ik ben altijd vrolijkquote:
Weet jij het ook niet, BX? Het heeft wel 70 notes. Even kijken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De TS bedoel je.quote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef De_Viborateur het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik dat AP de OP was
quote:
Teveel 4channen.quote:
Ik ga even lezen iddquote:Op zondag 17 april 2011 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet jij het ook niet, BX? Het heeft wel 70 notes. Even kijken?
Hij heeft wat met dodelijke ziektes, denk ik.quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef BrandX het volgende:
ik ben maar tot 10 notes terug gegaan, zei al genoeg. TS is wsch geen lang FOK! leven beschoren als ik het zo lees
Dat niet alleenquote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij heeft wat met dodelijke ziektes, denk ik.
TS is nog van KLB 1.0quote:Op zondag 17 april 2011 22:20 schreef vanBinsberge het volgende:
Alweer zo'n 'ik ben een eckte baas geweest waar zijn m'n homies' topic
Tja, PVV is een goed idee. Alleen niet Pim. Nee, Pim was homo. Homo's zijn ook uitgesloten.quote:
Hey, de KLB-ers gaven het versienamen, niet ikquote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
KLB verschillende versies geven![]()
is dit nou KLB 3.3.6b dan?
Ja man, meld het even in KLBFeedback. Wannabe mod.quote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS is zo lang gebanned dat niemand meer weet wie hij is. Kutuser dus, slotje.
dat shagrook wijf ja?quote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hey, de KLB-ers gaven het versienamen, niet ik
Voor mij is KLB gewoon KLB, alleen af en toe moet de boel even wat schoppen krijgen van mama yvonne
*meld*quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ja man, meld het even in KLBFeedback. Wannabe mod.
Zij doen alsof ze weten maar ze zitten te zweten omdat ze falen en in onze achting dalen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ze rookt al een heel poosje niet meer hoor
n00bkloons
je mag dan wel zo hard shinen als de zon je bent nog steeds zo koud als beton tyf op met je nickelsonquote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zij doen alsof ze weten maar ze zitten te zweten omdat ze falen en in onze achting dalen.
Aight.
Jong zolang je Nickelson niet fatsoenlijk kunt spellen kun je het wel shaken, voor troost je moeder bellen omdat mijn woorden je breken.quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
je mag dan wel zo hard shinen als de zon je bent nog steeds zo koud als beton tyf op met je nickelson
ik pop jou als een ballon check jouw foto voor de spiegel je chick kan niks want met dat ding is het allemaal gepriegel nee ik hoef niet te pingen je chickie loopt me te bespringenquote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jong zolang je Nickelson niet fatsoenlijk kunt spellen kun je het wel shaken, voor troost je moeder bellen omdat mijn woorden je breken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |