Gemaakt van vlieger stof, anders kan je het niet opvouwen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
is het een beetje een goede stevige tas?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gemaakt van vlieger stof, anders kan je het niet opvouwen natuurlijk
Al gedaan. Vorig jaar voor het laatst bij Tifanny bestelt. Alleen ze zijn allebei niet meer op MSN, dus vroeg ik hier of er anderen waren. Of dat er iets veranderd was, maar ik stuur ze maar weer een mailtje dan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ga is HEEL snel even de OP lezen![]()
Staan namelijk twee personen in de OP, Jack(zarmark) én Tiffany.
Er staat óók in hoe je ze kan bereiken en dus dingen kan kopen, ze hebben allebei goede reputatie hier anders stonden ze niet in de OP.
Ik denk dat je deze zoekt: http://www.buyincoins.com(...)ge-product-3005.htmlquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:23 schreef Schild het volgende:
Ben opzoek naar zn plastic bolletjes waar een gleufje in zit, die je op je tafel kan plakken zodat kabels er niet meer vanaf glijden. Was volgens mij in z'n setje van 3 of 4 stuks.
Heb al gezocht bij cable management e.d. maar kan ze niet meer vinden.![]()
Iemand enig idee?
Jup, had 'ie gewoon kunnen vinden door mijn algemene tip van gisteren (was gisteren toch?) op te volgen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze zoekt: http://www.buyincoins.com(...)ge-product-3005.html
Chinacheep.com is idd wel iets voor de OP, even een verhaaltje bedenken en dan zal ik het in de wiki verwerkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jup, had 'ie gewoon kunnen vinden door mijn algemene tip van gisteren (was gisteren toch?) op te volgen.http://chinaprices.us/ en dan zoeken op 'cable organizer'. 't Is allemaal niet zo ingewikkeld.
-edit- Misschien moet 'ie maar in de OP.
SPOILER: astublieft (én dit is nog niet alles..)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Vraag me af of die P er überhaupt in zit,, nja hij ís er wel (quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef shiznuts het volgende:
Die 7%-tjes sla ik al niet meer opHeb al veel te veel 9% en 10%'s ook. Moet nog 'wip' hebben.
quote:you get these letters: l-n-n-a-w-n-l-n-w-a-l-w-d-l-l-a-a-l-i-a-i-a-l-
Ik moet w, i en d nog.quote:you get these letters:
l-l-a-l-l-p-n-a-l-a-
(PAN_A_ _LL)
Echt. Wie heeft die 'grapjes' verzonnen ook?quote:Today , my roommate thought it would be a good idea to show me his huge new tarantula despite knowing that I have extremely severe arachnophobia. I ended up killing it with a book and apparently now owe him $500 .
screw YOUquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef shiznuts het volgende:
Oh wacht, die heb ik wel
[..]
Ik moet w, i en d nog.
-edit- oeh, nog een 'p' gewonnen.
[..]
Echt. Wie heeft die 'grapjes' verzonnen ook?
Weet ik het, ik ga gewoon naar New arrivals, dan klik ik die auto aan, wacht ik met laden, ei of geen ei, claimen of niks te claimen, ga ik pagina terug, klik ik de telefoon aan, zelfde verhaal, pagina terug, klik ik de auto weer aan. En zo de hele tijd door.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef tokko1 het volgende:
[..]
screw YOUI need a P...
![]()
(met wat voor Item?)
quote:Today , while discussing having sex for the first time with my boyfriend , I asked what method of birth control we should use. He replied , "Anal."
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef shiznuts het volgende:
De 'i' nu ook binnen._!
[Today , while discussing having sex for the first time with my boyfriend , I asked what method of birth control we should use. He replied , "Anal."]
ik ben net 3 minuten bezig en ik heb 4 lettersquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:05 schreef RobertNL het volgende:
Hoe lang moet je klikken voordat je ooit een letter krijgt -.-''
Genoeg 7% off coupons tho
Één letter? Paar min, maar álle letters.. prepare yourselfquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:05 schreef RobertNL het volgende:
Hoe lang moet je klikken voordat je ooit een letter krijgt -.-''
Moet dus alleen de P nog...quote:l-n-n-a-w-n-l-n-w-a-l-w-d-l-l-a-a-l-i-a-i-a-l-l-a-
Het humorniveau stijgt.quote:Today , I found out that my entire class , me included , has to rewrite the painfully difficult midterm we wrote last week. All this because the Professor left the exams strewn across her desk. The cleaners thought it was trash and disposed of them
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef shiznuts het volgende:
Ik had er ook net eentje bij... dat een meisje op z'n schoot in slaap viel en wakker werd van z'n boner.Echt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:10 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Het humorniveau stijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen 4 letters achter elkaar
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heb ik alle letters die ik heb al 2x dubbel
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ik alvast niet:quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:15 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Tsja... Of ik hier nou vrolijk van wordt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:16 schreef RobertNL het volgende:
Ik ga er mee stoppen, ik trek het niet meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Tokko1 is fanatiek aan het hunten, zijn naam komt de hele tijd voorbij bij de 7% coupons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En:
Lief dagboek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie net dat ik nog maar 2 order heb open staan, waarvan 1 niet eens voor mij zelf is
Snel weer wat nieuwe zooi uitzoekenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Zekerquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ik ga er mee stoppen, ik trek het niet meer...
Edit: Tokko1 is fanatiek aan het hunten, zijn naam komt de hele tijd voorbij bij de 7% coupons.
Twee keer Pandawill zónder P...quote:l-n-n-a-w-n-l-n-w-a-l-w-d-l-l-a-a-l-i-a-i-a-l-l-a-w-d-a-
Aha... Slimquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
ZekerTactiek=New Items, en dan hele pagina in newtabs openen.. Dan kan je zo 20 producten langslopen en kijken of er eitjes zijn mét letters...
Twee keer andawill (zonder P..)l-n-n-a-w-n-l-n-w-a-l-w-d-l-l-a-a-l-i-a-i-a-l-l-a-w-d-a-
heb al eentje voor je klaar !quote:Aha... Slim![]()
Morgen maar is proberen, ik durf nu niet meer te klikken, straks zit er een slechte grap in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef Syphixx het volgende:
[..]
heb al eentje voor je klaar !Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom klikte ik...
Nope, volgends mij niet.. I quit for today.. >.<quote:
quote:l-l-a-l-l-p-n-a-l-a-p-i-p-l-l-p-n-a-l-a-l-p-a-w-w-l-d-d-
quote:Congratulations,you get a gift
Ahhh,,, screw you!quote:
quote:l-n-n-a-w-n-l-n-w-a-l-w-d-l-l-a-a-l-i-a-i-a-l-l-a-w-d-a-
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:35 schreef UncleSam het volgende:
Wat moet je daarvoor doen dan, heel veel artikel beschrijvingen bekijken?
quote:ik ga gewoon naar New arrivals, dan klik ik die auto aan, wacht ik met laden, ei of geen ei, claimen of niks te claimen, ga ik pagina terug, klik ik de telefoon aan, zelfde verhaal, pagina terug, klik ik de auto weer aan. En zo de hele tijd door.Hetzelfde doe ik in een tweede tabblad en dat alles niet in m'n Firefox maar Opera, want dat gaat sneller.
Thnx. Gd luck.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ahhh,,, screw you!En gefeliciteerd
![]()
Zit nog op
[..]
Ben nu ook opzoek naar de Pquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ahhh,,, screw you!En gefeliciteerd
![]()
Zit nog op
[..]
Doet het weer.. en ze zijn ongeveer meer kwijt aan traffic dan als ze me gewoon een gift zouden geven..quote:
Hehe, ik heb nog een 'i' gevonden:quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Doet het weer.. en ze zijn ongeveer meer kwijt aan traffic dan als ze me gewoon een gift zouden geven..
een i tegen een P?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |