Ik weet het nog nietquote:
quote:
ja, het blijft jammer maar gevoel laat zich niet sturenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi om te lezen wok, jammer dat het bij jullie niet werkt en dat dit nu de weg is die jullie besloten hebben om te gaan. Maar succes op deze nieuwe weg![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet
merk wel dat we door het voornemen te gaan trouwen wel dichter naar elkaar groeien ..
ik weet ook dat ik al mijn best wil doen om het voor elkaar te krijgen.. maar .. niet bij elkaar blijven ondanks ALLES.. dus dat vind ik nog wel een moeilijke..
Ik ook niet. Ik stel mezelf altijd netjes voorquote:
Nou echt, dat is dan jouw manier om met dat soort dingen om te gaan misschien dat kan, maar het is niet de mijnequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah
ik weet van mezelf dat ik het makkelijker vond om vreemd te gaan dan om te erkennen dat er iets mis was in mijn relatie.. weggaan was namelijk ZOOOO eng!
Misschien dat ik er daarom wel wat meer "begrip" voor op kan brengen.. als zou ik alsnog gebroken zijn als BarMan ineens van andere walletjes eet
Tsja..quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt goedHou er wel van als mensen er wat meer over nadenken
Alhoewel ik dan niet weet of ik het wel echt trouwen kan noemen, maar dat is een andere discussie
Ah, zegt hij het toch wel en jij toch nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tsja..
IK trouw voornamelijk om alles goed geregeld te hebben, EN omdat in het buitenland een geregistreerd partnerschap nog niet overal rechtsgeldig is
En als ik dan trouw dan maak ik er ook meteen een heel spektakel van
BarMan wil gewoon tot de dood ons scheidt bij elkaar blijven.. hij weet dat ik dat moelijk vind om dat te beloven
Tsja.. er is nogal wat therapie uit voortgevloeidquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou echt, dat is dan jouw manier om met dat soort dingen om te gaan misschien dat kan, maar het is niet de mijneEn ja vreemdgaan gebeurd soms, maar ik kan het alsnog niet echt de oplossing noemen om je relatieproblemen bespreekbaar te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Vreemdgaan is imho 'the easy way out'. Kop in het zand, en het echte probleem negerenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou echt, dat is dan jouw manier om met dat soort dingen om te gaan misschien dat kan, maar het is niet de mijneEn ja vreemdgaan gebeurd soms, maar ik kan het alsnog niet echt de oplossing noemen om je relatieproblemen bespreekbaar te maken
Ik zeg dat ik m'n best ga doen om bij elkaar te blijven tot de dood ons scheidtquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, zegt hij het toch wel en jij toch niet
Dat getuigt in ieder geval van commitmentquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik m'n best ga doen om bij elkaar te blijven tot de dood ons scheidt
Geen idee, zit binnen met airco. Zon schijnt wel in A'dam dus zal best lekker wezen buiten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:44 schreef sararaats het volgende:
Is het al warm bij jullie?
In Wuustwezel zou het 24 graden worden
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tsja.. er is nogal wat therapie uit voortgevloeid
Ik zie dat NU ook niet zo.. Ik zou het BarMan niet aan kunnen doen..HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik moest lachen
Maar wel fijn dat het nu beter gaat op dat gebied![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jep, bij mn opa zelfs 2 keerquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:47 schreef sararaats het volgende:
Bij m'n grootouders was het "tot de dood ons scheidt"
ik weet niet eens meer of wij dat gezegd hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat getuigt in ieder geval van commitment
Hier is het lekker, ik zit nu buitenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:44 schreef sararaats het volgende:
Is het al warm bij jullie?
In Wuustwezel zou het 24 graden worden
Dan denk ik het wel, tenminste de ambtenaar heeft het gezegd en jij hebt er JA op gezegdquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet niet eens meer of wij dat gezegd hebben
Ja, is het ook wel denk ik...quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Vreemdgaan is imho 'the easy way out'. Kop in het zand, en het echte probleem negeren.
Bij mijn grootouders ook en ik denk bij mijn ouders ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:47 schreef sararaats het volgende:
Bij m'n grootouders was het "tot de dood ons scheidt"
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HahahahaSorry, ik moest lachen
Maar wel fijn dat het nu beter gaat op dat gebied![]()
NOG meer??quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga meer trouwen... heb je ook geen gezeik meer van tot de dood ons scheidt
toen was het wel zo bedoeld, en ik ben er dichterbij geweest dan ik zou willenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan denk ik het wel, tenminste de ambtenaar heeft het gezegd en jij hebt er JA op gezegd
Ach, de liefde kun je op verschillende manieren betuigen toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga niet meer trouwen... heb je ook geen gezeik meer van tot de dood ons scheidt
quote:
Ik denk ook dat mijn ouders het halen, bijde grootouders hebben het al gehaald.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is het ook wel denk ik...
[..]
Bij mijn grootouders ook en ik denk bij mijn ouders ook
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toen was het wel zo bedoeld, en ik ben er dichterbij geweest dan ik zou willen
op dit moment denk ik er ook zo overquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga niet meer trouwen... heb je ook geen gezeik meer van tot de dood ons scheidt
ben je vreemd gegaan danquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet
merk wel dat we door het voornemen te gaan trouwen wel dichter naar elkaar groeien ..
ik weet ook dat ik al mijn best wil doen om het voor elkaar te krijgen.. maar .. niet bij elkaar blijven ondanks ALLES.. dus dat vind ik nog wel een moeilijke..
Vroegah!quote:
garpje op de woordoquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik vond 1 keer wel genoeg.. dat ideaalbeeld is wel een beetje weg hoor
Hey Leoquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef leonieke het volgende:
Ik heb onze teksten van de mis nog eens nagelezen en blijkbaar heeft mijn man wel gezegd dat hij zijn hele leven lang bij mij zal blijven en heb ik dat niet gezegdMaar dat was echt onbewust (en omdat we niet twee dezelfde trouwbeloften wilden
).
Nope... ik niet... het is zelfs zo, dat er maar 1 vrouw is die kan zeggen dat ze met me gezoend en dergelijke heeftquote:
J. is er ook zo 1quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope... ik niet... het is zelfs zo, dat er maar 1 vrouw is die kan zeggen dat ze met me gezoend en dergelijke heeft
psst koen, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar scheppen wel een verwachtings patroon. oftewel, kansquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Vroegah!
mijn relatie met Barman is de enige relatie waarin ik NIET vreemdgegaan ben
Ik ben niet alleen hierinquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
psst koen, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar scheppen wel een verwachtings patroon. oftewel, kans
is dat andersom ook zo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope... ik niet... het is zelfs zo, dat er maar 1 vrouw is die kan zeggen dat ze met me gezoend en dergelijke heeft
Ik neem aan je het zo wel bedoeltquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef leonieke het volgende:
Ik heb onze teksten van de mis nog eens nagelezen en blijkbaar heeft mijn man wel gezegd dat hij zijn hele leven lang bij mij zal blijven en heb ik dat niet gezegdMaar dat was echt onbewust (en omdat we niet twee dezelfde trouwbeloften wilden
).
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
psst koen, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar scheppen wel een verwachtings patroon. oftewel, kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |