Voor natuurlijk moet je inderdaad bij Jo zijn, veel natuurlijker die filmpjes van die plastic harses.quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef Day het volgende:
En Jo deelt nog een keer aan Karim mee dat ze zijn filmpje heel onnatuurlijk vond.
Ik ben die SST-wijven zó beu!
Ik heb vandaag nog paard gegeten.quote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen met vieze paarden denk ik
Er zit een groot verschil tussen iets zeggen en iets daadwerkelijk kunnen/doenquote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies..
Ik snap het niet... zij kon toch zo goed omgaan met dieren?
Dankquote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef Laysa het volgende:
jesus jullie zijn nog erger dan al die mensen in dat huis met dat gepiep over die hond
Wha ha ha ha ... dat kan ze al vanaf dag 1 niet.. En ik vermoed ook buiten het huis niet...quote:Op maandag 18 april 2011 21:36 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij is Monique haar emoties niet de baas.
precies, hondje wordt helemaal verneukt zoquote:Op maandag 18 april 2011 21:38 schreef Injetta het volgende:
Hondje is rustig en lief en wordt dan hardhandig weggerukt uit zijn lekkere warme plekje en in de bench gegooid. Tegelijkertijd hoort hij schreeuwen (tegen de andere bewoners, maar dat weet die hond niet).
Wat heeft de hond geleerd?
Als ik rustig ben en lief dan krijg ik straf en wordt er tegen me geschreeuwd.
Wat gaat hondje doen? ADHD ontwikkelen.....
Tjeee wat is er nu weer mis met Moniek, ze kan zich weinig permiteren!!quote:Op maandag 18 april 2011 21:36 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij is Monique haar emoties niet de baas.
Dokter Maik van Medisch Centrum Thuis is het ook niet Best.quote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Er komt straks een dokter naar Mo kijken. Bereid je maar weer voor op een streamlock van anderhalf uur
Over filmpjes gesproken. Ik vind het een kutstreek dat iemand de filmpjes van Flashbox van joetjoep af heeft laten pleuren. Zijn vertoond op TV en op de SST-site zelf.quote:
dat is haar probleem,quote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef NenaLois het volgende:
[..]
mo is vanmiddag hard op haar hoofd gevallen...
quote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef Laysa het volgende:
jesus jullie zijn nog erger dan al die mensen in dat huis met dat gepiep over die hond
haha was vanmiddag ook zo, bij die vraag van Maik. Ging iemand echt 10 tot 90 zitten twitterenquote:Op maandag 18 april 2011 21:38 schreef Niki.P het volgende:
Op Twitter zie ik eigelijk maar 1 iemand heel veel nummers Tweeten naar Jurien
Dit moet toch ook slechte reclame zijn voor Dutch Puppy?quote:Op maandag 18 april 2011 21:38 schreef Injetta het volgende:
Hondje is rustig en lief en wordt dan hardhandig weggerukt uit zijn lekkere warme plekje en in de bench gegooid. Tegelijkertijd hoort hij schreeuwen (tegen de andere bewoners, maar dat weet die hond niet).
Wat heeft de hond geleerd?
Als ik rustig ben en lief dan krijg ik straf en wordt er tegen me geschreeuwd.
Wat gaat hondje doen? ADHD ontwikkelen.....
Als ie ze nou even in een torrent zet of naar mij stuurt dan zet ik ze op mn servertje online, kunnen we ze allemaal lekker nogmaals op Youtube, Google Video en weet ik wat zetten :pquote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over filmpjes gesproken. Ik vind het een kutstreek dat iemand de filmpjes van Flashbox van joetjoep af heeft laten pleuren. Zijn vertoond op TV en op de SST-site zelf.
Er zit totaal geen regelmaat inquote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Niki.P het volgende:
Eerst mag die hond niet slapen en nu moet hij mee kommen naar de bench...
quote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hou niet eens honden en heb al geroepen nokken met dat hondengeneuzel anders maak ik er hondenvoer van
Hebben ze het gifje van Vrijdag avond ook gezien?quote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Mylene het volgende:
Mensen, NowLive zal de dierenbescherming in Portugal ofzo wel weer bellen. Maak je niet druk.
ja klotestreek maar al zijn filmpjes doen het dus niet meerquote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over filmpjes gesproken. Ik vind het een kutstreek dat iemand de filmpjes van Flashbox van joetjoep af heeft laten pleuren. Zijn vertoond op TV en op de SST-site zelf.
ja sorry....quote:Op maandag 18 april 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
Ik wil echt niet weten hoe Sharon met die paarden omgaat geloof ik...
C_a gaat ook al helemaal over uit d'r plaat op Twitter zie ik.
was het lekker??quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als ie ze nou even in een torrent zet of naar mij stuurt dan zet ik ze op mn servertje online, kunnen we ze allemaal lekker nogmaals op Youtube, Google Video en weet ik wat zetten :p
Wat denk je van het felle licht?quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Candyfreak het volgende:
Is het wel goed als je een deken over de bench doet?
Ik denk dat ze doorheeft dat ze door de mand valt met haar hoogbegaafdheid nu haar geheim geraden is en ze nog geen greintje meer intelligentie vertoond heeft. En dat dit haar uitweg gaat worden. "Ja sorry ik ben zo hard gevallen ik ben accuut infantiel geworden".quote:Op maandag 18 april 2011 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze heeft ws een hersenschudding geloof ik![]()
En als je hoogbegaafd bent doet dat extra pijn
yep gevoel van een holletje, veiligquote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Candyfreak het volgende:
ze denken dat het een kanariepietje is die dek je sàvonds ook toequote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Candyfreak het volgende:
Dat is ook heel kut, maar youtube schijnt nogal een zero tolerance beleid te hebben qua filmpjes waar seks in voorkomt. Kunnen wij weinig tegen doen helaasquote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niets tegen mo nu maik er niet meer is, en zijn naam niet elke seconde meer valt (voor zover ik haar gehoord heb vandaag tenminste).quote:Op maandag 18 april 2011 21:38 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Tjeee wat is er nu weer mis met Moniek, ze kan zich weinig permiteren!!
Laat haar in haar waarde, pffffffff wat een gemuggezift hier.
Breng mensen is niet op ideeen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Laysa het volgende:
heeft een idioot van hier al de redactie en net 5 en de dierenbescherming gebeld![]()
Ja hoor bij mij welquote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja klotestreek maar al zijn filmpjes doen het dus niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |