Dan zal dát wel het geval zijn geweest bij de verdwenen vliegtuigen. Weer een stukje van het mysterie ontrafeldquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:53 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Afhankelijk van de dichtheid van het gas en temperatuurverschillen met de omringende luchtlagen zou een gasbel onder gunstige omstandigheden best wel een behoorlijke hoogte kunnen bereiken..
Lucht is ook maar een gasvorm die met behulp van dichtheid en de daarmee gerelateerde temperatuur de thermieken maakt. Een zweefvlieger kan gemakkelijk duizenden meters mee omhoog liften in een relatief warme (stijgende) luchtbel. Dit hele principe maakt zweefvliegen nou net mogelijk..
foto?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Een zienswijze die ik ooit ben tegengekomen:
In de Bermuda driehoek ligt een verzonken energiecentrale van Atlantis; Een enorm kristal in de vorm van een pyramide dat een vortex veroorzaakt waar schepen of vliegtuigen interdimensionaal in kunnen verdwijnen.
Het is ook de plaats waar palingen bijeenkomen; men veronderstelt: vanwege deze energie stralingen.
Oh, Dragon Triangle, ook spannend! Bedanktquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef Frutsel het volgende:
Goed topic...
Ik meende trouwens dat ze in Louisiana of Georgia, enkele jaren geleden, delen van vliegtuigwrakken gevonden te hebben waarvan ze dachten dat het Flight 19 was, maar dat ze niet mochten speuren ivm beschermd natuurgebiedMaar kan het mis hebben
![]()
Bij Japan ligt trouwens een soortgelijk stuk zee.
De Dragon Triangle... al tientallen jaren vergaan daar ook schepen enzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Devil's_Sea
edit:quote:Neither the Devil's Sea nor the Bermuda Triangle is located on the agonic line, where the magnetic north equals the geographic north. The magnetic declination in this area is about 6°
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:36 schreef gojim het volgende:
Nog iemand de mysteries van verdwenen vliegtuigen kunnen oplossen?
Het is dan ook niet voor niets een mysteriequote:Op vrijdag 5 november 2010 00:32 schreef gojim het volgende:
Niemand? Ook niet een vliegradar of dergelijke?
Ik kan me zo voorstellen dat een storm die schepen laat zinken, weinig moeite heeft met een vliegtuigquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:44 schreef Nystiq het volgende:
Het stormt daar heel erg, daarom vergaan boten en vliegtuigen.
ligt dat niet aan het soort vlucht dat gemaakt wordt.. als die vlucht hooggenoeg zit dan zal hij er toch overheen vliegen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat een storm die schepen laat zinken, weinig moeite heeft met een vliegtuig![]()
Een beetje tropische storm komt tot wel 18 Km hoog, daar komt geen burger vliegtuig overheenquote:Op vrijdag 5 november 2010 01:06 schreef mschol het volgende:
ligt dat niet aan het soort vlucht dat gemaakt wordt.. als die vlucht hooggenoeg zit dan zal hij er toch overheen vliegen?
Ik ken me een docu herinneren waarbij ze lieten zien dat het waarschijnlijk komt omdat die bubbels worden opgezogen door de motoren en er een soort onvolledige ontbranding ontstaat, motoren uitvallen en een vliegtuig zoals wellicht verwacht last krijgt van zwaartekracht.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat een storm die schepen laat zinken, weinig moeite heeft met een vliegtuig![]()
Ook heb ik wel eens docu gezien waarin de 'bubbels' inderdaad ook als mogelijke dader voor de vliegtuigen werd aangewezen. Weet alleen niet meer hoe dat nou zat. Uit onderzoek via o.a. verzekeringsmaatschappijen blijkt overigens niet dat er meer 'ongelukken' gebeuren in de Bermuda Driehoek dan waar dan ook in de wereld.
En wat het resultaat is, kan je zien aan die air france vlucht die nooit in Parijs is aangekomen. De heersende opvatting is dat deze (mede) door een storm neergestort..quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:34 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Een beetje tropische storm komt tot wel 18 Km hoog, daar komt geen burger vliegtuig overheen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |