Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Het is wel mijn intentie, al ga ik me dan wel afvragen hoe dat kon gebeuren, waarin ik voor haar tekort ben geschoten...quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me afvraag MD, als FemaleDuck nu vreemd gaat, blijf je dan nog steeds bij haar?
En dan niet zeggen, dat doet ze toch niet
QFT..quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
Waarom word ik gestraft met levenslang koffie?.
Daarom is dat nu mijn exquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar volgens mij kan je daar achter komen voordat je met elkaar trouwtEn dat is alleen maar goed als je daar achter komt!
Tja... KSC... de K schijnt te staan voor Koffiequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
maak er dan maar 'een bakkie' van, dat is neutraal hierquote:
Voor Koffie én Thee!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja... KSC... de K schijnt te staan voor Koffie
Ik vind vreemdgaan eerlijk gezegd niet een reden om de relatie per direct te stoppen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me afvraag MD, als FemaleDuck nu vreemd gaat, blijf je dan nog steeds bij haar?
En dan niet zeggen, dat doet ze toch niet
Jij mag thee liefjequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
quote:
Oké.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maak er dan maar 'een bakkie' van, dat is neutraal hier
Ah, dat was 1 van de punten aan het begin van de discussiequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:25 schreef sararaats het volgende:
Ik snap iets niet. Waarom is het "tot de dood ons scheidt" en niet "tot de ander me beu is"?
tuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij mag thee liefje
[..]![]()
Is het nog gelukt met het dekbed?
Zoals ik al eerder zei.. je kiest er zelf voor om DAT te zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:25 schreef sararaats het volgende:
Ik snap iets niet. Waarom is het "tot de dood ons scheidt" en niet "tot de ander me beu is"?
echtquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is wel mijn intentie, al ga ik me dan wel afvragen hoe dat kon gebeuren, waarin ik voor haar tekort ben geschoten...
Oooo ik wel! Als dat gebeurd dan ben ik wegquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik vind vreemdgaan eerlijk gezegd niet een reden om de relatie per direct te stoppen..
als dat gebeurt dan zit er 9 van de 10 keer iets niet goed in de relatie.. zaak is om DAAR aan te werken en aan het vertrouwen!
Sorry... ik was wat kortzichtig, door alleen koffie te vermelden, dank je voor je correctiequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké.
Ik was al even bang dat ik van de KSC moest gaan scheiden.
Vreemdgaan is bij mij echt het eindequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik vind vreemdgaan eerlijk gezegd niet een reden om de relatie per direct te stoppen..
als dat gebeurt dan zit er 9 van de 10 keer iets niet goed in de relatie.. zaak is om DAAR aan te werken en aan het vertrouwen!
hij heeft nooit seks gehad met iemand anders dan jij??quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry... ik was wat kortzichtig, door alleen koffie te vermelden, dank je voor je correctie
ja inderdaad, ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vreemdgaan is bij mij echt het eindeGeen vertrouwen meer... En als er iets miszit in de relatie: zeg dat dan!! Ipv vreemd te gaan...
Voel je niet aangesproken Wokjequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
werken aan je huwelijk, ik heb het gedaan.
en het werkt ook wel maar kortstondig. je groeit langzaam uit elkaar en als je dat beseft doe je er wat aan.
dan kom je weer dichter bij elkaar.
maar er is een reden dat je uit elkaar groeit en dat gebeurde weer.....
en weer investeer je erin en kom je dichter bij elkaar.
maar je groeit steeds verder uit elkaar en je komt steeds minder dicht tot elkaar.
er is een breekpunt en die is bij ons bereikt.
het is niet iets dat je even in week inziet en dan maar een besluit neemt.
er zijn jaren aan vooraf gegaan.
tegenspoed, dat hebben we ook gehad. meer dan voldoende.
gek genoeg ging het toen juist wel goed tussen ons.
gezamenlijk verdriet bracht ons juist dichter bij elkaar.
Mja soms is het makkelijker om vreemd te gaan dan om te zeggen dat er iets mis is of om weg te gaan..quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vreemdgaan is bij mij echt het eindeGeen vertrouwen meer... En als er iets miszit in de relatie: zeg dat dan!! Ipv vreemd te gaan...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:25 schreef sararaats het volgende:
ik voel me niet aangevallen hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voel je niet aangesproken WokjeIedereen heeft zo zijn/haar visie op het huwelijk en gezinsleven. Jij weet dat jij oprecht je best hebt gedaan en dat het gewoon niet werkte, klaar. Jij kiest voor jezelf en dat is ook heel wat waard!
Ondanks dat het echt niet gemakkelijk zal zijn, maar ja, je weet hoe ik er over denk en ik val in de herhaling
heheh.. je bent niet de aanstichter van de discussie hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
als aanstichter van de discussie zal ik ook nog wat zeggen
en het werkt ook wel maar kortstondig. je groeit langzaam uit elkaar en als je dat beseft doe je er wat aan.
maar je groeit steeds verder uit elkaar en je komt steeds minder dicht tot elkaar.
Jep, kan er weinig anders van maken...quote:
1 van de dingen die je moet leren in een relatie is naar elkaar te luisteren, want dat is een kunst opzich, die ik nog erg moet bijspijkerenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En als er iets miszit in de relatie: zeg dat dan!! Ipv vreemd te gaan...
Wat een slap excuus Bar, sorry, maar dat zal dan wel zo zijn maar niet in mijn huisquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja soms is het makkelijker om vreemd te gaan dan om te zeggen dat er iets mis is of om weg te gaan..
Mooi om te lezen wok, jammer dat het bij jullie niet werkt en dat dit nu de weg is die jullie besloten hebben om te gaan. Maar succes op deze nieuwe wegquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
als aanstichter van de discussie zal ik ook nog wat zeggen
Ja, dat is ook heel lastigquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, kan er weinig anders van maken...
[..]
1 van de dingen die je moet leren in een relatie is naar elkaar te luisteren, want dat is een kunst opzich, die ik nog erg moet bijspijkeren
hahahquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een slap excuus Bar, sorry, maar dat zal dan wel zo zijn maar niet in mijn huisAls volwassen kerel kun je prima zeggen als je iets niet tof vindt, doe je dat niet dan is dat niet mijn probleem... Vreemdgaan daarentegen is wel mijn probleem en echt een no go! Als een relatie gebaseerd is op vertrouwen dan moet er en voldoende vertrouwen zijn om dat soort dingen te bespreken en dat ie niet met een ander het bed in duikt...
met die ex man?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:34 schreef sararaats het volgende:
Ik herinner me dat m'n zus loeikwaad op haar ex man was.
Nu woont ze samen en heeft 4 kindjes
Dat dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en wat en waarom jij gedaan hebt wat je gedaan hebt staat niet ter discussie
Dat wordt crossenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar nou ben ik weg![]()
ben anders te laat op mijn afspraak om 10 uur
idd moet in Diest op de grote markt zijnquote:
Ga jij het wel zeggen trouwens?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei.. je kiest er zelf voor om DAT te zeggen
je kan ook iets anders zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |