Wat heeft dat voor zin? Dan zit hij nog steeds op FOK!.quote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Amoeba het volgende:
Amenth, de retard van FOK!. Rot op naar je eigen land man.
wtfquote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Haque het volgende:
middelvinger voor jullie haters
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef amenth het volgende:
snap niet dat die man zoveel haters heeft; doet prima werk heeft redelijke armen voor zn leeftijd (ws wel domme kracht erin) en leeft prima mooie auto, open relatie mag met andere vrouwen enz. en nog zitten al die fokkers hem uit te lachen en alles terwijl ze zelf heel de adg p de zolder zitten te kankeren op alles
klacht: mensen die peter R de vries haten maar zelf geen leven hebben
Ook echt ff vol vertrouwen met dat vingertje wijzen zo, wat een koning.quote:
Ben je nou zo dom?quote:Op zondag 17 april 2011 23:00 schreef squatt3r het volgende:
Zijn verontwaardiging rondom de desinteresse van Nederland in moorden in Suriname vind ik wel wat apart, het lijkt te suggereren dat Suriname als volwaardig gezien moet worden.
Zeker! Domme mensen gebruiken doorgaans de woorden 'verontwaardiging' 'suggereren' en 'volwaardig' kortom, je hypothese heb je direct getoetst!quote:
zucht.quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan moeten al die scheepswrakken en vliegtuigen onderhand wel zo opeen gestapeld zijn in dat 3hoekig gebied dat ze boven de zee uitsteken, toch?
Ik zie ze niet.
Wil je aandacht?quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef amenth het volgende:
soms vraag ik me wel eens af waarom er nooit een klagt over mij is aan mn hoeveelheid haters te zien :s
bedankt voor het verduideleken van de klachtquote:
zoals echte bazen dat doenquote:Op zondag 17 april 2011 23:43 schreef Pheerful het volgende:
Peter R. De Vries.
Altijd een kwartier laten zien hoe hij in zijn dikke auto rijdt![]()
.
Mijn hele postgeschiedenis doorspitten en dan met een offtopic post komen aankakken.quote:Op zondag 17 april 2011 23:15 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Zeker! Domme mensen gebruiken doorgaans de woorden 'verontwaardiging' 'suggereren' en 'volwaardig' kortom, je hypothese heb je direct getoetst!
Hier poep je ook al zo'n intellectuele hypothese uit:
[..]
zucht.
Nee lullo, het gaat om mensen die in Suriname moorden hebben gepleegd, vervolgens naar Nederland zijn gevlucht en hier een luilekkerleven leiden zonder dat de overheid zich daar drukt om maakt.quote:Zijn verontwaardiging rondom de desinteresse van Nederland in moorden in Suriname vind ik wel wat apart, het lijkt te suggereren dat Suriname als volwaardig gezien moet worden.
Ehm, het was de eerste die ik tegenkwam, ik wierp een blik op de topics en wist direct dat je bij een dergelijk onderwerp de mist in zou gaan.quote:Op maandag 18 april 2011 00:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn hele postgeschiedenis doorspitten en dan met een offtopic post komen aankakken.
Tweemaal:+
voor jou.
Gebruik jij nou de woorden 'lullo' en 'joh'? Verder erg schattig dat je denkt het uit te moeten leggen en mijn post serieus neemt. Je morele verontwaardiging ("hoe absurd (..) kreeg zelf een baan") is aandoenlijk, misschien sollicitatiebrief sturen naar Alberto Stegeman?quote:[..]
Nee lullo, het gaat om mensen die in Suriname moorden hebben gepleegd, vervolgens naar Nederland zijn gevlucht en hier een luilekkerleven leiden zonder dat de overheid zich daar drukt om maakt.
Sterker nog, ze worden hier in de watten gelegd door verstrekking van een uitkering en, hoe absurd, één van deze criminelen kreeg zelfs een baan bij de overheid.
Hoezo is Peter R de Vries alleen maar verontwaardigd over Nederland? Heb je die tv reportages wel gezien joh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze hebben wel een laag zelfbeeld en ik zie de bitch in hem.quote:Op maandag 18 april 2011 00:51 schreef amenth het volgende:
narcisten bereiken over het algemeen meer
Mankeer je wat aan je ogen? Dyslectisch?quote:Op maandag 18 april 2011 00:38 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ehm, het was de eerste die ik tegenkwam, ik wierp een blik op de topics en wist direct dat je bij een dergelijk onderwerp de mist in zou gaan.
[..]
Gebruik jij nou de woorden 'lullo' en 'joh'?
Ah je zat te trollen. Ga vooral zo door en je bent binnenkort exit.quote:Verder erg schattig dat je denkt het uit te moeten leggen en mijn post serieus neemt. Je morele verontwaardiging ("hoe absurd (..) kreeg zelf een baan") is aandoenlijk, misschien sollicitatiebrief sturen naar Alberto Stegeman?
Fout gedacht knul.quote:Ik denk dat jij uggs draagt, je er trots op bent dat je communicatie hebt gestudeerd en in de mawketing werkt, in een fiat panda rijdt en dat je vriendinnen allemaal moeders zijn. Misschien ben je zelf vegetariër en geloof je in 'dierenrechten'?
welke rijd die dan 5 serie zeker en er is niks mis met de M3 veel chimeids digge m in ieder geval en mn collegas ookquote:Op maandag 18 april 2011 01:17 schreef Stirneriaan het volgende:
De Vries rijdt tenminste een fatsoenlijke BMW ipv zo'n turkenbak als de M3.
Boekenplank die zich door kerels zo diep in zn aars laat nemen dat zn hersenen zijn aangetast en alleen nog wartaal en verzinsels uitkraamt.quote:Op maandag 18 april 2011 01:25 schreef boekenplank het volgende:
ratelslangetje die voor een vrij Palestina is en ene kut turk hyped
quote:Op maandag 18 april 2011 02:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Boekenplank die zich door kerels zo diep in zn aars laat nemen dat zn hersenen zijn aangetast en alleen nog wartaal en verzinsels uitkraamt.
jongeee geef die m3 is terugquote:Op maandag 18 april 2011 01:20 schreef amenth het volgende:
[..]
welke rijd die dan 5 serie zeker en er is niks mis met de M3 veel chimeids digge m in ieder geval en mn collegas ook
Een buitenlander laat je toch niet een zelfstandige proefrit maken. Dat is vragen om problemen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef jacobussss het volgende:
[..]
jongeee geef die m3 is terug
hij nam zelfs zijn vriendin mee
http://auto.marktplaats.n(...)-m3-cabrio-1000.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |