote:Op donderdag 21 april 2011 13:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom staat die eigenlijk in dit topic? heeft niets met china te maken, is eenzelfde soort shop als een amazon, play, HMV, Game.uk..
Zie de antwoorden in het Android tablet topicquote:Op donderdag 21 april 2011 13:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
die zegt nog: Zending niet gevonden
dus kan nog wel even duren
Mijne stond ook de 14e op dispatched. Waarom niet met zelfde vliegtuigquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef nielsvdplas het volgende:
Snelste bic levering ooit!![]()
![]()
13-04 besteld, 14-04 verzonden en vandaag 21-04 ontvangen
Zoiets zoek ik ook maar ik denk niet dat het te vinden is voor andere telefoons dan Iphones, ik heb een ZTE Blade/San Francisco/Base Lutea dus als iemand iets weet? Houder voor een Samsung Wave passen eventueel ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:39 schreef beeklaan het volgende:
Ik ben opzoek naar iets waarmee ik me telefoon (lg optimus) stevig neer kan zetten op me bureau. Dus als ik er op druk dan moet de holder niet bewegen. Het liefste ook nog met oplader (micro usb is dat tegenwoordig).
Zoiets dus.
Wat is ongeveer de gemiddede processing tijd bij pandawill, heb al een order 13 april staan op: Processing ERP SYNCquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef nielsvdplas het volgende:
Snelste bic levering ooit!![]()
![]()
13-04 besteld, 14-04 verzonden en vandaag 21-04 ontvangen
Ik zou niet weten nog nooit bij pandawill bestelt.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:04 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Wat is ongeveer de gemiddede processing tijd bij pandawill, heb al een order 13 april staan op: Processing ERP SYNC
Duurt wel erg lang daar.
Heeft 08gnoT. je daar niet laatst op gewezen? Brandsdragon, verder volgens mij niet.quote:
Die discussie is ook pas nog geweest, met de conclusie: beter haal je er eentje in Nederland. En anders weerhoudt niets je ervan eventjes te zoeken op http://chinaprices.us/ . Gewoon de juiste zoektermen (vb: 1080p media player) hanteren. Zelf een beetje rondkijken kan geen kwaad hoor...quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
weet iemand een goede, niet te dure mediaplayer?? van een chinese webshop natuurlijk ;]
Nee refund naar Paypalquote:
En als we dat combineren, krijgen we dit: http://chinaprices.us?to=0.01quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heeft 08gnoT. je daar niet laatst op gewezen? Brandsdragon, verder volgens mij niet.
[..]
Die discussie is ook pas nog geweest, met de conclusie: beter haal je er eentje in Nederland. En anders weerhoudt niets je ervan eventjes te zoeken op http://chinaprices.us/ . Gewoon de juiste zoektermen (vb: 1080p media player) hanteren. Zelf een beetje rondkijken kan geen kwaad hoor...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En als we dat combineren, krijgen we dit: http://chinaprices.us?to=0.01
http://www.davismicro.com/pt-hot-sortby4.htmlquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
nee, en ik wist brandsdragon wel, maar die ligt plat bij mij iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |