Das de bron he... maar ik zal het aanpassen, ga je ook nog OT reageren of moet dit topic weer verzanden in een discussie over spelling ?quote:
Waarom zou je discussiëren over een feit?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Das de bron he... maar ik zal het aanpassen, ga je ook nog OT reageren of moet dit topic weer verzanden in een discussie over spelling ?
Ja, ik zat ook echt te kijken of ik wat bijzonders aan die bomen zag, maar nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:48 schreef Maitje het volgende:
Dat 1e filmpje... --->
Alleen maar wat bomen en in het begin een vliegtuig.
2e filmpje... Daar heb ik geen antwoord op. In 1e instantie echt wtf! Maar weer video. Ik had er graag zelf gezeten om het te ondervinden..
3e filmpje... tja weer die bomen. Wtf! Wat is er mis met die bomen? Bomen = bos??
Ik ben dol op mysteries en heb er vele gelezen en uitgeplozen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hier weinig mee kan.
Ik kan verder ook geen vertalingen vinden van gebeurtenissen... jammer!
& Waar is nou dat "zeer dichte woud" ???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, ik zat ook echt te kijken of ik wat bijzonders aan die bomen zag, maar nee.
Misschien moet je er zíjn en vóel je dan dat er een aparte sfeer hangt, maar nu zie ik eigenlijk niets waarvan ik zeg: wauw!
Zag ook een boomstronk, diep in het bos, je kon zien dat die boom pas gekapt was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
& Waar is nou dat "zeer dichte woud" ???
Filmpje had net zo goed op de veluwe of ergens in brabant gemaakt kunnen zijn![]()
Ik zie ook niks bijzonders i.i.g.
Heb je hier in Nederland wel is goed naar de bomen gekeken? Vooral oude bomen in bepaalde steden..quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef mousy31 het volgende:
Als je goed naar de bomen hebt gekeken zie je dat sommige inelkaar zijn gegroeid en om elkaar heen kronkelen. Ook hebben sommige bomen vreemde draaiende kronkels, wat naar mijn weten alleen gebeurt als er een object in de weg staat, dan gaan de takken gewoon daar omheen. Maar er staan geen objecten in de weg.
Vond het wel opmerkelijk ook het volgende
de bomen groeien allemaal zo scheef en normaal groeid een boom naar het licht dus niet zo scheef.
Dat filmpje dat die man als het ware werd weggeblazen, heb ik t gevoel dat het nep is en gewoon op sensatie belust.
Ja hoor en zoals ik al zei zijn deze vormen op t filmpje vreemdquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heb je hier in Nederland wel is goed naar de bomen gekeken? Vooral oude bomen in bepaalde steden..
Nee, Zoals ik al eerder zei, is het een bos wat erg afgelegen ligt, groot is en gewoon makkelijk veel dingen kunnen gebeuren zonder toezicht..
Ik heb het programma vaak gezien en volgens mij niet. Die gasten verklaren vaak dingen juist dingen als niet spooky in plaats van wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:22 schreef SamEnMoos het volgende:
WTF gebeurt er in dat syfy channel filmpje? Het lijkt wel of die gast gewoon weggeblazen wordt.
Wie is bekend met dat programma en gebruiken ze er vaak trucage in?
quote:In 2002 werden 78 lichamen gevonden in Aokigahara, wat het record van 73 in 1998 overschreed.
Des te cooler!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het programma vaak gezien en volgens mij niet. Die gasten verklaren vaak dingen juist dingen als niet spooky in plaats van wel.
Destination Truth, is een ghost hunter achtige serie waarbij een team een heleboel rare en vage mythes gaat onderzoeken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:22 schreef SamEnMoos het volgende:
WTF gebeurt er in dat syfy channel filmpje? Het lijkt wel of die gast gewoon weggeblazen wordt.
Wie is bekend met dat programma en gebruiken ze er vaak trucage in?
Mwe er hangt een sfeertje en savonds komt een vreemde mist opzetten, maar geen paranormale fenomenen gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:48 schreef jpg97 het volgende:
't Solse gat is toch niks paranormaals aan
Daar is ook zo'n Destination Truth filmpje van zie ik net.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef Knarf het volgende:
Aokigahara bos in Japan, ook wel het zelfmoord bos genoemd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aokigahara
[..]
Dit vind ik dan weer wel interessantquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef Knarf het volgende:
Aokigahara bos in Japan, ook wel het zelfmoord bos genoemd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aokigahara
[..]
Het Solse gatquote:Op woensdag 13 april 2011 15:30 schreef summer2bird het volgende:
Ligt er eigenlijk een mystieke plek ergens in Nederland? Volgens mij niet.
Wist ik niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Het Solse gat![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Het_Solse_Gat
Hebben we ook TRU meets gehadquote:Op woensdag 13 april 2011 15:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wist ik niet.
Misschien ooit eens een kijkje daar nemen
Als jullie daar heen gaan geef je meteen een 'TRU-tintje' aan de meetquote:Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef R0N1N het volgende:
... ach, er is nog steeds geen exacte locatie afgesproken voor 8 mei ...
Heb je ook klokken horen luiden en het getrippen van beschonken monniken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mwe er hangt een sfeertje en savonds komt een vreemde mist opzetten, maar geen paranormale fenomenen gezien.
Klinkt best gezellig:quote:Op woensdag 13 april 2011 15:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Het Solse gat![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Het_Solse_Gat
quote:Ze leidden een leven van overdaad en weelde. Midden in de nacht werd de zwarte mis gelezen waar alle heksen en spoken uit de omgeving aan deelnamen. Men dronk wijn uit emmers en de hele nacht werden er overvloedige maaltijden opgediend. De duivel zorgde ervoor dat de voorraad nooit opraakte en hij mengde zelf de wijn. Er werd gedanst, gezongen en gevloekt tot in de vroege morgen.
En die kleren paste nog na 5 jaar????quote:Een zo`n verhaal zou gaan over een 5 jarig meisje dat in het bos verdween, en 5 jaar later weer opdook. Gekleed in de zelfde kleding al waarin zij verdween. Maar zij zou zich niet meer kunnen herinneren waar zij in de afgelopen 5 jaar is geweest.
Ik vraag me ook af of ze in de vijf jaar niet uit die kleren is gegroeid. Of is ze in die vijf jaar geen dag ouder geworden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef Pixie. het volgende:
Dat meisje van 5 he.. Heeft zij ooit een verklaring afgelegd?
Sowieso bomen
Zo er zelf alleen het lef niet voor hebben om erheen te gaan
De zwaartekracht op de andere dimensie was dermate krachtig dat ze hetzelfde formaat is gebleven.quote:Op maandag 18 april 2011 12:11 schreef vosss het volgende:
[..]
En die kleren paste nog na 5 jaar????
Ik bedoel een kind van 5 en een kind van 10, daar zit doorgaans toch wel flink wat groei in of vergis ik me nu (ik heb zelf geen kinderen, vandaar de vraag)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |