oh dat poste hij vanmiddag nou gelukkig maarquote:
Ik doe alleen aan dieren in de vriezer.quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja sorry....Ik kan er niet tegen, en de mensen die zeiken omdat wij om die hond geven, hebben zelf zeker geen huisdieren?
En ik word wel vaak geretweet
[..]
was het lekker??
Ja hoiquote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Laysa het volgende:
heeft een idioot van hier al de redactie en net 5 en de dierenbescherming gebeld![]()
Dat dus, maar iedereen denkt het daar beter te weten en dat werkt gewoon niet.quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Juist en als ze een la aan haar bed leeg had gemaakt, had ze een probleem minder gehad, Voor de hond is het ook een vreemde situatie.
Toen ze met Flip op dat vlot lag, zei ze dat ze zelf nooit heeft gezegd dat ze hoogbegaafd is. Flip zei toen van wel. Ze gaf het wel toe, maar..... ze vond het helemaaaaaaaaaal niet belangrijk en bijzonder.quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doorheeft dat ze door de mand valt met haar hoogbegaafdheid nu haar geheim geraden is en ze nog geen greintje meer intelligentie vertoond heeft. En dat dit haar uitweg gaat worden. "Ja sorry ik ben zo hard gevallen ik ben accuut infantiel geworden".
sharon behandelt hem als een paard nu en dan, verbaas me er niet over dat ze nu in de war is met een kanariequote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Candyfreak het volgende:
Is het wel goed als je een deken over de bench doet?
Dan komt ze bedrogen uit.quote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef Freule het volgende:
Als ik naar Laura kijk denkt ze echt dat ze de finale haalt en dat ze safe zit bij Gerard en
Karim.
zijn meerdere antwoorden mogelijk?quote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef NenaLois het volgende:
laura je bent echt heel erg......:
(vul in)
straks haalt ze haar zadel tevoorschijnquote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
sharon behandelt hem als een paard nu en dan, verbaas me er niet over dat ze nu in de war is met een kanarie
Ja de pup gaat eraan !!!quote:
Nog maar een keer dan:quote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Mylene het volgende:
Mensen, NowLive zal de dierenbescherming in Portugal ofzo wel weer bellen. Maak je niet druk.
C_Aquote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoiIdioot 1
Alleen de dierenbescherming niet
quote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
straks haalt ze haar zadel tevoorschijn![]()
Nee, alleen die zijn weg! De meeste andere doen het gewoon. Nu moet je niet denken dat ik ze alle drieduizend heb zitten controleren maar willekeurig wat aangeklikt en die doen het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |