Ja echt heerlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heerlijk hè. Zat voor zevenen al op de fiets. Toen was 't l lekker
quote:
Klopt, toen hadden ze de receptuur van Silvo veranderd. Nu blijkt het hele merk uit de winkels te zijn verdwenen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Begint ie nu alweer over die kipkruiden? Had hij het al eerder over toch?
Dank voor het draaiende houden van de economie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb weer loon binnenIk ga denk een racefiets kopen
Het heeft de MH-rotatie al wel bijna bereikt iigquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:25 schreef alors het volgende:
Konden ze dit gesprek niet in een keer met vrijdag doen? Want Caro wordt natuurlijk megahit
Als het toch niet de juiste receptuur meer is zie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, toen hadden ze de receptuur van Silvo veranderd. Nu blijkt het hele merk uit de winkels te zijn verdwenen.
Website doet het toch ook gewoon?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:19 schreef borisz het volgende:
Zo ook even de app Tune in radio gedownload. Kan ik tenminste op goede plekken naar KX luisteren.
Ja maar nu kan ik gewoon door het hele huis KX luisterenquote:
Ik wil geld inzamelen om Britt van haar stembanden te ontdoen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:48 schreef Pino112 het volgende:
Oh my fucking gosh, donder eens op met die Britt steeds![]()
.
gewoon ook een hele doos vol.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef alors het volgende:
Lol!!!
Sander heeft voor 5 jaar kipkruiden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |