quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:16 schreef RobertNL het volgende:
Ik ga er mee stoppen, ik trek het niet meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Tokko1 is fanatiek aan het hunten, zijn naam komt de hele tijd voorbij bij de 7% coupons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En:
Lief dagboek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie net dat ik nog maar 2 order heb open staan, waarvan 1 niet eens voor mij zelf is
Snel weer wat nieuwe zooi uitzoekenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Zekerquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ik ga er mee stoppen, ik trek het niet meer...
Edit: Tokko1 is fanatiek aan het hunten, zijn naam komt de hele tijd voorbij bij de 7% coupons.
Twee keer Pandawill zónder P...quote:l-n-n-a-w-n-l-n-w-a-l-w-d-l-l-a-a-l-i-a-i-a-l-l-a-w-d-a-
Aha... Slimquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
ZekerTactiek=New Items, en dan hele pagina in newtabs openen.. Dan kan je zo 20 producten langslopen en kijken of er eitjes zijn mét letters...
Twee keer andawill (zonder P..)l-n-n-a-w-n-l-n-w-a-l-w-d-l-l-a-a-l-i-a-i-a-l-l-a-w-d-a-
heb al eentje voor je klaar !quote:Aha... Slim![]()
Morgen maar is proberen, ik durf nu niet meer te klikken, straks zit er een slechte grap in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef Syphixx het volgende:
[..]
heb al eentje voor je klaar !Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom klikte ik...
Nope, volgends mij niet.. I quit for today.. >.<quote:
quote:l-l-a-l-l-p-n-a-l-a-p-i-p-l-l-p-n-a-l-a-l-p-a-w-w-l-d-d-
quote:Congratulations,you get a gift
Ahhh,,, screw you!quote:
quote:l-n-n-a-w-n-l-n-w-a-l-w-d-l-l-a-a-l-i-a-i-a-l-l-a-w-d-a-
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:35 schreef UncleSam het volgende:
Wat moet je daarvoor doen dan, heel veel artikel beschrijvingen bekijken?
quote:ik ga gewoon naar New arrivals, dan klik ik die auto aan, wacht ik met laden, ei of geen ei, claimen of niks te claimen, ga ik pagina terug, klik ik de telefoon aan, zelfde verhaal, pagina terug, klik ik de auto weer aan. En zo de hele tijd door.Hetzelfde doe ik in een tweede tabblad en dat alles niet in m'n Firefox maar Opera, want dat gaat sneller.
Thnx. Gd luck.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ahhh,,, screw you!En gefeliciteerd
![]()
Zit nog op
[..]
Ben nu ook opzoek naar de Pquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ahhh,,, screw you!En gefeliciteerd
![]()
Zit nog op
[..]
Doet het weer.. en ze zijn ongeveer meer kwijt aan traffic dan als ze me gewoon een gift zouden geven..quote:
Hehe, ik heb nog een 'i' gevonden:quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Doet het weer.. en ze zijn ongeveer meer kwijt aan traffic dan als ze me gewoon een gift zouden geven..
een i tegen een P?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |