abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:05:53 #1
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_92898654

Het Hoia-Baciu Bos wordt ook wel de "Bermuda Driehoek van Transsylvaniė." genoemd. Dit zeer dichte woud kreeg voor het eerst bekendheid in de late jaren `60 toen bioloog Alexandru Siff verschillende verbazingwekkende foto's nam van vliegende schijfvormige objecten in het luchtruim boven de boomkruinen

Mensen die in het bos bezoeken krijgen ook op onverklaarbare wijze huiduitslag of beginnen zich licht in het hoofd te voelen of worden ziek. Ook van elektronische apparaten is bekend dat ze op onverklaarbare wijze defect raken in het gebied. Sommige paranormale onderzoekers associėren deze onbekende storing met bovennatuurlijke activiteit.

Sommigen geloven dat het bos is de toegangspoort is tot een andere dimensie. Er zijn verschillende verhalen bekend van mensen die het bos betraden en alle gevoel van tijd kwijtraakten. Een zo`n verhaal zou gaan over een 5 jarig meisje dat in het bos verdween, en 5 jaar later weer opdook. Gekleed in de zelfde kleding al waarin zij verdween. Maar zij zou zich niet meer kunnen herinneren waar zij in de afgelopen 5 jaar is geweest.

Meer recent horen we verhalen over het bos in de vorm van paranormale activiteit zoals bv [klop]geesten. In een paranormale tv-uitzending zou een onderzoeker in het bos in zijn arm zijn gekrast en op de grond zijn gegooid.

Deze paranormale activiteit lijkt zich te concentreren op een onverklaarbare plek in het bos, het zou gaan om een vegetatie dode zone. Het is een bijna een perfecte cirkel in het bos waar niets wil groeien. Er zijn bodemmonsters van de plek genomen en geanalyseerd, maar de resultaten laten zien dat er niets in de bodem zit dat de groei van planten zou tegenhouden.

UFO's, een dode vegetatie zone, lampen zonder logische bron, poltergeist activiteit, EVP activiteit, en slecht functionerende elektronica zijn de gedocumenteerde paranormale gebeurtenissen van dit griezelig bos. Terwijl de meeste van de verhalen over deze legendarische locatie kan worden gezien als overdreven, is het gezien de recente goed gedocumenteerde gevallen van poltergeist activiteit toch moeilijk te negeren dat er iets gaande is in dit bos dat we niet kunnen begrijpen en verklaren.

Bron http://www.quofataferunt.(...)&catid=101&Itemid=95

Kent iemand nog meer bossen zoals deze ? en misschien ook in Nederland ? wie is er wel eens naar het Solse gat geweest ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Demon_Hunter op 17-02-2011 00:11:16 (Spelling politie.) ]
Minds are like parachutes. They only function when open.
  Forum Admin donderdag 17 februari 2011 @ 00:07:08 #2
35723 crew  GGMM
pi_92898695
quote:
Er zijn verschillende verhalen bekent
Bekend.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:10:03 #3
334357 Emery
Heavy Metal King!
pi_92898787
Wow, ik wist hier niks van af maar erg interessant. Mooi ook in dat ene filmpje. "Any advice?" "Don't go."
"My name is Emery and primarily I make noises - and ideas".
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:10:28 #4
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_92898804
quote:
6s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bekend.
Das de bron he... maar ik zal het aanpassen, ga je ook nog OT reageren of moet dit topic weer verzanden in een discussie over spelling ?
Minds are like parachutes. They only function when open.
  Forum Admin donderdag 17 februari 2011 @ 00:11:52 #5
35723 crew  GGMM
pi_92898842
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:10 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Das de bron he... maar ik zal het aanpassen, ga je ook nog OT reageren of moet dit topic weer verzanden in een discussie over spelling ?
Waarom zou je discussiėren over een feit?

Ontopic: Nee, zo'n bos ken ik niet in Nederland. Wel een leuk topic om te volgen verder. ^O^
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 17 februari 2011 @ 07:55:25 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92903313
Wow :o wat een cool verhaal zeg! Bij het filmpje "deep in the woods" kreeg ik wel iets van een viral idee, zoals de film Blairwitch project, erg gaaf als dat echt is iig :D
Als het in de buurt zou wezen had ik er (overdag) wel eens willen lopen, ziet er wel heel mooi en vredig uit verder..

In Nederland, nee vlgs mij niet van die bossen, zijn we toch ook een beetje te nuchter voor niet? Solse gat ben ik wel eens geweest idd.. was apart.
The truth was in here.
pi_92906675
Wow, wat een mooi topic.
Dat er nog zulke magische plekken bestaan.

*linkjes kijken gaat
pi_92907883
WTF gebeurt er in dat syfy channel filmpje? Het lijkt wel of die gast gewoon weggeblazen wordt.

Wie is bekend met dat programma en gebruiken ze er vaak trucage in?
pi_92908203
Mooie OP. Ga thuis wel even de filmpjes bekijken. Ik voel er toch niks voor om daar mijn tentje op te zetten.
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:50:51 #10
316906 ZweefMeisje
met beide beentjes aande grond
pi_92908878
ik zie in die filmpje dat er daar genoeg zijn die zich daar manifesteren

[ Bericht 3% gewijzigd door ZweefMeisje op 17-02-2011 11:59:17 ]
pi_92908893
Heb het eerste filmpje bekeken en moet eerlijk zeggen dat ik dat niet bijzonder vind. Gewoon een bos. Wel lekker muziekje er achter.

Volgende kijken..
pi_92979638
Dat 1e filmpje... ---> :')

Alleen maar wat bomen en in het begin een vliegtuig.

2e filmpje... Daar heb ik geen antwoord op. In 1e instantie echt wtf! Maar weer video. Ik had er graag zelf gezeten om het te ondervinden.. :P

3e filmpje... tja weer die bomen. Wtf! Wat is er mis met die bomen? Bomen = bos??

Ik ben dol op mysteries en heb er vele gelezen en uitgeplozen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hier weinig mee kan.

Ik kan verder ook geen vertalingen vinden van gebeurtenissen... jammer!
Er was eens....
pi_92986460
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:48 schreef Maitje het volgende:
Dat 1e filmpje... ---> :')

Alleen maar wat bomen en in het begin een vliegtuig.

2e filmpje... Daar heb ik geen antwoord op. In 1e instantie echt wtf! Maar weer video. Ik had er graag zelf gezeten om het te ondervinden.. :P

3e filmpje... tja weer die bomen. Wtf! Wat is er mis met die bomen? Bomen = bos??

Ik ben dol op mysteries en heb er vele gelezen en uitgeplozen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hier weinig mee kan.

Ik kan verder ook geen vertalingen vinden van gebeurtenissen... jammer!
Ja, ik zat ook echt te kijken of ik wat bijzonders aan die bomen zag, maar nee.
Misschien moet je er zķjn en vóel je dan dat er een aparte sfeer hangt, maar nu zie ik eigenlijk niets waarvan ik zeg: wauw!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:01:15 #14
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_92988100
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, ik zat ook echt te kijken of ik wat bijzonders aan die bomen zag, maar nee.
Misschien moet je er zķjn en vóel je dan dat er een aparte sfeer hangt, maar nu zie ik eigenlijk niets waarvan ik zeg: wauw!
& Waar is nou dat "zeer dichte woud" ???
Filmpje had net zo goed op de veluwe of ergens in brabant gemaakt kunnen zijn :{

Ik zie ook niks bijzonders i.i.g.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_92989924
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:01 schreef R0N1N het volgende:

[..]

& Waar is nou dat "zeer dichte woud" ???
Filmpje had net zo goed op de veluwe of ergens in brabant gemaakt kunnen zijn :{

Ik zie ook niks bijzonders i.i.g.
Zag ook een boomstronk, diep in het bos, je kon zien dat die boom pas gekapt was.
Dus daar komen regelmatig mensen om de bomen bij te houden en te kappen, nee niks bijzonders dat bos.
pi_93004703
Er zou ook een plek zijn waar niets zou groeien.. komt dat ook nog ergens terug in 1 van de filmpjes want ik kan het niet vinden...?

Goed, het zou mij niets verbazen als er vele nare dingen in het bos zijn gebeurd, zoals moorden of mensen die totaal de weg zijn kwijt geraakt, maar wat wil je in een vrij dicht afgelegen bos?

Ik denk dat er vrij weinig mis mee is met het bos.
Er was eens....
  woensdag 23 februari 2011 @ 06:40:03 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93186862
Er is helaas maar weinig info te vinden over dit bos verder.. je zou toch meer onderzoek verwachten?

Ik kwam nog wel een skeptisch artikel tegen maar die stellen meer vragen dan dat je antwoorden krijgt.
The truth was in here.
pi_93187060
http://en.wikipedia.org/wiki/Pluckley < Ook een "haunted" bos in het dorpje Puckley. Het bos heet "Screaming woods". Was gister op SyFy channel een item over, maar wat ik mee kreeg was dat ze alles "verklaard" hadden, alleen waren die verklaringen af en toe zo ver gezocht..

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 07:30:44 ]
pi_93191950
Aan het 3de filmpje vind ik niks raars aan.
Twiddel
pi_93192721
Als je goed naar de bomen hebt gekeken zie je dat sommige inelkaar zijn gegroeid en om elkaar heen kronkelen. Ook hebben sommige bomen vreemde draaiende kronkels, wat naar mijn weten alleen gebeurt als er een object in de weg staat, dan gaan de takken gewoon daar omheen. Maar er staan geen objecten in de weg.
Vond het wel opmerkelijk ook het volgende
de bomen groeien allemaal zo scheef en normaal groeid een boom naar het licht dus niet zo scheef.
Dat filmpje dat die man als het ware werd weggeblazen, heb ik t gevoel dat het nep is en gewoon op sensatie belust.
pi_93192950
tvp
pi_93202299
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef mousy31 het volgende:
Als je goed naar de bomen hebt gekeken zie je dat sommige inelkaar zijn gegroeid en om elkaar heen kronkelen. Ook hebben sommige bomen vreemde draaiende kronkels, wat naar mijn weten alleen gebeurt als er een object in de weg staat, dan gaan de takken gewoon daar omheen. Maar er staan geen objecten in de weg.
Vond het wel opmerkelijk ook het volgende
de bomen groeien allemaal zo scheef en normaal groeid een boom naar het licht dus niet zo scheef.
Dat filmpje dat die man als het ware werd weggeblazen, heb ik t gevoel dat het nep is en gewoon op sensatie belust.
Heb je hier in Nederland wel is goed naar de bomen gekeken? Vooral oude bomen in bepaalde steden..

Nee, Zoals ik al eerder zei, is het een bos wat erg afgelegen ligt, groot is en gewoon makkelijk veel dingen kunnen gebeuren zonder toezicht..
Er was eens....
pi_93215041
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:19 schreef Maitje het volgende:

[..]

Heb je hier in Nederland wel is goed naar de bomen gekeken? Vooral oude bomen in bepaalde steden..

Nee, Zoals ik al eerder zei, is het een bos wat erg afgelegen ligt, groot is en gewoon makkelijk veel dingen kunnen gebeuren zonder toezicht..
Ja hoor en zoals ik al zei zijn deze vormen op t filmpje vreemd
k zie bomen genoeg en weet vrij veel over tuinbouw en landbouw, planten / bomen groeien naar het licht toe. En niet zonder obstakels in vreemde vormen.
pi_93238152
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:22 schreef SamEnMoos het volgende:
WTF gebeurt er in dat syfy channel filmpje? Het lijkt wel of die gast gewoon weggeblazen wordt.

Wie is bekend met dat programma en gebruiken ze er vaak trucage in?
Ik heb het programma vaak gezien en volgens mij niet. Die gasten verklaren vaak dingen juist dingen als niet spooky in plaats van wel.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_93284084
Dat meisje van 5 he.. Heeft zij ooit een verklaring afgelegd?
Sowieso bomen O+
Zo er zelf alleen het lef niet voor hebben om erheen te gaan
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')