ik mis die bewerkte foto's van die vrouwquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:19 schreef JaimyLee het volgende:
Wat is er nou allemaal weggegooid/veranderd dan?
Oh ja, maar verder niks?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:51 schreef waj1 het volgende:
[..]
ik mis die bewerkte foto's van die vrouw
Nina heeft de krabbels van fokkers verwijderd he. heeft ze er iets over gezegd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef JaimyLee het volgende:
Ja Ludo, waarom is is er zo veel verwijderd?
hyves posten mag niet, en al helemaal geen foto'squote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef JaimyLee het volgende:
Ja Ludo, waarom is is er zo veel verwijderd?
Het is z'n eigen hyves mongoolquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
hyves posten mag niet, en al helemaal geen foto's
quote:
Ik heb dr gesmst dat ze niet allemaal rare dingen moest gaan denken etc om het een beetje goed te houden, en ze heeft me gesmst dat ze het niet erg vond etc. Ik spreek dr vanmiddag wel weer op msnquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nina heeft de krabbels van fokkers verwijderd he. heeft ze er iets over gezegd?
Smoothquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb dr gesmst dat ze niet allemaal rare dingen moest gaan denken etc om het een beetje goed te houden, en ze heeft me gesmst dat ze het niet erg vond etc. Ik spreek dr vanmiddag wel weer op msn
Volgensmij staan er ook alleen nog maar foto's van mij, omdat het wel duidelijk is dat ik het niet erg vind. Maar Nina en bertha zijn weggehaald.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Smooth![]()
Nina als je dit leest, pijp deze jongen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:36 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Volgensmij staan er ook alleen nog maar foto's van mij, omdat het wel duidelijk is dat ik het niet erg vind. Maar Nina en bertha zijn weggehaald.
open? heeft dit topic ooit op slot gezeten?quote:
Ja. Rond middernacht na de geweldige fotosoep van IceBeach.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
open? heeft dit topic ooit op slot gezeten?
die dat ik die sm man pijp of waren er weer nieuwe bertha dingen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja. Rond middernacht na de geweldige fotosoep van IceBeach.
quote:
SMOOTH CRIMINALquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb dr gesmst dat ze niet allemaal rare dingen moest gaan denken etc om het een beetje goed te houden, en ze heeft me gesmst dat ze het niet erg vond etc. Ik spreek dr vanmiddag wel weer op msn
Bedankt, voor mijn nieuwe signquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Smooth![]()
Bedankt, voor mijn nieuwe ondertitel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:21 schreef Jean-Pierre-Le het volgende:
[..]
Respect Jaimy, jij bent zo openminded gewoon en geheel nieuw level.
Jaimy the Untouchable.
Hahahah, denk dat nina dat zeker doet als ze dit allemaal gelezen heeftquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Smooth![]()
JaimyLee hoop te veel xDquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef Max-imaal het volgende:
[..]
Hahahah, denk dat nina dat zeker doet als ze dit allemaal gelezen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |