die heb k al geowned, nog met een zwartwit koelkast waar 2 of 4 AA's in gingenquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Daarom heb ik gewoon Red gespeeld. NIKS FIRE RED
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:31 schreef n8n het volgende:
[..]
die heb k al geowned, nog met een zwartwit koelkast waar 2 of 4 AA's in gingen
kwoot is kapoetquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
t bericht dat je wilde plaatsen: [quote][ afbeelding ] Op dinsdag 19 april 2011 00:29 schreef Breezerslet17 het volgende: [..] En was hij hot? [/ quote]hihi jah jij stond daar bij die oranje balie maar ik durfde geen gedag te zeggen enz En DAMN Noah was meeeeeega
das mooi meidquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
t bericht dat je wilde plaatsen: [quote][ afbeelding ] Op dinsdag 19 april 2011 00:29 schreef Breezerslet17 het volgende: [..] En was hij hot? [/ quote]hihi jah jij stond daar bij die oranje balie maar ik durfde geen gedag te zeggen enz En DAMN Noah was meeeeeega
Ok, leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nice nice hippe mensen ook heel belangrijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
n8n het was echt tof allemaal hippe mensen, goed voorprogramma leuke setlist alles omg
ik was met een vriendin en liep langs de hema en ik was bang, straks vind je me een Stalker ofzo weet ik veelquote:
Alsof ik je herkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik was met een vriendin en liep langs de hema en ik was bang, straks vind je me een Stalker ofzo weet ik veel
Ik herken niemandquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je weet hoe ik eruit zie toch
hehequote:Op dinsdag 19 april 2011 00:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neuhh ik ontwaak net uit de filmroes en bedenk me dat fokken veel leuker is
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Suis in mn oren maar omg hihi ok ik stop met erover praten. Op Facebook heb ik de tofste foto gezet
wil ook foto's zienquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu thuis ja en was met Facebook n8n?
Waarom krijgen mijn quote geen kleurtje als jij mij quote?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben verliefd op de zanger ja
Vergeet niet de kledijquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
lekker Jezus kussen op zn wang en Jaded Manderin tegen hem schreeuwen
goeeeddd om te horen echt waarquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sorry liefje, ik ben nu vrij gelukkig toch
slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oef die zangerik ga slapen dAaag
quote:Op dinsdag 19 april 2011 06:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Michhas, mn knie doet ongelofelijk veel pijn. Halp!!!!
Was het een leuk concert?quote:Op dinsdag 19 april 2011 06:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Uh niks bijzonders, gisteren concert.. beetje gedanst enzo maar nu doen mn knieen belachelijk veel pijn
Hihihi was heel leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was het een leuk concert?
Dan heb je toch iets te hard staan springen enzo denk ik
Van wie was dat concert?quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi was heel leuken ik heb niet gesprongen ;o mn knieen zijn gewoon kut
Heb je lekker geslapen?
Noah and the Whale, oooooh ze waren goed live en stond best voorin ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Van wie was dat concert?
Ja ik heb wel lekker geslapenJij ook?
Oeh nicequote:Op dinsdag 19 april 2011 07:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Noah and the Whale, oooooh ze waren goed live en stond best voorin ookzucht.
Ik heb kort geslapensliep pas na 2en en net ging mn wekker al hehe.
Tuurlijk niet. Horen ze toch niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:08 schreef Furdinand het volgende:
Je hebt toch niet naar noah geschreeuwd dat je hun baby wilt hè klinks!?
Dit dacht ik dus net ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:14 schreef Furdinand het volgende:
Volgens mij zagen hun jou ook dansen klinkie en zijn hun nu net zo verliefd op jou als jij op hun
oew, met keiharde cheequote:
what's wrong furr?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:39 schreef Furdinand het volgende:
Drommels! drommels! en nog eens drommels!!!
uhm, uhm, oke.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:55 schreef Michhas het volgende:
Het is fucking dood hier
Gianni vertel eens een grap of een grol
Haha nicequote:Op dinsdag 19 april 2011 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, uhm, oke.
gisteren reed ik naar huis en werd ik ineens aangehouden door een politie agent.
ik doe mijn raampje naar beneden, hij komt naar me toe en zegt: "hallo meneer, wilt u meewerken aan een alcohol controle".
dus ik zeg: " eigenlijk heb ik weinig tijd, maar geef maar een oranje hesje en een fluit en ik help wel een uurtje.."
doe maar een gehaktbal. en met de lunch een bamischijf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:59 schreef Furdinand het volgende:
Bamischijf!! Gehaktbal!!! Frikandel!!!!!!
mogguhquote:
Ruige stoppelbaardencollegaquote:
Gaat hij er weer af?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ruige stoppelbaardencollegaMorgen wordt het weer een emotionele dag
Graag mayonaise op m'n tostiquote:
Hij gaat er nooit helemaal afquote:
quote:
Goedemorgen piraatjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:15 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh bob
Mogguh mooi meisje.
Doe mij ook maar 1 tosti.
Edit: mogguh Pat. Live vanaf de Ipat?
Komt eraan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:15 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh bob
Mogguh mooi meisje.
Neuh niet op iPat, heb hem wel bij want ontwikkelen ook een app hier, mooi voor demo's en zulksquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:15 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh bob
Mogguh mooi meisje.
ga eens naar school jij!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:21 schreef sharr het volgende:
Jongens! VerdorieIk kan geen klok kijken.. ik ben er vandoor, ik zie jullie vanmiddag piraatjes!
![]()
Tosti's moeten jullie zelf over vijf minuten even redden
Jammer ditquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:21 schreef sharr het volgende:
Jongens! VerdorieIk kan geen klok kijken.. ik ben er vandoor, ik zie jullie vanmiddag piraatjes!
![]()
Tosti's moeten jullie zelf over vijf minuten even redden
vangen danquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zou nu wel een tosti lusten trouwens.
Ik kan niet goed vangen, heb liever dat je komt brengenquote:
Ik ga toch niet fietsen in mijn pyjamaquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan niet goed vangen, heb liever dat je komt brengen
Waarom nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga toch niet fietsen in mijn pyjama
Jij bent heul geen heksquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik zie eruit als een heks gr gr
dan kan ik beter op een bezemsteel
Goeden band wel, niet mijn muziek maar goede band.quote:
Uit Nederland.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goeden band wel, niet mijn muziek maar goede band.
Ja dat weet ik zelf ook wel natuurlijkquote:
Je weet het maar nooit met dat hardcoreluisterend tuig van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik zelf ook wel natuurlijk
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met dat hardcoreluisterend tuig van tegenwoordig.
Ik luister geen hardcorequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
zelfs ik als hardcoreluistertuig snapte hem..quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Even in de Solarcoaster, brb.quote:
Vind je dat geen relaxt nummer dan?quote:
Grapje tog.quote:
Jawel. Daarom luister ik 'm nu ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vind je dat geen relaxt nummer dan?
Dankje, ik heb hem nu ook weer aan staanquote:
Ik zal eens een liveset fixxen met alleen zulke zweefmuziek, gewoon uur lang in het zonnetje met een biertje erbijquote:
Ja, goed plan welquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal eens een liveset fixxen met alleen zulke zweefmuziek, gewoon uur lang in het zonnetje met een biertje erbij
Hier nog een zweefnummer, deze is wel bekendquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:46 schreef Zeroku het volgende:
Die is ook wel ruig.
[..]
Ja, goed plan wel.
Prachtigquote:
Prima weertje inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:01 schreef wolfrolf het volgende:
Yarrharr maties, it be excellent weather for lootin' and drinking grog!!! Aye!
Haha toppertje.quote:
Jibaquote:
Oh, even luisterenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:06 schreef Patje1987 het volgende:
Oja Zero deze ga ik er dan ook tussen doen
Heyyquote:
Appelquote:
Heerlijk geslapen maar ik ben een lui kind dus zou nog gaarne nog in bed willen liggen. en Jij?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:20 schreef Omdatappel het volgende:
Hé jongens! Zijn jullie de enigen die al wakker zijn hier?
Lekker geslapen?
De rest is waarschijnlijk al naar school enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:20 schreef Omdatappel het volgende:
Hé jongens! Zijn jullie de enigen die al wakker zijn hier?
Lekker geslapen?
Hé gian!quote:
Ik wil ook wel bij jou in bed liggen hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen maar ik ben een lui kind dus zou nog gaarne nog in bed willen liggen. en Jij?
Ohja. Mensen die naar school gaan. Awhh, succes dan zo, Zero!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De rest is waarschijnlijk al naar school enzo. Ik moet om half 12 ook gaan, voor 45 minuten les
.
en wat gaat ons appeltje vandaag doen dan? geen school?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hé gian!
[..]
Ik wil ook wel bij jou in bed liggen hoor.Oh wacht, dat bedoelde je niet...
[..]
Ohja. Mensen die naar school gaan. Awhh, succes dan zo, Zero!
Thanksquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef Omdatappel het volgende:
Ohja. Mensen die naar school gaan. Awhh, succes dan zo, Zero!
Hihiquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil ook wel bij jou in bed liggen hoor.Oh wacht, dat bedoelde je niet...
Hoe lang moet je reizen dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:25 schreef Zeroku het volgende:
Ik snap dat ook echt niet. Er zijn mensen die 5 uur moeten reizen om op school te komen en dat weten ze daar. En dan nog maken ze zo'n rooster dat we voor 1 lesuur op en neer mogen midden op de dag.
Ik zit nog steeds depressief thuis. Vanmiddag werken met een ingepakte duim. Hoera.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat gaat ons appeltje vandaag doen dan? geen school?
Ik niet zo lang. 2.5 uur ofzo in totaal.quote:
dat lijkt me echt heul kut.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef Omdatappel het volgende:
Ik zit nog steeds depressief thuis. Vanmiddag werken met een ingepakte duim. Hoera.
Dat vind ik nog steeds lang.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik niet zo lang. 2.5 uur ofzo in totaal.
Ja, dat is het ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me echt heul kut.
wat heb je met je duim gedaan?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds lang.
[..]
Ja, dat is het ook.
Ik probeerde gister tijdens het werken iets van plastic uit mijn schoen te halen. Bleek dat het een scherp stuk glas was.... Vet diepe snee alles.
quote:
Mja, is op zich wel te doen hoorquote:
Als je het zelf maar niet vervelend vindt, dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, is op zich wel te doen hoor. 20 minuten met de bus, 40-50 minuten met de trein. Zo voorbij
.
Hé hallo.quote:
Is ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je het zelf maar niet vervelend vindt, dat is het belangrijkste.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hallo ik hoorde dat ik vandaag een massage kreeg van jullie.
Cosmo wat zei je tegen Snaavel dat hij je bericht weghaalde?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hallo ik hoorde dat ik vandaag een massage kreeg van jullie.
Ik zei "Ja Ronnie je bent een mongool"quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Cosmo wat zei je tegen Snaavel dat hij je bericht weghaalde?
Whehequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zei "Ja Ronnie je bent een mongool"
Hij heeft me nu ontvriend
Oja, dat is ook niks dan. Eerst maar zeker weten dat je dit ook echt wilt doen enzo, of ben je daar al zeker van?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is ook. Als ik dit jaar haal, ga ik misschien in Tilburg wonen. Maar heb er al een paar gezien van de opleiding die meteen op kamers gingen en toen faalden in de opleiding
. Zit je daar..
.
Ja dat wel. Maar de lat ligt bij mijn opleiding vrij hoogquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja, dat is ook niks dan. Eerst maar zeker weten dat je dit ook echt wilt doen enzo, of ben je daar al zeker van?
Wat voor opleiding doe je precies?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar de lat ligt bij mijn opleiding vrij hoog. We begonnen met 31 mensen en nu, drie blokken verder, zijn er nog 14 over. Heb tot op heden nog wel alles gehaald, dus de kans is wel groot dat ik het haal. Maar toch
.
HBO Rechten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je precies?
niks tegen ronnie..quote:
Succes zo Merelquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:12 schreef 92Merel het volgende:
Even hoi zeggen
En dan ga ik me nu lekker douchen en ervoor zorgen dat ik er top uitzie voor mn sollicitatie zo![]()
daag
deze vis naar complimentjes is te duidelijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:12 schreef 92Merel het volgende:
Even hoi zeggen
En dan ga ik me nu lekker douchen en ervoor zorgen dat ik er top uitzie voor mn sollicitatie zo![]()
daag
quote:
Dankjequote:
Vis naar complimentjes? Ohh zo bedoel jequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze vis naar complimentjes is te duidelijk
hoi merel
Succes met de sollicitatie zoquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:12 schreef 92Merel het volgende:
Even hoi zeggen
daag
quote:
Dankje Jantjequote:
je nieuwe UI is wel topquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Vis naar complimentjes? Ohh zo bedoel je
Totaal niet aan gedachtmaar nu je het zegt, het kan wel zo overkomen
Go get 'em girl!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:12 schreef 92Merel het volgende:
Even hoi zeggen
daag
Hey Sharrizardquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
Hey leukerdssss
morgenochtend om 8 uureen sollicitatiegesprek
Dankzij draaltjequote:
Yes sir !quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Go get 'em girl!!!
Tip: lage decolleté
Oh, succes !quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
Hey leukerdssss
Jamesquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
Hey leukerdssss
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas Janquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jamesals je hier morgen 8 uur bent dan lig ik nog in mn bed hoor
maar eehm je bent aangenomen
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Beetje te oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
ohw, de bejaardenkeuken? hebben ze eindelijk gebeld, of heb je toch zelf gebeld?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
Hey leukerdssss
hehehehquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:21 schreef sharr het volgende:
Ik heb net een sigaretje gerookt met een leraar, enige reden dat ik naar school ging[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, de bejaardenkeuken? hebben ze eindelijk gebeld, of heb je toch zelf gebeld?
Dankquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:23 schreef gianni61 het volgende:
succes aan de solliciterende piratenmeisjes
Okéquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:23 schreef sharr het volgende:
Ik heb me overigens net echt doodgelachen om een verhaal van een vriend, er kwam een Jehovagetuige aan de deur 'wij komen Jezus aanbieden' en hij vroeg 'kan ik hem ook leasen?' Gingen we dingen verzinnen die je erbij kunt vragen. "Zit water in wijn veranderen erbij inbegrepen?" "Krijg je die spijkers er gratis bij?" "Als ik hem opstuur voor reparatie, komt hij dan in drie dagen weer terug?" etc
Zeggen dat je moslim bent.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb altijd ruzie met Jehova's. Kutmensen.
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
ik heb ze nog nooit aan de deur gehad geloof ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ze worden altijd zo opdringerig als ik zeg dat ik het niet wil, op een gegeven moment zeg ik dat ze op moeten rotten en dan raken ze geďrriteerd.quote:
Dat is wel mogelijk hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:27 schreef sharr het volgende:
Inderdaad, ruzie ermee is niet echt mogelijk. Dat je boos op ze bent kan wel
Dan kan je waterbalonnen op ze gooienquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb nog nooit Jehova's aan de deur gehadDrie hoog wonen heeft zijn voordelen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
klinkieee![]()
![]()
die vrouw weer met gebrekkig Nederlands ?
en toen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook eens een les van Cosmo meegemaakt![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook eens een les van Cosmo meegemaakt![]()
Ja zeer boeiende les natuurlijk.quote:
ruzie gehad?quote:
Vroeger dagelijks bloedneus van hooikoorts. Nu niet meerquote:
mijn hooikoorts periode is gelukkig nog niet begonnen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vroeger dagelijks bloedneus van hooikoorts. Nu niet meer
Daar had ik vroeger ook veel last vanquote:
Niets hielp bij mij, ik had spray, tabletjes en alles. Maar ben het aan het vergroeien denk en hoop ik. Paar jaar geleden kon ik gewoon niet buiten zitten omdat het gewoon te erg was. Ging ik gewoon op bed liggen midden op de dag in de zomer zo erg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn hooikoorts periode is gelukkig nog niet begonnen.
heb ooit eens neusspray hiervoor geprobeerd, werkte perfect tegen hooikoorts, maar maakte wel je hele neus kapot en dus ook dagelijks bloedneus
Dat is Doerak zijn aartsrivaalquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben verliefd op de rat uit Ratatouille.
Nee!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat is Doerak zijn aartsrivaaldus je wordt nu voor een ultimatum gesteld... de rat of Doerak
![]()
en hallo appeltje !!!![]()
zo erg is het bij mij gelukkig nog niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niets hielp bij mij, ik had spray, tabletjes en alles. Maar ben het aan het vergroeien denk en hoop ik. Paar jaar geleden kon ik gewoon niet buiten zitten omdat het gewoon te erg was. Ging ik gewoon op bed liggen midden op de dag in de zomer zo erg.
Mijn brother in law had van die rode lampjes die hij in zn neusgaten moest hangen hihihiihihiquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niets hielp bij mij, ik had spray, tabletjes en alles. Maar ben het aan het vergroeien denk en hoop ik. Paar jaar geleden kon ik gewoon niet buiten zitten omdat het gewoon te erg was. Ging ik gewoon op bed liggen midden op de dag in de zomer zo erg.
DE DIKKE IS VAN MIJquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben verliefd op de rat uit Ratatouille.
Dat is inderdaad niet slimquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo erg is het bij mij gelukkig nog niet.
ik ben er wel achter gekomen dat hooi opsteken bij een vriend op de boerderij geen slim idee is met hooikoorts..
Ik vind je meer een Action Manquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben een Power Ranger [ afbeelding ]
Omg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Noooo, ik wil alleen Power Rangers theme spelen op gitaar, geen andere dingetjes
Hoi lieve klinkiequote:
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Twijfel of ik naar school ga of niet
Niet gaan en lekker thuis aan het bruin tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bij twijfel niet doen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wel doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
pics!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef 92Merel het volgende:
Dilemma wat aan te trekken![]()
Spijkerbroek, wit hemdje en dan geel vestje, blauw vestje of zo'n baseballvest (rood/wit)
Of blousje, kan ook nogquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef 92Merel het volgende:
Spijkerbroek, wit hemdje en dan geel vestje, blauw vestje of zo'n baseballvest (rood/wit)
Alleen een hemdje is zo bloot, vandaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics!
en baseballvest klinkt fout bij sollicitatie.
+ waarom een vest? het is fokking 25 graden buiten..
Baseballvest, heb ik ook aan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef 92Merel het volgende:
Voor sollicitatie is het trouwensquote:
we hebben voor je besloten dat je niet gaat en als je nu wel gaat dan moet je ons geen raad vragen jahhhquote:
ik weet eigenlijk niet goed wat een baseballvest is..quote:
Anders krijg ik een waarschuwingquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
we hebben voor je besloten dat je niet gaat en als je nu wel gaat dan moet je ons geen raad vragen jahhh![]()
![]()
Zijn wel stoere dingenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet goed wat een baseballvest is..
Oh dan zou ik een gewoon vestje doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voor sollicitatie is het trouwens![]()
En oh, zie net dat op mn blauwe vestje witte puntjes allemaal zitten, soort pluisjes, maar krijg ze er niet vanaf...
oeiii ja okquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Anders krijg ik een waarschuwing
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze heb ik aan![]()
Ik heb dezequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Okequote:
succes !!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:00 schreef 92Merel het volgende:
Ach, ik doe wel blousje en ben er nu vandoor, anders kom ik te laat.
Daag![]()
[..]
Ik heb deze
http://i.imgur.com/7tNBM.jpg
[..]
Oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |