I know...quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet jij niet wat er allemaal in een dames tas past dan?
daar komt altijd een hele uitzet uit man
o ok. zover ben ik nog niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel oppassen voor spoilers
http://games.fok.nl/siten(...)fok-ubi-maandag.html
mzzl paastoekquote:
dat heb ik vandaag ook moeten doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:04 schreef Koen66 het volgende:
lekker eten hebben jullie allemaal
Ik heb maar weer in alle vroegte m'n bammetjes gesmeerd
neem aan dat jullie voorlopig nog wel in 1 huis wonen toch?quote:
de eerste dagen nog welquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neem aan dat jullie voorlopig nog wel in 1 huis wonen toch?
bij ons achter hebben de achterburen na bekendmaken dat ze uit erlkaar gingen nog meer dan een jaar samengewoondquote:
pff dat lijkt me echt te lang. ook niet echt fijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij ons achter hebben de achterburen na bekendmaken dat ze uit erlkaar gingen nog meer dan een jaar samengewoond
hmm..quote:
ja, woonruimte kost geldquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij ons achter hebben de achterburen na bekendmaken dat ze uit erlkaar gingen nog meer dan een jaar samengewoond
helaas, maar bedankt voor meedenkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm..
ohja Wok..
huisje is al verhuurd..
sorry!
en ik zit nu lekker m'n zelfgesmeerde boterhammetjes met pindakaasop te peuzelen
lunch haal ik gewoon in de kantine .. Keuze uit : 1 salade, 3 warme snacks/voorgerechten , 2 verschillende soepen, 2 verschillende warme maaltijden 1 salade bar en een heeeleboel boterhammen en broodjes en een groot assortiment beleg
BarMan heeft ook nog een jaar samengewoon met z'n ex.. hij op de zolder , zij benedenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat mevrouw exwokkin binnenkort wel werken dan??quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, woonruimte kost geld![]()
en met 1 salaris word dat voor ons ook erg krap
Graag gedaan!quote:
als ik zou zeggen dat het over is vermoed ik dat ze rap een slotenmaker laat langskomenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
BarMan heeft ook nog een jaar samengewoon met z'n ex.. hij op de zolder , zij beneden
ik vond de twee maandend die ik in Noorwegen moest blijven toen het over was heeeeeel lang en emotioneel vermoeiend
quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, woonruimte kost geld![]()
en met 1 salaris word dat voor ons ook erg krap
zij stond op de urgentielijst voor een eigen woning, maar zelfs urgentie schoot niet opquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff dat lijkt me echt te lang. ook niet echt fijn.
dat of een uitkering, maar de uitkerings instantie komt dan weer bij mijquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gaat mevrouw exwokkin binnenkort wel werken dan??
ok maar neemt niet weg dat het me lastig lijkt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zij stond op de urgentielijst voor een eigen woning, maar zelfs urgentie schoot niet op
quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat of een uitkering, maar de uitkerings instantie komt dan weer bij mij![]()
en met haar knieën moet ze ook nog oppassen wat voor werk ze gaat/kan doen
mja..quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik zou zeggen dat het over is vermoed ik dat ze rap een slotenmaker laat langskomen
ik had hem wel goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel oppassen voor spoilers
http://games.fok.nl/siten(...)fok-ubi-maandag.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |