Ik geloof dat de schoonmaakploeg langs is geweest.quote:
Twitter hyves en facebook doe ik, linkedin heb ik nooit wat van gesnapt en myspace ook eigenlijk nietquote:Op maandag 18 april 2011 23:28 schreef Bombvis het volgende:
JaimyLee heeft alles, Twitter, Linkedin, MySpace, alles heeft die
ik mis die bewerkte foto's van die vrouwquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:19 schreef JaimyLee het volgende:
Wat is er nou allemaal weggegooid/veranderd dan?
Oh ja, maar verder niks?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:51 schreef waj1 het volgende:
[..]
ik mis die bewerkte foto's van die vrouw
Nina heeft de krabbels van fokkers verwijderd he. heeft ze er iets over gezegd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef JaimyLee het volgende:
Ja Ludo, waarom is is er zo veel verwijderd?
hyves posten mag niet, en al helemaal geen foto'squote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef JaimyLee het volgende:
Ja Ludo, waarom is is er zo veel verwijderd?
Het is z'n eigen hyves mongoolquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
hyves posten mag niet, en al helemaal geen foto's
quote:
Ik heb dr gesmst dat ze niet allemaal rare dingen moest gaan denken etc om het een beetje goed te houden, en ze heeft me gesmst dat ze het niet erg vond etc. Ik spreek dr vanmiddag wel weer op msnquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nina heeft de krabbels van fokkers verwijderd he. heeft ze er iets over gezegd?
Smoothquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb dr gesmst dat ze niet allemaal rare dingen moest gaan denken etc om het een beetje goed te houden, en ze heeft me gesmst dat ze het niet erg vond etc. Ik spreek dr vanmiddag wel weer op msn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |