C_Aquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had hem wel goed
Goedemorgen trouwens allemaal
herkenbaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja..
ze was er nog niet helemaal klaar mee geloof ikhuis stond wel te koop, maar ook zij konden beiden niet echt veel missen (huis gekocht op 2 salarissen) Toen ze over mij hoorde is ze wel door het lint gegaan.. toen het al 1 jaar uit was
![]()
wat is het allemaal??? Komkommer.... tomaten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil best wat met je delen
![]()
Of dat ik er eentje voor je maak
Maar dit is em
[ afbeelding ]
Mja ik heb geen idee wat voor opleiding ze gedaan heeft.. maar kantoor werk is meestal niet erg slecht voor je knieen , toch??quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat of een uitkering, maar de uitkerings instantie komt dan weer bij mij![]()
en met haar knieën moet ze ook nog oppassen wat voor werk ze gaat/kan doen
Nee!quote:
Jup.. en jezelf losrukken is dan toch het beste..quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
en ingesleten gewoontes...
morgequote:Op dinsdag 19 april 2011 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had hem wel goed
Goedemorgen trouwens allemaal
tuinbouwschool maar ze heeft ook nog astma, dus stuifmeel is niet echt handig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja ik heb geen idee wat voor opleiding ze gedaan heeft.. maar kantoor werk is meestal niet erg slecht voor je knieen , toch??
Wel balen he.. dat het in nederland zo in elkaar zit dat je nog tig jaar voor iemand z'n /d'r onderhoud moet betalen, zelfs als je niet meer een relatie hebt..
dat dus. in sommige gevallen terecht, maar in de meerderheid van de scheidingen zo vreselijk onterecht dat je, meestal als vent, moet blijven dokkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja ik heb geen idee wat voor opleiding ze gedaan heeft.. maar kantoor werk is meestal niet erg slecht voor je knieen , toch??
Wel balen he.. dat het in nederland zo in elkaar zit dat je nog tig jaar voor iemand z'n /d'r onderhoud moet betalen, zelfs als je niet meer een relatie hebt..
mja.. er is vast wel iets te vinden..quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuinbouwschool maar ze heeft ook nog astma, dus stuifmeel is niet echt handig.
ja, ik mag 12 jaar blijven betalen
Dus de man is weer de pineutquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat of een uitkering, maar de uitkerings instantie komt dan weer bij mij![]()
en met haar knieën moet ze ook nog oppassen wat voor werk ze gaat/kan doen
Ja en anders omscholing tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tsja.. IK ben ook de bokkelulquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus. in sommige gevallen terecht, maar in de meerderheid van de scheidingen zo vreselijk onterecht dat je, meestal als vent, moet blijven dokken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus de man is weer de pineut
Ik vind dat altijd zoooo krom hier in nederland. Ok dat je moet betalen voor je kinderen vind ik goed, maar dan ook nog voor je exvrouw
Je gaat toch niet voor niets bij iemand weg??
Ik kan me daar ook gewoon echt kwaad om maken
doe maar hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ik hou mn mond maar... is denk ik niet goed voor de sfeer hier om mn mening hier nu naar voren te brengen...
een lekkere discussie op de vroege morgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ik hou mn mond maar... is denk ik niet goed voor de sfeer hier om mn mening hier nu naar voren te brengen...
ow is het zo erg?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
het huis zal verkocht moeten worden denk ik... maar ze wil wel in het dorp blijven vanwege de school van de kinderenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. er is vast wel iets te vinden..
vriendinnetje werkt nu in de verzekeringen terwijl ze eigenlijk verpleegkundige is.. Ook gestopt vanwege de knieen..
en op zich zit ze dicht bij de randstad..
of wil ze gaan verhuizen??
mja wordt veel regelen. spullen, kinder regeling.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het huis zal verkocht moeten worden denk ik... maar ze wil wel in het dorp blijven vanwege de school van de kinderen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe maar hoor![]()
wij hebben beide afgesproken dat zij zou stoppen met werken dus dit is een gevolg daarvan.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een lekkere discussie op de vroege morgen
kan best hoor!
Tja, persoonlijk vind ik scheiden gewoon not-done... Ik ben zelf getrouwd en heb ja gezegd, tot de dood ons scheidt of Jezus terugkomt en niet zolang het leuk blijft. En als je dan toch besluit om uit elkaar te gaan, vind ik het wel zo fair dat degene die tijdens het huwelijk voor de inkomsten gezorgd heeft, dat die ook nog de zorg heeft voor het gezin. En ik vind het vooral vreselijk voor de kids...quote:
Goed bezigquote:
Meen je dat?quote:Op maandag 18 april 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
In België is tegenwoordig nieuwe wetgeving van kjracht die verbiedt om alcohol te verkopen aan mensen die nog geen 16 zijn.
Okee, dat kan.
En nu is dus ELKE blikken-automaat op ELK station in België voorzien van eoa gare gleuf waar je je ID in moet stoppen om aan te tonen dat je 16 bent, voordat je bier kan kopen. Maar goed, een paspoort past daar natuurlijk niet in![]()
En dus krijg je geen bier![]()
Waardeloos volk is het, belgen
Jullie hebben straks wel zo'n goede verstandhouding dat ze niet ineens met de kids ervandoor gaat naar oost groningen ofzo??quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het huis zal verkocht moeten worden denk ik... maar ze wil wel in het dorp blijven vanwege de school van de kinderen
ben het grotendeels best met je eens,quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tja, persoonlijk vind ik scheiden gewoon not-done... Ik ben zelf getrouwd en heb ja gezegd, tot de dood ons scheidt of Jezus terugkomt en niet zolang het leuk blijft. En als je dan toch besluit om uit elkaar te gaan, vind ik het wel zo fair dat degene die tijdens het huwelijk voor de inkomsten gezorgd heeft, dat die ook nog de zorg heeft voor het gezin. En ik vind het vooral vreselijk voor de kids...
nee, ze heeft haar ouders nog in de buurt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jullie hebben straks wel zo'n goede verstandhouding dat ze niet ineens met de kids ervandoor gaat naar oost groningen ofzo??
Je bent er samen ingestapt en zult dus ook samen moet werken aan het onderhoud van het huwelijk. En ik merk ook vaak zat dat je dat echt moet doen, omdat je anders toch echt je eigen dingen gaat doen, dat je vanzelf uit elkaar groeit. Zeker in de maatschappij waarin we leven, waarin het individu eigenlijk overal centraal staat. Daarom hebben wij afgelopen jaar de 'Marriage Course' gevolgd. Dat is een soort APK voor je huwelijk en dat werkt echt, tenminste bij ons.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben het grotendeels best met je eens,
maar er zijn helaas al te veel gevallen dat (bv) de vrouw schuldig is aan een scheiding, en de man tot in de lengte van dagen ook in haar onderhoud moet voorzien.
DAT vind ik erg unfair. Dat je voor je kids blijft betalen vind ik niet meer dan normaal.
En je gaat een huwelijk inderdaad "voor altijd" in, maar situaties kunnen wijzigen, en niets is dodelijker dan bij elkaar te blijven "omdat het moet" terwijl het liefdeskaarsje is gedoofd
hmm. en niet om je belachelijk te maken.. maar tot Jezus terug komt? dan mag je ineens wel scheiden??quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
Tja, persoonlijk vind ik scheiden gewoon not-done... Ik ben zelf getrouwd en heb ja gezegd, tot de dood ons scheidt of Jezus terugkomt en niet zolang het leuk blijft. En als je dan toch besluit om uit elkaar te gaan, vind ik het wel zo fair dat degene die tijdens het huwelijk voor de inkomsten gezorgd heeft, dat die ook nog de zorg heeft voor het gezin. En ik vind het vooral vreselijk voor de kids...
dus als je vrouw vreemd gaat ga jij zonder tegenspartelen voor d'r dokken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je bent er samen ingestapt en zult dus ook samen moet werken aan het onderhoud van het huwelijk. En ik merk ook vaak zat dat je dat echt moet doen, omdat je anders toch echt je eigen dingen gaat doen, dat je vanzelf uit elkaar groeit. Zeker in de maatschappij waarin we leven, waarin het individu eigenlijk overal centraal staat. Daarom hebben wij afgelopen jaar de 'Marriage Course' gevolgd. Dat is een soort APK voor je huwelijk en dat werkt echt, tenminste bij ons.
een paar jaar geleden was ik met je eens (behalve dan dat ik niet gelovig ben)quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
[..]
als je SAMEN een beslissing hebt genomen kom je er ook SAMEN uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een paar jaar geleden was ik met je eens (behalve dan dat ik niet gelovig ben)
maar als je jezelf terug vind naast de spoorlijn besef je wel (ik wel gelukkig) dat de dood ook geen oplossing is![]()
een makkelijke uitweg voor jezelf, dat wel. blijven zou uiteindelijk de stap hebben opgeleverd![]()
voor het onderhoud kan ik me er wel in vinden, zoals ik al zei, we hebben samen een besluit genomen en samen (hoe moeilijk ook) zullen we dat moeten oplossen.
Het bovenste bakje rijst en 3 dimsummetjes, flesje sojasaus. Onderste bakje sojabonen, zeewiersalade en tomaatjes en het losse bakje komkommer en 2 surimisticksquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is het allemaal??? Komkommer.... tomaten?
Ziet er goed uitquote:
Maar als je niet meer om je vrouw geeft? Dat je relatie zo domper is geworden dat het niet meer gezellig is? Als houden van weg is?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat is imho idd iets heel anders dan je best doen voor elkaar en knokken voor je relatie. Als je op die manier de handdoek in de ring gooit mag je heel snel wegwezen en dan hoef je van mij niks meer te verwachten ( tenzij er idd kids in het spel zijn)quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus als je vrouw vreemd gaat ga jij zonder tegenspartelen voor d'r dokken?
NOT dus, tot aan de hoogste rechter
Ik ben het zoooo eens met jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm. en niet om je belachelijk te maken.. maar tot Jezus terug komt? dan mag je ineens wel scheiden??
mja.. mijn mening over gezins"onderhoud" is bekenden dat betekend dus ook dat beide ouders blijven werken en dat er bij een evt scheiding beide ouders inkomsten hebben en dus hun eigen broek op moeten kunnen houden
![]()
en jah.. voor de kinderen ben je gewoon allimentatie verschuldigd.. dat staat buiten kijf!
Fijnquote:
I also agree with youquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Fijn
ook eens iemand die het wel met me eens is
APKquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:48 schreef Barreltje het volgende:
Denk dat MD vooral bedoelt dat je het niet zo ver moet laten komen dat een van de twee vreemdgaat of zichzelf naast de spoorbaan terug vind..
Die APK is dan wel een goed idee..
al zou ik zelf niet bedenken dat je die al op zo'n jonge leeftijd nofdig hebt
en.. ik krijg BarMan NOOOIT zover dat ie dat wil
in een slechte periode heb ik ooit eens een therapie voorgesteldquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
APKMijn man zal me alleen raar aankijken als ik daar mee aankom...
Hij zoudoen...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm. en niet om je belachelijk te maken.. maar tot Jezus terug komt? dan mag je ineens wel scheiden??
mja.. mijn mening over gezins"onderhoud" is bekenden dat betekend dus ook dat beide ouders blijven werken en dat er bij een evt scheiding beide ouders inkomsten hebben en dus hun eigen broek op moeten kunnen houden
![]()
en jah.. voor de kinderen ben je gewoon allimentatie verschuldigd.. dat staat buiten kijf!
Maar waarom zou mn vrouw vreemd gaan, als we samen goed aan ons huwelijk blijven werken, goed communiceren, open en eerlijk zijn, etc.? Het scheiden is een gevolg van het niet goed onderhouden van je huwelijk, mijns inziens. En dat onderhouden kost tijd en moeite...quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus als je vrouw vreemd gaat ga jij zonder tegenspartelen voor d'r dokken?
NOT dus, tot aan de hoogste rechter
Ik kan natuurlijk niet in de situatie kijken en probeer je beslissing ook te respecteren wok, begrijp me goed, maar ook dan geloof ik dat je er samen nog uit kan komen. Dat dingen kunnen veranderen en gewoonten erin kunnen slepen, dat geloof ik zeker, heb ik ook wel gemerkt (ook al ben ik nog maar 4,5 jaar getrouwd), maar volgens mij zijn huwelijken echt wel te redden. Ondanks pijn, bedrog en leugens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een paar jaar geleden was ik met je eens (behalve dan dat ik niet gelovig ben)
maar als je jezelf terug vind naast de spoorlijn besef je wel (ik wel gelukkig) dat de dood ook geen oplossing is![]()
een makkelijke uitweg voor jezelf, dat wel. blijven zou uiteindelijk de stap hebben opgeleverd![]()
voor het onderhoud kan ik me er wel in vinden, zoals ik al zei, we hebben samen een besluit genomen en samen (hoe moeilijk ook) zullen we dat moeten oplossen.
ik snap dat niet goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in een slechte periode heb ik ooit eens een therapie voorgesteld
ALS-BLIKKEN-KONDEN-DODEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |