quote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS is zo lang gebanned dat niemand meer weet wie hij is. Kutuser dus, slotje.
Deze klassenboekdragers hangen ook frequent rond in KLB Feedback om daar hun mod-skills aan te tonen. Het gedrag is niet de kern van mijn klacht, maar de veronderstelling hierachter. Het is KLB, KLB is niet het afvoerputje of sodom en gomorra van Fok!, maar een wilde arena met slaven die zich als mongolen gedragen (mijzelf incluis), soms pogingen tot humor doen, maar vooral niet de suggestie wekken dat de activiteit (de inhoud van een post) ‘zin’ heeft. Toch vindt men het nodig om posts op hun ‘zinvolheid’ te beoordelen (“en je punt is?”). Die suggestie is bijzonder. De KLB-arena is temporeel en een constructie van het moment, niemand is daar werkelijk als slaaf in gevangen (we lopen lachend met onze espresso weer het serieuze leven in), behalve de mods omdat zij voortdurend de grenzen aan moeten geven en het domein definiëren. Dat is een ondankbare maar bijzondere taak.quote:Op maandag 18 april 2011 01:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ah je zat te trollen. Ga vooral zo door en je bent binnenkort exit.
Toch? Het is direct ook een ode aan de mods.quote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
Aansporen tot rellen reflectie . 24-uursban voor TS.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef Pixie. het volgende:
goeie argumenten ik ben het hier volkomen mee eensch
Neen, je citeert gebruikers in je OP om ze in een negatief daglicht te zetten. Dat mag niet van mij.quote:Op maandag 18 april 2011 22:46 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Toch? Het is direct ook een ode aan de mods.
Oh sorry, wil jij de post even editen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Neen, je citeert gebruikers in je OP om ze in een negatief daglicht te zetten. Dat mag niet van mij.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef Pixie. het volgende:
goeie argumenten ik ben het hier volkomen mee eensch
Ga vooral zo door.quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Oh sorry, wil jij de post even editen?
Goeie omschrijving van KLB!quote:Op maandag 18 april 2011 22:42 schreef squatt3r het volgende:
maar een wilde arena met slaven die zich als mongolen gedragen (mijzelf incluis), soms pogingen tot humor doen, maar vooral niet de suggestie wekken dat de activiteit (de inhoud van een post) ‘zin’ heeft.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zou wel ONZoveral-mod willen worden idd.
Wat is de achtergrond van deze ambitie? Heb je een stappenplan hoe je dit wil bereiken?quote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zou wel ONZ-mod willen worden idd.
Ze waren in ieder geval in de positie het klassenboek te vergeten. Ik geef toe dat de metafoor niet helemaal houdbaar isquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef Robophatt het volgende:
Klassenboekdragers, zijn dat niet die leerlingen die het klassenboek altijd vergaten?
Het is een verkapte open sollicitatie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:57 schreef Paxcon het volgende:
TS roept hier users tot de orde en probeert derhalve als mod over te komen.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Eens met alles behalve de laatste zin.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef <geanonimiseerd> het volgende:
Ken ik niet. Verder is posten uit naam van een gebande niet toegestaan.
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51schreef <geanonimiseerd> het volgende:
[..]
Luister. Jij kapt nu met die nietszeggende topics of de bans gaan een stuk langer worden. Duidelijk? Mooi zo.
Eh je hebt het geloof ik niet helemaal begrepen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:37 schreef wise het volgende:
klagen over KLB
calling opa over, calling opa..
volgens mij heb jij het helemaal niet begrepen, maar goedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:38 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Eh je hebt het geloof ik niet helemaal begrepen.
Je hebt in ieder geval mijn klacht niet begrepen, daar kan ik over oordelen, omdat ik de eigenaar van de klacht ben en aldus kan oordelen of een reactie wel of niet over mijn klacht gaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:40 schreef wise het volgende:
[..]
volgens mij heb jij het helemaal niet begrepen, maar goed
wij naaiden kutklasgenoten door ze op te schrijven als afwezig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Toen ik klassenboekdrager was, moest er dat jaar 5x een nieuw klassenboek komen omdat de vorige helemaal kapot was én mensen konden hun afwezigheid weg-tip-ex'en
en personen als jou zetten we ondersteboven in de prullenbak.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:29 schreef Beelzebufo het volgende:
Als Klassenboek Drager 1982-1982 wil ik hier ten sterkste protesteren tegen de negatieve teneur die tegen het Ambacht van Klassenboek Dragers wordt geuit.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:37 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind het een terechte klacht, maar om jouw analogie een beetje aan te passen:
KLB is een circustent waar durfals voor een rodeostier uit mogen rennen. De modjes zijn de ziekebroeders die TS snel van de grond af mogen schrapen als hij weer eens onder de voet gelopen is door de stier (KLB-users) en mannen als HSG-Bomber zijn de rodeoclowns die rondjes door de zaal rennen en taarten in elkaars gezicht gooien.
Bedankje? De quotes zijn anoniem!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar waar is het bedankje? Of denk jij dat RC daadwerkelijk iets toevoegt?
Een anonieme gebruiker kan je toch ook bedanken? RC = RichCalibier.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:58 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Bedankje? De quotes zijn anoniem!
Ik weet niet waar RC voor staat
Je hebt gelijk, dank aan de anonieme rodeoclown, hulde!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Een anonieme gebruiker kan je toch ook bedanken? RC = RichCalibier.
En in ruil daarvoor liet je je in het fietsenhok aftrekken zeker...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Toen ik klassenboekdrager was, moest er dat jaar 5x een nieuw klassenboek komen omdat de vorige helemaal kapot was én mensen konden hun afwezigheid weg-tip-ex'en
Ja mijn analogie houdt niet zo lang stand. Nikmans vergelijking met circustent past beterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef xibalba het volgende:
Ik moest juist het klassenboek dragen, omdat ik er toch altijd in stond.....
Tja, misschien moet je een hobby of een leven zoeken ipv mijn post gedrag dagelijks op de voet te volgen, dan wordt je misschien ook eens wat minder gefrustreerd, dan kunnen wij hopelijk hier allen in de toekomst door één deur, maar jij verpest die harmonie nu.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:39 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Heel stoer hoor. Ik heb je werkelijk nog nooit op iets inhoudelijks kunnen betrappen. Ik vind deze aantijgingen absurd. Ik kan er ook niets aan doen dat jij geen opleiding hebt gevolgd.
Het is word je.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Tja, misschien moet je een hobby of een leven zoeken ipv mijn post gedrag dagelijks op de voet te volgen, dan wordt je misschien ook eens wat minder gefrustreerd, dan kunnen wij hopelijk hier allen in de toekomst door één deur, maar jij verpest die harmonie nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |