ik nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is dat andersom ook zo?
wok nieuwsgierig is
toen je jong en wild wasquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Vroegah!
mijn relatie met Barman is de enige relatie waarin ik NIET vreemdgegaan ben
Ow gezoend heb ik met velen... seks maar met 2 mannen (incl mijn man)quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope... ik niet... het is zelfs zo, dat er maar 1 vrouw is die kan zeggen dat ze met me gezoend en dergelijke heeft
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is dat andersom ook zo?
wok nieuwsgierig is
die conclusie had ik alquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet![]()
anders had ik Sander niet
jajajaj..quote:
geïntegreerd of aan een vrouw vastgemaakt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jajajaj..
jij solliciteerd gewoon naar een kut opmerking
toen ik nog niet ging trouwen jahquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen je jong en wild was
[..]
Ow gezoend heb ik met velen... seks maar met 2 mannen (incl mijn man)
Mijn man ook gezoend met velen, maar seks alleen met mij
een kut in de hand ...quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geïntegreerd of aan een vrouw vastgemaakt?
Dus bij barman ben je nog nooit vreemd gegaan? Of wel, maar toen jullie besloten te trouwen was dat over?quote:
hmmm... andersom is makkelijker denk ikquote:
ok, wel mooiquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]zij heeft met meerdere jongens gezoend in haar tienerjaren, maar qua seks hebben we allebei geen vergelijkingsmateriaal
het kan beide.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmmm... andersom is makkelijker denk ik
bij Barman nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een hele?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het vlees is zwakquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jajajaj..
jij solliciteerd gewoon naar een kut opmerking
Mijn grootouders waren iets meer dan 50 jaar gehuwd tot in 1990 m'n grootvader stierf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bij mijn grootouders ook en ik denk bij mijn ouders ook
Jep, maar ook dat heeft zn nadelen, zeker in een maatschappij als waarin we leven... tenminste dat vind ik lastig...quote:
Naja, ik zag in de hand als in een vuist zegmaar...quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het kan beide.....
en een kut in de hand is makkelijker en minder pijnlijk
quote:
Aah kom hier dat ik u knuffelquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik leef in een familie met alleen maar scheidingen...
Wat vind je lastig?? dat je geen vergelijkingsmateriaal hebt??quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, maar ook dat heeft zn nadelen, zeker in een maatschappij als waarin we leven... tenminste dat vind ik lastig...
[..]
Naja, ik zag in de hand als in een vuist zegmaar...
[..]
weer een halve bijbeltekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |