Is dat hetzelfde waarin ook een bos lag waar mensen in verdwenen en plots 5 jaar later uit kwamen zonder dat ze wisten waar ze waren geweest?quote:
Ja, je zou eventueel de OP kunnen lezenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde waarin ook een bos lag waar mensen in verdwenen en plots 5 jaar later uit kwamen zonder dat ze wisten waar ze waren geweest?
Of zit ik nu verkeerd?
Ik zie het al, sorryquote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je zou eventueel de OP kunnen lezen
Na een besmuikt lachje niet te kunnen onderdrukken, zie ik net waar je verwarring vandaan komt: "[Hoia-baciu de] Bermuda Driehoek van Transsylvanië." tja... als je er niet bekend mee bent zou je kunnen gaan denken dat 'de Bermuda driehoek' in Transsylvanie ligt, en met een bos te maken heeft.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:29 schreef summer2bird het volgende:
Ah, hiermee was ik ff in de war mee. Hoia-baciu bos en andere enge bossen, mystieke plekken.
ja en vliegtuigen dan ? en mensen kunnen toch zwemmen of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:41 schreef Swine het volgende:
Het zijn methaangassen die vrijkomen.
De bubbels zorgen voor een verminderd soortelijk gewicht van het water (1 liter water is zwaarder dan 1 liter water + methaan) waardoor een schip niet meer 'gedragen' kan worden en zinkt
Midden op zee kun je best lang zwemmen tot je wat tegenkomt...quote:Op zondag 17 april 2011 16:23 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
ja en vliegtuigen dan ? en mensen kunnen toch zwemmen of zie ik dat verkeerd?
Ik denk niet dat je het zolang volhoud.quote:Op zondag 17 april 2011 17:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Midden op zee kun je best lang zwemmen tot je wat tegenkomt...
Als het soortelijk gewicht van water zodanig veranderd dat een schip zinkt, dan ga je zelf ook wel koppie onder hoorquote:Op zondag 17 april 2011 16:23 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
ja en vliegtuigen dan ? en mensen kunnen toch zwemmen of zie ik dat verkeerd?
Vét! Als we dat ding kunnen vinden hebben we én Atlantis gevonden én bewezen dat het bestaan heeft én van de artefacten, zoals die centrale, kunnen we natuurlijk een hoop leren..quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Een zienswijze die ik ooit ben tegengekomen:
In de Bermuda driehoek ligt een verzonken energiecentrale van Atlantis; Een enorm kristal in de vorm van een pyramide dat een vortex veroorzaakt waar schepen of vliegtuigen interdimensionaal in kunnen verdwijnen.
Het is ook de plaats waar palingen bijeenkomen; men veronderstelt: vanwege deze energie stralingen.
Dan moeten al die scheepswrakken en vliegtuigen onderhand wel zo opeen gestapeld zijn in dat 3hoekig gebied dat ze boven de zee uitsteken, toch?quote:Op zondag 21 november 2010 13:49 schreef Bastard het volgende:
Bubbels met gas inderdaad, gas die opstijgt en de lucht te ijl maakt voor vliegtuigen om in te vliegen. En boten die ook hun drijfvermogen kwijt raken door de gassen.
Dat was de uitkomst of de plausibele verklaring die ze er aan konden geven..
quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan moeten al die scheepswrakken en vliegtuigen onderhand wel zo opeen gestapeld zijn in dat 3hoekig gebied dat ze boven de zee uitsteken, toch?
Ik zie ze niet.
quote:... een denkbeeldige driehoek tussen Miami, de Bermuda-eilanden en Puerto Rico in het westelijk deel van de Atlantische Oceaan.
"e:De grootte van de driehoek variëert van 1.250.000 vierkante kilometer tot drie keer die grootte, naargelang de verbeelding van de auteur. (Sommigen voegen de Azores, Golf van Mexico en West-Indië toe aan de driehoek.)
Ik lees alleen maar 'mogelijk' en 'waarschijnlijk' en andere suggesties.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |