Als je even op die site kijkt, kan je zien welke onderwerpen er besproken worden, wellicht kan je er vanuit jezelf gewoon al een aantal toepassen (of pas je er al een groot aantal toequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
BarMan wordt alleen maar opstandig van christelijke dingen
Ach tzt zal ik het eens voorstellen![]()
voorlopig gaat het nog goed!
Lees even terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Lees even terugDat wist ik stiekem wel... Was het alleen ff kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
hoiquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk even lekker luchtig fokken
Je komt net op tijd binnen... het was net stil na de discussiequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs weer waterballet maken in de tuin ??quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
Omdat de echte mannen aan het werk zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
Grappig trouwens dat er bijna alleen maar vrouwen meededen in de discussie, behalve ikzelf dan
Als vrijgezel zonder ervaring met relaties is het wat lastig meepratenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
Grappig trouwens dat er bijna alleen maar vrouwen meededen in de discussie, behalve ikzelf dan
de mannen zijn " aan het werk "quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
En datquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat de echte mannen aan het werk zijn?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat de echte mannen aan het werk zijn?
goed punt...quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als vrijgezel zonder ervaring met relaties is het wat lastig meepraten.
quote:
blijkbaar...quote:
quote:
OMG OMGquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gooit een chocolade mouse door de KSC..
[ afbeelding ]
lekker luchtig!
Chocolademoussequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
lekker luchtig!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
lekker luchtig!
AUW!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
lekker luchtig!
had ik al eens verteld dat ik net een ongestelde vrouw ben als het op chocolade aankomtquote:
Dat heb je zojuist bewezenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
had ik al eens verteld dat ik net een ongestelde vrouw ben als het op chocolade aankomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |